Euhm ja. Opletteuh Loes.Nanna schreef:Marloes1 schreef:
Of een Irish Deerhound, maar dát gaat 'm voorlopig helemaal niet worden.Een Deerhound is niet Iers maar Schots
Magoe, dat is sowieso voorlopig alleen maar kijken en dromen.
Moderator: moderatorteam
Euhm ja. Opletteuh Loes.Nanna schreef:Marloes1 schreef:
Of een Irish Deerhound, maar dát gaat 'm voorlopig helemaal niet worden.Een Deerhound is niet Iers maar Schots
OoooohhMarjoleine schreef:De wachtlijst is bezopen lang, dus dan heb je nog steeds een jaar of wat.Marloes1 schreef:Laat het duidelijk zijn dat ik absoluut geen haast heb. Zelfs inschrijven ga ik voorlopig niet doen. Komt wel, als de tijd rijp is.
Wel een potentiële fokverplichting, maar dat weet je neem ik aan?
Fien mag misschien nog een keer baby'slets have fun schreef:Heel stiekum zou ik er nog wel een klein, maltezerachtig hondje bij willen. Dan heb ik 5 honden en zit ik ook echt, echt, echt, echt, echt vol![]()
Nanna schreef:lets have fun schreef: Ik wil een wit hondje met lang sluik haar en een zacht karakter
Zo'n leuk Powderpufje
Even een aanvulling; het wordt dan met 99% zekerheid een zwarte Puli-reu. Of een middenslag Poedel, maar die zie je helaas niet zoveel in de herplaatsing.Lemuria schreef:Ik zit wel weer te denken aan een numero 2. Weet alleen niet of dat in 2016 wordt of toch 2017
Heeft wel m'n voorkeurHeavy schreef:Moet die poedel ook zwart zijn?Lemuria schreef:Even een aanvulling; het wordt dan met 99% zekerheid een zwarte Puli-reu. Of een middenslag Poedel, maar die zie je helaas niet zoveel in de herplaatsing.Lemuria schreef:Ik zit wel weer te denken aan een numero 2. Weet alleen niet of dat in 2016 wordt of toch 2017
Jij wilde toch geen herder?Lemuria schreef:Even een aanvulling; het wordt dan met 99% zekerheid een zwarte Puli-reu. Of een middenslag Poedel, maar die zie je helaas niet zoveel in de herplaatsing.Lemuria schreef:Ik zit wel weer te denken aan een numero 2. Weet alleen niet of dat in 2016 wordt of toch 2017
Kn je mijn Dumas niet. Regelteef in reuverpakking is datLemuria schreef:Ja maar een Puli is geen hérder-herder. Ik zou nooit voor een Mechelaar of Duitser gaan bijvoorbeeldNet zoals ik niet van de Terriërs ben, en toch een Stafford heb. Dat is gewoon nét even die uitzondering die wel ok is
Zeg nooit nooit. Had Fox gisteren ook zo achter mogen laten in Geldrop bij een niet Mechel persoon.Lemuria schreef:Ja maar een Puli is geen hérder-herder. Ik zou nooit voor een Mechelaar of Duitser gaan bijvoorbeeldNet zoals ik niet van de Terriërs ben, en toch een Stafford heb. Dat is gewoon nét even die uitzondering die wel ok is
Ja hoor, lijkt me leuk!Machie schreef: Kn je mijn Dumas niet. Regelteef in reuverpakking is dat
We kunnen wel keertje wandelen, leer je ook een ander type Puli kennen. Dumas is gek, maar wel heel leuk
Lemuria schreef:Even een aanvulling; het wordt dan met 99% zekerheid een zwarte Puli-reu.
Lijkt me echt heerlijkIzzie_Anneke schreef:Lemuria schreef:Even een aanvulling; het wordt dan met 99% zekerheid een zwarte Puli-reu.
Jaaa, dan heb je twee clowntjes
Dat is het nu o.a. ook hoorIzzie_Anneke schreef:Twee hondjes lijkt me ook ideaal. Izzie mag nog wat stabieler worden maar die krijgt op den duur ook een vrindje.
Dat lijkt me ook de fijnste reden om een tweede hondje te mogen uitzoeken, voor het leuk. Voor zowel jezelf als voor Izzy. En het tweede hondje hoeft dan ook geen Oplossing te zijn maar gewoon een lollig beest dat een fijn huis gevonden heeft.Lemuria schreef:Dat is het nu o.a. ook hoorIzzie_Anneke schreef:Twee hondjes lijkt me ook ideaal. Izzie mag nog wat stabieler worden maar die krijgt op den duur ook een vrindje.Ik geloof er niet zo in dat een tweede hond De Oplossing zal zijn tegen het lastig contact maken met andere honden. De laatste 2 maanden begin ik steeds meer door te hebben wat de subtiele clues zijn waar ze op reageert en kan ik het gedrag ombuigen. Ik hoop dat ze over een half jaar 100% doorheeft dat ik sowieso de leiding in lastige situaties neem. En dán is een 2e hond gewoon een leuke aanvulling.
Niets meer van gehoord dus blijkbaar was ik niet geschiktBrigitte schreef:Ik heb me aangemeld voor een herplaatspup...nu afwachten of ik door de eerste ronde kom...

Welk ras ook al weer?Barkley schreef:wij wachten rustig (lees: ongeduldig) verder. Het laatste nieuws was dat de teef niet loops werd ondanks dat het eigenlijk al wel verwacht was. Dus 2015 gaan we niet meer reddenEn dat is ook helemaal niet erg omdat we meer voorbereidingstijd hebben. Dan hebben we nog een tijdje om te wachten of ze daadwerkelijk zwanger is en of er een pup voor ons tussen zit. Het zou wel een teleurstelling zijn als dat niet zo is, maar de natuur laat zich natuurlijk niet regelen.
Barkley schreef:spinone
Vertel!Barkley schreef:ja, erg lang getwijfeld tussen airedale en spinone. En nu hebben we besloten om eerst de Spinone te nemen en te kijken hoe dat gaat en dan als hij wat ouder is voor de airedale te gaan.