Moderator: moderatorteam
Ja gelukkig wel, hij is doodmoe maar verder in goede gezondheidDeDiana schreef:Poeh, wat een opluchting, en zo te zien ongedeerd?
Gelukkig gevonden in goede gezondheidJudith schreef:Ja gelukkig wel, hij is doodmoe maar verder in goede gezondheidDeDiana schreef:Poeh, wat een opluchting, en zo te zien ongedeerd?
Ze lenen nu een tuig van WIOA begreep ik en een halsband, dus hij gaat nu dubbelgezekerd uitgelatne worden (ze hebben er van geleerd).
WIOA is Waar Is Onze Angel, dit is een FB pagina die in het leven is geroepen toen een zwitserse witte herder Angel vermist raakte, deze FB pagina is toen zovaak gedeeld dat op het moment dat Angel terug gevonden was ze het verder hebben ontwikkeld en het nu een pagina is met 47.000 volgers. Ze zetten zich in voor vermiste honden in Nederland, Belgie en volgens mij zelfs af en toe Duitsland.mosquito1980 schreef:Gelukkig gevonden in goede gezondheidJudith schreef:Ja gelukkig wel, hij is doodmoe maar verder in goede gezondheidDeDiana schreef:Poeh, wat een opluchting, en zo te zien ongedeerd?
Ze lenen nu een tuig van WIOA begreep ik en een halsband, dus hij gaat nu dubbelgezekerd uitgelatne worden (ze hebben er van geleerd).![]()
Slim dat ze tuig lenen van de WIOA, zoiets wil je toch niet nog eens laten gebeuren![]()
(wat is WIOA?)