Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn stoere katers; Beer en Hiro

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Aelynn
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Aantal honden: 1

Mijn stoere katers; Beer en Hiro

Ongelezen bericht door Aelynn »

Aangezien ik ook actief ben op Kattenplaza zal het vast niet als een verassing komen dat ik ook dol ben op mijn katers. Beide afkomstig uit het asiel en (toevallig) allebei rood. Het zijn lieverds en ik vind het heerlijk om 's avonds op de bank lekker met ze te knuffelen. Het zijn echte broeders van elkaar, je ziet ze eigenlijk nooit samen liggen of elkaar likken. Ze spelen erg ruw (het haar vliegt in het rond) en verdedigen samen hun territorium (het huis en de afgezette tuin).

Hiro is 4,5 jaar oud en heeft een kleine gebruiksaanwijzing. Op jonge leeftijd (ongeveer 1 jaar) is hij aangereden door een auto en in ernstige situatie door de ambulance meegenomen. Het asiel heeft hem met veel liefde en verzorging er doorheen gesleept en langzaam ging het steeds beter met hem. Het is dankzij deze fantastische medewerkers dat Hiro het overleefde. Hij had echter wel een tik meegekregen van het ongeluk en was erg angstig en voorzichtig. Het heeft ons maanden gekost om zijn vertrouwen te winnen. Hij zat alleen maar achter de bank, schrok van alles en vertrouwde ons voor geen cent. Inmiddels is het een lieve knuffelkater geworden die het er echt moeilijk mee heeft als we een dag minder thuis zijn. Hij moet elke dag trouw zijn portie knuffels krijgen. Soms kan hij nog steeds uithalen of onverwacht gedrag vertonen maar ik zou niet meer zonder mijn mannetje kunnen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier twee foto's van Hiro die gemaakt waren in het asiel nadat hij was aangereden.
Afbeelding

Afbeelding

Beer hebben wij in huis gehaald omdat we merkte dat Hiro behoefte had aan een kameraadje waar hij wel mee kon communiceren (met ons ging dat moeilijk). We kwamen al snel terecht bij Beer, een schattig klein rood mopje maar met veel enthousiasme en sociaal naar zowel mens als dier. We vielen direct voor hem en besloten hem te adopteren. Beer ontpopte zich al snel als een kleine doerak die nogal eens streken uithaalt! Een eigenschap die hij nooit meer is verloren. Beer is slim, enthousiast en een kleine hartenbreker. De meeste mensen die hem leren kennen vallen als een blok voor zijn charmante speelse persoonlijkheid. Hij is onze lomperik en krijgt het voor elkaar soms gewoon van de vensterbank te vallen omdat hij zich uitrekt.
We zijn dol op onze sociale lieve Beer, er zit werkelijk waar geen greintje boosheid in hem (oké misschien naar de buurtkatten).

Beer als kitten:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En Beer nu:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog een paar zeldzame foto's van Beer en Hiro samen.
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Re: Mijn stoere katers; Beer en Hiro

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:I:

Beer lijkt enorm veel op mijn Toontje.
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Wat een heerlijke ontspannen katten :I:

Ik hou van rode katten :D
Aelynn
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door Aelynn »

Dank jullie wel voor de leuke reacties :D.
Afbeelding
Ikke93
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ikke93 »

Wat een knappe katten zeg!
En wat is hiro opgeknapt! De tweede foto van Hiro vind ik erg mooi!
En die staart van beer, wauw!
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”