Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nah, zoals jullie weten is Luna niet altijd even sociaal en ik moet eerlijk zeggen dat ik geen zin heb aan toestanden zoals Sulluna / Manu en Eefje / Blondie hebben. Dus dan laat ik deze wandeling liever schieten
Overigens, voor iedereen denkt dat ik een loeder van een hond heb , loopt ze ook regelmatig zonder problemen in een groep hoor.
Nou ja verpesten is een groot woord hoor. Het blijft een keuze natuurlijk en ik twijfel iedere groepswandeling met onbekende honden wel, dus ligt niet zozeer aan deze groep maar aan mij
luna2906 schreef:Nah, zoals jullie weten is Luna niet altijd even sociaal en ik moet eerlijk zeggen dat ik geen zin heb aan toestanden zoals Sulluna / Manu en Eefje / Blondie hebben. Dus dan laat ik deze wandeling liever schieten
Overigens, voor iedereen denkt dat ik een loeder van een hond heb , loopt ze ook regelmatig zonder problemen in een groep hoor.
Ik heb er ook één met een wat korter lontje, maar wel een paar keer mee geweest met de oudjaarswandeling en dat ging altijd leuk. Ze loopt er de eerste 500 meter bij als een stekelvarken en als er eentje lomp aan komt denderen snauwt ze van zich af. Is ze daar eenmaal door dan gaat het prima. Gaat het met een bepaalde hond niet leuk dan vis ik haar er tussenweg en als ik zou vermoeden dat het knokken wordt maken we rechtsomkeert. Heb nog nooit een vervelende opmerking gehad en het was echt gezellig
Hilde schreef:
Wel superjammer dat zo'n akkefietje het ook voor anderen verpest.
Ja, dat vind ik ook.
Ik heb van de wandelingen met mensen van het forum gelukkig heel andere ervaringen, en ik loop toch al wel een flinke poos af en toe met andere forummers. Afgelopen jaar met de oudjaarswandeling was er volgens mij ook geen gedoe of gezeur achteraf.
Zou me daar niet door laten tegenhouden eerlijk gezegd.
Hilde schreef:
Wel superjammer dat zo'n akkefietje het ook voor anderen verpest.
Ja, dat vind ik ook.
Ik heb van de wandelingen met mensen van het forum gelukkig heel andere ervaringen, en ik loop toch al wel een flinke poos af en toe met andere forummers. Afgelopen jaar met de oudjaarswandeling was er volgens mij ook geen gedoe of gezeur achteraf.
Zou me daar niet door laten tegenhouden eerlijk gezegd.
Het was vorig jaar best een grote groep en er is geen onvertogen woord of blaf gevallen, ook niet achteraf.
Zou gewoon meegaan.
Aiko 09 schreef:Zijn baasjes die (nog) geen hond hebben ook welkom? Lijkt me leuk om de gezichten te zien achter de forumnamen
Natuurlijk! Alleen maar leuk!
Ik zet het ook nog even in de OP, maar er dient nu een uitrijkaart gehaald te worden in plaats van vooraf betalen. Er kan ook gepind worden. Het bedrag blijft vier euro!
Ik heb plaats in de auto voor 1 mens en 1 hond extra. Ik rijd van Arnhem naar Bussloo en een omweggetje van pakweg een (ruim) half uur is acceptabel. Ik rijd niet eerst naar Maastricht
Dus als er mensen zijn die vervoer nodig hebben kunnen ze zich melden.
Elly* schreef:Als ik kan carpoolen wil ik dit ook weer graag meemaken.
Ik weet nog niet 100% zeker of ik er ben, maar als ik ga wil ik je best oppikken!
Dat zou heel fijn zijn. Dat overleggen we dan wel vlak voor de wandeling. ik zal het in de agenda zetten.
Komt goed! Ga er vanuit dat ik er gewoon ben hoor, maar Coda staat er om bekend om plotseling loops te worden wanneer niemand het verwacht, en volgens haar planning kon dat wel eens december/januari worden Dus ik hou een slag om de arm wat dat betreft..
Anders moet WW inderdaad maar omrijden Maar ik kom letterlijk langs Almelo joh, dus ik hoop dat Coda gewoon nog even wacht.
Hahaha, nou, ik moet ook werken Maar ik ga het morgen even overleggen op het werk, ik zie het nog niet direct zitten om met een niet-vermoeide hond die avond door te komen
Hilde schreef:Hahaha, nou, ik moet ook werken Maar ik ga het morgen even overleggen op het werk, ik zie het nog niet direct zitten om met een niet-vermoeide hond die avond door te komen
Mijn honden gaan mee naar mijn werk, als ik oudjaarsdag werk blijf ik tot 20.00 uur op mijn werk zodat ze doodmoe zijn, ze lopen daar toch lekker buiten en dan thuis eten en de bench in en hoppa geen kind meer aan