Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kwijl op je broek, haar in je stoofpot en ballen op je bed
Moderator: moderatorteam
- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
- Aantal honden: 3
Re: Kwijl op je broek, haar in je stoofpot en ballen op je b
Ben wel vies van poezen, als ik er 1 aai was ik mijn handen, zelfs de poezen van mijn zoon
Ben enorm vies van hun poep en plas, stink zo verschrikkelijk dat het op mijne adem pakt
Ben enorm vies van hun poep en plas, stink zo verschrikkelijk dat het op mijne adem pakt
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Gut wat ben ik blij met dit topic, ik was al bang dat ik de enige of tenminste een van de weinigen was. 
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
ik zeg altijd dat je bij mij van de vloer kan eten, er ligt genoeg
ik ben helemaal niet een huishoudelijk type. honden mogen op de bank en bed, katten mogen op tafel en het aanrecht. deel rustig mijn ijsje met een hond of kat.
toen ik vroeger nog klein was kregen wij geen kauwgom dus plukte we kauwgom met een stokje van straat omdat te kauwen.
ellen
toen ik vroeger nog klein was kregen wij geen kauwgom dus plukte we kauwgom met een stokje van straat omdat te kauwen.
ellen
- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
ellen en de birmanen schreef:ik zeg altijd dat je bij mij van de vloer kan eten, er ligt genoeg![]()
-
Lemuria
Met de katten ben ik ook anders
Die mogen van mij niet - niet - op het aanrecht. Ze lopen in hun poep te graven in de kattenbak en daarna op de plek waar ik eten bereid, dank je de koekkoek...Dus die jaag ik er af en dan gaat er een doekje overheen.
Voor de rest ga ik niet dood aan een beetje kwijl ofzo, dus ik ga lekker zo door
Als ik ergens ben terwijl ik een ijsje deel met Izzy en mensen vinden dat om te kokhalzen, dan kijken ze maar een andere kant uit. Ik ben toch geen show 
Voor de rest ga ik niet dood aan een beetje kwijl ofzo, dus ik ga lekker zo door
-
ruudstofferboa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador, teckel
Hier met 3 honden, en 3 kids ben ik eigenlijk altijd wel aan de poets....
Iedere dag stofzuigen en dweilen, en om de dag stoffen, beden worden iedere week verschoont, kleding gaat na 1 keer dragen in de was.....mijn huis is altijd netjes...maar vies ben ik nergens van
Honden mogen hier overal komen ook op de slaapkamers en in bed, liggen op de bank, en eten van mijn ijsje e.d. geen probleem.......
Handen wassen doen we alleen na de wc , en voor ik ga koken.
We hebben allemaal een ijzersterke weerstand
De meeste vinden ons maar raar met 3 kids en dan ook nog 3 honden(voorheen 4)......ik heb er maling aan!!!!
Gek is dat als deze mensen onverwacht eens bij me binnenkomen, ze altijd zeggen dat het hier zo schoon is ondanks 3 honden, en dat je ze helemaal niet ruikt.....vind het een raadsel dat mensen zo bevooroordeeld zijn...als je 3 honden hebt dan zal je huis wel smerig zijn en stinken
Maar wat vooral belangrijk is dat ieder mag doen in zijn eigen huis wat ie wil, en mag leven zoals die dat fijn vindt!!
Iedere dag stofzuigen en dweilen, en om de dag stoffen, beden worden iedere week verschoont, kleding gaat na 1 keer dragen in de was.....mijn huis is altijd netjes...maar vies ben ik nergens van
Honden mogen hier overal komen ook op de slaapkamers en in bed, liggen op de bank, en eten van mijn ijsje e.d. geen probleem.......
Handen wassen doen we alleen na de wc , en voor ik ga koken.
We hebben allemaal een ijzersterke weerstand
De meeste vinden ons maar raar met 3 kids en dan ook nog 3 honden(voorheen 4)......ik heb er maling aan!!!!
Gek is dat als deze mensen onverwacht eens bij me binnenkomen, ze altijd zeggen dat het hier zo schoon is ondanks 3 honden, en dat je ze helemaal niet ruikt.....vind het een raadsel dat mensen zo bevooroordeeld zijn...als je 3 honden hebt dan zal je huis wel smerig zijn en stinken
Maar wat vooral belangrijk is dat ieder mag doen in zijn eigen huis wat ie wil, en mag leven zoals die dat fijn vindt!!
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- Aantal honden: 1
serieus? kijk, mijn ondergoed en sokken ook hoor maar spijkerbroeken, truien etc echt niet, van al die was zou ik met ons twee persoons- huishouden al helemaal gek wordenruudstofferboa schreef:.... knip .. kleding gaat na 1 keer dragen in de was....knip .

- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Ow dat scheelt. Mijn honden walsen de hele auto door en Mayke dr vaste plek is de passagiersstoel.Manu schreef:Hahaha jaPaisley schreef:EN dan ga je vervolgens met die kleren je auto in?Manu schreef:Als ik netjes naar werk moet en een panty draag met mijn zwarte, suede hakjes ga ik ook als een superspion door het huis.
Ik trek pas op het laatste moment die panty en schoenen aan en sluip de deur uit. Manu moet op afstand blijven en ik zet mijn voeten maar heel zachtjes neer zodat er niets op kan waaien
Want dat vind ik nog wel de grootste uitdaging, om die auto een beetje bij te houden. Ik heb de moed opgegeven. Geen panty;s of zwarte kleding voor Paisley.Maar ik heb een plakrol in de auto én op kantoor
Maar mijn honden liggen altijd achterin, ik heb de achterbank neergeklapt en vol met kussens neergelegd en natuurlijk een mandje voor Uma
Het haar op de bestuurdersstoel valt dus nog mee, alleen mijn knieholtes moet ik soms plukken.
Maar ik hoef er niet zo netjes uit te zien. Ik ben docent biologie. Als ze me vragen hoe ik aan modderspetters op mijn broekspijpen kom, dan zeg ik met een hoop mysterie dat ik voor mijn werk nog even opzoek ging naar het geelgespikkelde modderkruipertje, die toevallig alleen met volle maan, op maandag, voor zonsopkomst of in de maand november te vinden is

- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Feest der herkenning. Huishouden van Jan Steen, handenwassen na het aaien ga ik niet aan beginnen, haren zijn onderdeel van het interieur en de weerstand is er enorm op vooruit gegaan. In mijn jaren VOOR de honden was ik véél vaker ziek.

- Marloes1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herplaatsers
Hier worden geen borden afgelikt en er wordt ook niet van vorken afgehapt. Ook niet om en om delen met eten, ik breek eventueel een stukje af en als het om ijsjes gaat krijgen ze elk ieder een eigen waterijsje.
Ik was altijd mijn handen voordat ik met eten bezig ga.
Aanrecht wordt altijd eerst gepoetst voordat ik er wat op ga doen.
Er komen geen honden boven en dus ook niet in bed. Katten slapen ook niet op bed. (Weet je wel hoe dolgelukkig ik kan worden van een schoon bed? Vers beddegoed, manohman!
)
De honden mogen op de bank, maar daar liggen kleden. Ik ben geen fan van stofzuigen of dweilen, dus dat zou vaker kunnen. Daarom graag wel even bellen voordat je komt. Dan kan ik fijn gaan paniekpoetsen.
In huis dragen we allemaal aparte kleding, zodat we niet hoeven te mutsen om een paar haren. Omkleden als je de deur uitgaat en klaar.
Ik ben nu eenmaal gehecht aan mijn zwarte kleding.
Waarom heb ik het gevoel dat ik nu klink als een overdreven nette vrouw?
Ik was altijd mijn handen voordat ik met eten bezig ga.
Aanrecht wordt altijd eerst gepoetst voordat ik er wat op ga doen.
Er komen geen honden boven en dus ook niet in bed. Katten slapen ook niet op bed. (Weet je wel hoe dolgelukkig ik kan worden van een schoon bed? Vers beddegoed, manohman!
De honden mogen op de bank, maar daar liggen kleden. Ik ben geen fan van stofzuigen of dweilen, dus dat zou vaker kunnen. Daarom graag wel even bellen voordat je komt. Dan kan ik fijn gaan paniekpoetsen.
In huis dragen we allemaal aparte kleding, zodat we niet hoeven te mutsen om een paar haren. Omkleden als je de deur uitgaat en klaar.
Ik ben nu eenmaal gehecht aan mijn zwarte kleding.
Waarom heb ik het gevoel dat ik nu klink als een overdreven nette vrouw?
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Je foto bevestigt dit beeld nog evenMarloes1 schreef:Waarom heb ik het gevoel dat ik nu klink als een overdreven nette vrouw?
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Sinds we honden hebben wordt er hier echt dagelijks gestofzuigd, en sinds we Lasse hebben wordt er dagelijks of om de dag gedweild.
Verder wordt alles ongeveer 3 x per week afgenomen.
Ik die een schurft hekel aan schoonmaken heb.
Maar ik doe het wel dagelijks.
Honden mogen gelukkig niet boven komen maar ook daar wordt 2x per week gestofzuigd, en beddengoed 1x per week vervangen.
Kleding gaat eigenlijk elke dag in de was, en Caro heeft naar haar werk nette kleren aan en die kleed zich bij thuiskomst om zodat die kleren niet gelijk
weer in de was hoeven. Ik heb wel overigens altijd een spijkerbroek die ik gebruik om smorgens naar het bos te gaan. Die schiet ik in als ik wakker wordt, en die mag ook gewoon vies worden. Vervolgens ga ik pas douchen als ik uit het bos kom, en trek dan mijn schone kleren aan.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik soms wel eens denk ' wat zou het leven zonder honden lekker rustig zijn' Haha.
Ik hou echt niet van schoonmaken. Maar zodra ik er aan denk geen honden meer te hebben wordt ik ook niet blij,
dus ik blijf gewoon vrolijk schrobben.
Oh.. en verder ben ik wel een heerlijke rommelkont, dus echt opgeruimd / super netjes zal men het hier nooit echt aantreffen.
Verder wordt alles ongeveer 3 x per week afgenomen.
Ik die een schurft hekel aan schoonmaken heb.
Honden mogen gelukkig niet boven komen maar ook daar wordt 2x per week gestofzuigd, en beddengoed 1x per week vervangen.
Kleding gaat eigenlijk elke dag in de was, en Caro heeft naar haar werk nette kleren aan en die kleed zich bij thuiskomst om zodat die kleren niet gelijk
weer in de was hoeven. Ik heb wel overigens altijd een spijkerbroek die ik gebruik om smorgens naar het bos te gaan. Die schiet ik in als ik wakker wordt, en die mag ook gewoon vies worden. Vervolgens ga ik pas douchen als ik uit het bos kom, en trek dan mijn schone kleren aan.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik soms wel eens denk ' wat zou het leven zonder honden lekker rustig zijn' Haha.
Ik hou echt niet van schoonmaken. Maar zodra ik er aan denk geen honden meer te hebben wordt ik ook niet blij,
dus ik blijf gewoon vrolijk schrobben.
Oh.. en verder ben ik wel een heerlijke rommelkont, dus echt opgeruimd / super netjes zal men het hier nooit echt aantreffen.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
-
Stapper
- Zeer actief
Ik was pas aan het wandelen en een hond schudde haar kwijl van zich af die precies in de mond kwam van de eigenaresse kwamSas schreef:Manu schreef:Ik vind kwijl dan weer echt heel vies.
Als er zo'n lel uit een bek hangt ga ik al kokhalzen.
hahaha dat dus. Ik wilde nav je openingspost iets zeggen van: ik ben net zo vies maarrrrr.. mijn lieve peethond is een bordeaux dog en echt, jezus wat vind ik kwijl ontzettend goor. Als zij hier logeert liggen er overal standaard vochtige doekjes en rollen keukenpapier want ik ga daarvan echt over m`n nek.
- Sientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising uit Griekenland
- Aantal honden: 1
Hier is het ook een harenbende
En dan heb ik nog maar één hond....
hondenhaar overal...Zelfs op de poes zit haar van Amy
. En die woont op de bovenverdieping waar Amy nooit komt. Maar het haar lift blijkbaar met ons mee naar boven. Ook op de schone was, en met name de sokken, zit haar... Ik stofzuig me helemaal gek. Verder ben ik niet superschoon. Het beddengoed verschoon ik ongeveer eens per week. Kleding was ik alleen wanneer het vies is of stinkt. En anders hang ik het te luchten en dan weer de kast in. De kleedjes van Amy was ik eens in de maand (behalve als er een plasje op gekomen is) en dweilen doe ik eens per week (als ik er aan toe kom).
Amy mag niet op de bank en ook geen borden aflikken. Ze kwijlt verder niet gelukkig en is ook geen lebberaar. Alleen lekt ze af en toe urine (wat trouwens veel minder is geworden sinds ik haar silicium geef).
De auto is een compleet drama.....Ik zal jullie de details onthouden....
hondenhaar overal...Zelfs op de poes zit haar van Amy
Amy mag niet op de bank en ook geen borden aflikken. Ze kwijlt verder niet gelukkig en is ook geen lebberaar. Alleen lekt ze af en toe urine (wat trouwens veel minder is geworden sinds ik haar silicium geef).
De auto is een compleet drama.....Ik zal jullie de details onthouden....