Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Welk ras?

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Welk ras?

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Sabi85 schreef:Ik heb even gekeken naar de rassen die genoemd zijn en de korthaar collie spreekt me enorm aan :I: :I: :I:
Qua karakter lijken ze me goed bij ons passen en ik vind ze ook nog eens heel mooi om te zien. Volgens mij heb ik er nog nooit een in het echt gezien. Wel de langharige variant.

Ik ben ook gevallen voor de behaarde versie van de Peruaan, maar die kunnen toch wel wat pittiger zijn tegen andere honden heb ik begrepen.
Die korthaarcollies zijn leuk hoor! Goed gezond ook dacht ik. Ik heb er maar twee gekend hoor, (nou ja, eentje ken ik nog steeds, ouwe reu van een jaar of 14 nu), en het enige puntje wat ik gezien heb dat ze een tikje haantjesgedrag kunnen laten zien naar andere reuen, maar dat is het dan ook, het zijn zeker geen vechtersbazen, gewoon leuke redelijk baasgerichte hondsociale mooie honden. Ik vind de bouw ook erg mooi, heel natuurlijk en in verhouding, zal ik maar zeggen, en daar val ik op. :D
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
*Wolf*
Zeer actief

Re: Welk ras?

Ongelezen bericht door *Wolf* »

Hoi Apple, dan ga je het nog druk krijgen want in bijna elk topic waarnaar een ras wordt gevraagd duikt wel een foto of link van een buitenlands asielhondje op, al dan niet in Nederland in de opvang, met de vraag of dat misschien wat is. Dus waarom je nou moest wachten op dit topic en mijn reacties om van leer te trekken... :19:
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”