Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kwijl op je broek, haar in je stoofpot en ballen op je bed

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

truusje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Contacteer:

Re: Kwijl op je broek, haar in je stoofpot en ballen op je b

Ongelezen bericht door truusje »

Zodra je hier in huis binnen komt ruik je dat er honden wonen.
Ze slapen bij ons en de kinderen in bed.
Borden worden afgelikt en pannen leeg gemaakt.
Eten soms van mn vork.
Toen de kinderen nog klein waren werd er vaak een lollie gedeeld, likje voor kind en likje voor de hond.
Pens geven in de keuken en het hele huis meurt ernaar....vind het gewoon een heerlijke boerenlucht!! Niks mis mee...
Handen wassen zelden.
Zand in bed, haar in bed.....
Kom haar tegen op het aanrecht.
Haar in de wasmachine.
Ramen vol met hondenneuzen.
Met je sokken in een plas stappen. [ heb een pup in huis ]
Af en toe een kotsplekje vinden stiekem uitgekotst in een hoekje van de bank.
Spullen die verdwijnen , zoals pennen, vingercondoompjes, en die later in een drol terug vinden.
Wondjes en plekken eczeem bij zoon worden zeer vakkundig gelikt waardoor de boel geneest.

Dus uhm ja.....

Zuigen doe ik wel elke dag want doe ik graag :engel:
Afbeelding

So Sweet :I:
sunny1978
Zeer actief
Mijn ras(sen): bulmastiff x bordauxdog 3x en 1 bordeauxdog,en 2 boomers
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door sunny1978 »

hier in huis met 5 honden 2 kruisings bordeauxdog bulmastiff en 3 lang harige honden best veel haar in huis onze ene bodreauxdog x bulmastiff verhaard als een gek dus de bank ligt steeds vol met haar wordt iedere dag gezogen maar helaas ook hier haar op je kleding ik zit er niet zo mee soms wel vervelend maarja ook kan deze hond niet normaal water drinken dus de keukenvloer is altijd nat en veegt zijn bek gerust even aan je broek af ook daar zit ik niet zo mee kwijlen doen ze voor de rest niet maar ook hier moet je niet onverwachts komen want dan kan het weleens een zooitje zijn de honden liggen overal en nergens dus kom niet met nette kleding......er wordt hier ook echt geleeft in huis....
borden worden hier ook afgelebberd en een ijsje delen doen we ook......kusjes geven kunnen ze ook zo goed hier.
alemaal geen problemen mee......
http://www.doggy-house.nl
mijn website
Boy
13-06-2001 - 09-06-2013
Cindy
05-01-2000 - 18-06-2010
Quinty
10-03-2003 - 18-09-2018
truusje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door truusje »

O ja en het grote voordeel van mijn huishouden?

Het bezoek selecteert zich vanzelf......Mooi geregeld toch?
Afbeelding

So Sweet :I:
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Tara schreef:
Manu schreef: Zelfs mijn ouders (echte poetsers, ik ben van de melkboer geloof ik) vinden drie weken na ons bezoek haren op zolder, wij zitten altijd beneden :hmmm:
De horror! *rilt*
Ik moet zeggen, ik ben dus niet zo schoon, maar ik vind het wel écht heel veel haar.

Ik ben dol op die hond, maar het is wel een dingetje.
Tot nu toe ben ik geen andere hond tegengekomen die zo verhaart als mijn knuffeltje.

Ik neem hem daarom ook vaak niet mee als ik naar vrienden ga.
Uma wel, die schuift zichzelf onder mijn benen en je zal geen haartje vinden. Manu gaat zich uitgebreid uitschudden en ploft midden in de kamer neer en gaat daar languit liggen.
Vervelend beest eigenlijk :hmmm:
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

Ik had dit topic nooit moeten lezen terwijl ik al misselijk was.. XD
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Marjoleine schreef:
Nanna schreef:
Tara schreef:De horror! *rilt*
Dat moet ik ook écht niet :schrik:
Heb het vroeger gezien bij een vriendin met witte herders en nam me voor om NOOIT een stokharige hond te nemen. Daar heb ik me ook altijd aan gehouden.
Sec gezien zijn Glenn en Pirke ook stokharen.
Maar inderdaad, die herdervachten en vooral die spitsvachten, wát een drama :schrik:
Ik ken mensen met vier Husky's, in huis.
Ik durf er niet op de koffie te gaan.

Ik doe het dus nooit meer he. Dacht dat Charlie erg was met die vervelende korte prikhaartjes die zich overal in wurmen.
Die varkensharen van Pjotr blijven allemaal in de wastrommel of anders in de filter van de wasmachine hangen.
En dat frummeltje van 14 kilo verhaart meer dan de rest van de honden en vijf katten bij elkaar.
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Ik heb niet eens de tijd om iedere dag te stofzuigen en dweilen. Nouja, als ik nog wat anders wil doen niet in ieder geval. Het grote poetsen gebeurt dan ook in het weekend en de rest van de week hou ik het bij de (af)was en af en toe een zwabber door het huis(je).
noekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/?
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door noekie »

Ik ben heel makkelijk en was ook niet steeds handen enz. ook op mijn werk ben ik zo makkelijk wat handig is met al die modderpoten en kwijlbekken, want na even rondje honden buiten zetten ben je in ieder geval niet meer schoon :mrgreen:
Thuis ben ik iets opgeruimder omdat manlief er totaal niet tegen kan en dus veeg/stofzuig ik bijna dagelijks en opruimen ed.
Honden mogen wel op de bank maar niet op bed van hem en dus wacht kibo netjes tot de baas 's ochtends de deur achter zich dicht trekt voordat hij naar boven wandelt en languit op bed gaat liggen :mann:

Het borden schoonlikken mogen ze af en toe ook net als de bekertjes yoghurt nog even nalikken en een eigen bordje na het gourmetten met de kerst is vaste prik.
Dat ik 1 van de eerste keren bij mijn schoonmoeder was gaf ik ook de opmerking; zo die kan de kast weer in... maar dat werd niet in dank afgenomen. :lol1:
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Nanna schreef:Een vriendin van me heeft een West-Siberische Laika, Vosya oftewel Vossebos. :engel:
Het is serieus een leuke hond; ik ben dol op haar. En ik schreeuw altijd naar vriendin "als jij doodgaat erf ik Vossebos". Maar ergens hoop ik dat vriendin nog heel lang leeft want ik zou serieus gek worden van die vacht.
Dat kondigt zich al aan door van die rare strepen langszij, en dan weet je het al: de moeder aller verharingen komt eraan. :schrik: Ik snap tot aan vandaag niet dat er zó veel haar van één hond af kan komen :80:

:19: Ik snap niet eens waar het zit. Tibbe heeft helemaal niet veel haar, zou je denken.
Hij heeft het buiten zelfs koud 's winters en ligt nu al een maand of wat de hele dag tegen z'n dinnetje aan onder het dekbed.
En toch kun je dit er dagelijks af halen...

Afbeelding

Nou moet ik zeggen dat dat waskuur gedoe wel goed werkt, maar het is zo'n werk met al die honden.
Manu

Nanna schreef:
Tara schreef:Ik lees nu al een paar keer dat er "in huis geleefd wordt", dus dat wat hondenharen hier of daar er bij horen.
Wat een rare redenatie, net of je niet leeft als je het huis gewoon graag netjes op orde wilt houden?
Nou ja, ik snap wel waar het vandaan komt. Ben ook wel bij mensen geweest waar hun huis een smetteloze toonzaal is. Zelfs de tijdschriften liggen modieus gerangschikt. Ik voel me daar nooit op mijn gemak en heb inderdaad het idee dat het eruit zien als een steriel modelhuis belangrijker is dan er in te leven. Je maakt je dan ondergeschikt en een slaaf aan je huis.
Dat je dan een plakje (zelfgebakken uiteraard) cake krijgt en kruimelt :80:
Oh ik krijg het er stikbenauwd van.
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Ik ben heel netjes op mijn huis, ruim iedere dag op, stof iedere dag, zeemt regelmatig de ramen, spiegels en ander ruiten in mijn huis en sop iedere week alle deuren. Alleen stofzuigen :ugh: ik heb er zo'n hekel aan dat ik het vaker niet dan wel doe. En eigenlijk moet het iedere dag, met ruien wel twee keer. Dweilen idem, ik haat het gewoon. Als ik visite krijg is dat ook het enige dat ik moet doen om het eruit te laten zien als een toonzaal :wink:

Kier ligt op de bank en in bed, ook als ze loops is. Dan verschoon ik gewoon iedere dag het bed, dat vind ik dan weer geen rotklus.
Ze likt de borden af, de pannen uit, drinkt uit mokken en eet mee met mijn vork. Voorspoelen is dus al gedaan voordat het de vaatwasser in gaat. Kusjes geven doet ze niet dus die steel ik gewoon :pffff: Een lekkere dikke kledder op die natte neus :I:

Mijn auto is echt ranzig, maar ook die schoonmaken heb ik een hekel aan dus doe ik dat alleen als ik ergens moet wachten mijn ramen even snel met een doekje. Er groeit zelfs mos aan de buitenkant :80: maar aangezien het een hondenauto is kan het mij niet schelen.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

Een schapendoes is ook ideaal! En leuk
Manu

Tara schreef:Nou, hier mag gewoon geleefd worden hoor. Kruimel jij maar lekker met je cake, daar hebben we namelijk honden voor. :engel:
Haha ja zó handig!

Nee, wij (vooral vriendje) zijn in huis opzich wel schoon hoor.
Je zit niet in het hondenhaar, en we stofzuigen en swifferen. Wel staan er verdwaalde spullen in huis en ik gooi mijn kleren altijd uit in de slaapkamer.
Tot de stapel zo hoog is dat het omvalt en dan ga ik het opruimen. Story of my life zo ongeveer.
Zo gestructureerd als ik met de honden, waxmelts en mijn werk ben, zo'n chaos is het in mijn huis als het aan mij ligt. Tot ik schoon ga maken, dan maak ik niet 'even' schoon maar smetteloos tot in de kleinste hoekjes.

Toen opvanger Blanche hier rondliep, en die wisselde al haar vacht ineens, merkten we pas hoe veel sneller je huis vies is.
Drie honden in huis die door het zand rennen, graag komen knuffelen dus je kleding volsmeren, drie honden die in de regen gelopen hebben en dus wat ruiken.
Ik ben langzaam aan de sporten aan het ontdekken die je met een sledehond kunt, en ik ben razend enthousiast. Ik zou heel graag een derde hond erbij willen die daaraan mee kan doen, maar dat háár!

Met Uma erbij heb ik nauwelijks meer viezigheid opgemerkt. Dat is zo'n schone dame.
Ligt alleen op kleedjes en manden, zwemt niet, rolt niet in de stront, houdt niet van nattigheid of blubber en ze poetst haar eigen poten.
Sulluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sulluna »

Ik ben wel makkelijk. Honden liggen languit op de bank en Luna ligt op bed. Stofzuigen doe ik wel elke dag, maar daar zie je na een uurtje nog maar weinig van.
Ze likken de borden af, ik krijg soms een lebber in mijn gezicht en mijn auto is een zand/haarbak. :mann:

Maar ik moet wel zeggen, gister was mijn schoonzus hier met haar 6 honden. Na de strandwandeling was mijn huis dus begeven met 8 natte zanderige honden. Toen zij naar huis gingen, heb ik dus 2 uur lang schoongemaakt thuis. Stofzuigen, dweilen, ramen open en doorluchten. Ik vond het zo vies.. Dat vind ik dan weer een beetje teveel van het goede. Het moet wel leefbaar zijn zeg maar.
Ik ken elk geval mensen die een stuk makkelijker zijn dan ik, maar ik ben zelf ook echt niet zo moeilijk en ook niet zo'n poetser. Vies van honden ben ik gewoon niet, een nies in mijn gezicht ofzo boeit mij niet en handen wassen doe ik ook niet de hele dag door hoor. Geen zin in en ik vind het ook niet nodig :mrgreen:
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Manu schreef:
lets have fun schreef:Ik ben niet zo heel precies. Je hebt er ook een dagtaak aan om huis, erf en auto schoon te houden met 4 honden en ik heb leukers te doen. Ik dweil en was wel dagelijks maar het is net zo snel weer vies. Ik doe net alsof ik het niet zie.
Had jij er niet drie? :hmmm:
Jij mist van alles :mrgreen:

http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... &start=240
Manu

Nanna schreef:
Manu schreef: Ik ben langzaam aan de sporten aan het ontdekken die je met een sledehond kunt, en ik ben razend enthousiast. Ik zou heel graag een derde hond erbij willen die daaraan mee kan doen, maar dat háár!
Dan neem je toch een Greyster. Die zijn nog beter dan Husky's ook.
Afbeelding
Denk je dat Manu dat bij houdt? :LOL:

Ik vind ze wel geweldig :I:
Sulluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky

Ongelezen bericht door Sulluna »

Tara schreef:Maar vind je het ongastvrij om zes honden die net van het strand komen niet in huis te willen?
Ik vind een heleboel goed, maar als we echt baggersmerig uit het woud komen mogen de honden fijn even een tijdje in de tuin blijven tot het ergste er af is hoor.
Oh nee, mijn schoonzus ( en vriendin) woont ruim 3 uur rijden verderop. Zij komt dus 1 keer per jaar hierheen ( en wij 2 keer per jaar daarheen) en toevallig was het gister echt slecht weer. maar ja, de afspraak stond al vast. Dus so be it :) Heb het er voor die ene keer per jaar graag voor over, al maak ik daarna dus wel mijn hele huis schoon.
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Sinds Dumas kort is heb ik amper meer zand in huis :cheer:
Csiva is ideaal, die haart niet en neemt geen zooi mee in huis. Geweldig! Luca haart voor alle 3 helaas :F: Op zolder ligt ook hondenhaar, komen ze nooit... Maar ik denk dat het centrale afzuigsysteem in het huis daar ook schuld aan heeft ;)
Manu

Tara schreef:Ik denk dat je daar in Nederland geen sledehondensport mee mag beoefenen.
Je had toch dat trekhondenbesluit of zo? Volgens mij mogen alleen sledehonden trekken, alle andere soorten honden niet.
En ik gok zomaar dat je niet erg aannemelijk kunt maken dat een greyster eigenlijk echt ook een sledehond is. :engel:
Ze zitten al in de sport in Nederland hoor :D Ik ben er al een aantal tegen gekomen tijdens evenementen, ze zijn prachtig. Heel atletisch, hoog en behoorlijk fanatiek.
Je kunt gewoon ontheffing aanvragen via een formulier. Je moet dan je hond laten checken bij de DA.
Als je sledehond een stamboom heeft mag je meedoen in de sledesport zonder ontheffing.

Manu moet dus ook een ontheffing voor stepjoring ;)
Ik denk zelf meer aan step- en bikejoring en canicross. Voor zo'n karretje heb ik wel heel veel honden nodig, dat gaat vriend niet leuk vinden :lol1:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

van ijsjes en drankjes wordt niet gesnoept.

maar samen watermeloen van 1 vork eten dan weer wel :denken:

borden mogen worden afgelikt en we stofzuigen een keer of 3 per week en de hondendekens worden in principe elke week gewassen.

sam mag op de bank en op bed en eigenlijk overal waar hij zijn kontje neer wil leggen
Afbeelding
Cindy52
Zeer actief
Mijn ras(sen): mastin espagnol

Ongelezen bericht door Cindy52 »

We leven voornamelijk buiten dus dat scheelt een boel poetswerk. Ijsjes delen doe ik niet aan, een hap van Pukie en weg is mijn ijs, ze krijgt haar eigen ijsje, verder slaapt ze op bed en verschoon ik twee keer per week mijn bed. Echt verharen doet ze niet, wel heeft ze als nieuwe gewoonte om voordat ze naar binnen komt eerst door haar hondenzwembad te banjeren. Nou ja als dat alles is. Het enige waar ik echt niet tegen kan is als er afwas staat , een aanrecht hoort leeg en schoon te zijn.
Roompie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roompie »

Ik ben dus wel 1 die mijn huis graag netjes en zo schoon mogelijk heeft.
Mijn vorige honden mochten nooit op bed. Haren beneden vond ik dan weer niet erg. Als het te erg werd dan pak ik wel de stofzuiger of de bezem.

Tot ik Flupke kreeg. Zij ligt dus nu elke avond bij mij op bed en ze haart wel maar het is niet storend dus stofzuigen wordt hier nu veel minder gedaan haha.
Borden aflikken mag wel maar ligt eraan wat ik gegeten heb.
Maar mijn huis is altijd wel redelijk netjes eigenlijk.
Afbeelding
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Manu schreef:
Lunatic schreef: In de keuken mogen ze niet, dus haar in m'n pannen oid vind ik gelukkig niet
En dat vind ik dus zo vreemd hè. Ik denk dat Manu stiekem op onze kledingkast slaapt ofzo want zelfs daar is haar :80:
Ik hem hem nooit op tafel gezien, daar ligt ook haar.

Zelfs mijn ouders (echte poetsers, ik ben van de melkboer geloof ik) vinden drie weken na ons bezoek haren op zolder, wij zitten altijd beneden :hmmm:
Uma-haar is weer niet te vinden. Jonathan wil na Manu een poedel. Die is ook zo schoon en die wordt gillend gek van die haren.
Ik soms ook wel hoor, maar dat is meer van schaamte dan dat ik het zelf erg vind :F:

Hier zijn wel eens meisjes met zwarte maillots :cheer:
:LOL: Ik zie hem er al stiekem liggen :LOL:

Het ligt aan het soort haar denk ik, hier vallen er gewoon complete plukken uit, de enige plek waar ik wel eens losse haren vind is op de salontafel, daar zwiepen ze met hun staart overheen en daar vallen dan soms wat losse haren uit, maar verder dus alleen hele plukken en kilo's zand/bagger/blaadjes en dat soort meuk wat ze mee naar binnen slepen :F:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Ik vind kwijl ook horror. Vooral het kwijlerige kwijl. Zo'n hond die even komt buurten en zijn klefbek aan je af komt smeren - daar kan ik echt heel kinderachtig op reageren :blauwoog:

Mijn honden kwijlen wel eens als ze hopen op iets te vreten. Dat zijn een paar waterige druppels. Daar heb ik geen moeite mee. Kwijl is pas goor als je er slieren van kunt maken.

Verder ben ik heel makkelijk. Zand in mijn bed, haren op mijn nette kleding, t interesseert me niets. Je zou mijn auto eens moeten zien :LOL:
Afbeelding
Manu

Als ik netjes naar werk moet en een panty draag met mijn zwarte, suede hakjes ga ik ook als een superspion door het huis.
Ik trek pas op het laatste moment die panty en schoenen aan en sluip de deur uit. Manu moet op afstand blijven en ik zet mijn voeten maar heel zachtjes neer zodat er niets op kan waaien :LOL:
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Manu schreef:Als ik netjes naar werk moet en een panty draag met mijn zwarte, suede hakjes ga ik ook als een superspion door het huis.
Ik trek pas op het laatste moment die panty en schoenen aan en sluip de deur uit. Manu moet op afstand blijven en ik zet mijn voeten maar heel zachtjes neer zodat er niets op kan waaien :LOL:
EN dan ga je vervolgens met die kleren je auto in?

Want dat vind ik nog wel de grootste uitdaging, om die auto een beetje bij te houden. Ik heb de moed opgegeven. Geen panty;s of zwarte kleding voor Paisley.
Afbeelding
Manu

Paisley schreef:
Manu schreef:Als ik netjes naar werk moet en een panty draag met mijn zwarte, suede hakjes ga ik ook als een superspion door het huis.
EN dan ga je vervolgens met die kleren je auto in?

Want dat vind ik nog wel de grootste uitdaging, om die auto een beetje bij te houden. Ik heb de moed opgegeven. Geen panty;s of zwarte kleding voor Paisley.
Hahaha ja :LOL: Maar ik heb een plakrol in de auto én op kantoor :idea:
Maar mijn honden liggen altijd achterin, ik heb de achterbank neergeklapt en vol met kussens neergelegd en natuurlijk een mandje voor Uma :pffff:
Het haar op de bestuurdersstoel valt dus nog mee, alleen mijn knieholtes moet ik soms plukken.
dre
Zeer actief

Ongelezen bericht door dre »

Herkenbaar :mrgreen:
Ik laat de honden uit in trainingsbroek en fleecevest om vervolgens op laatste moment te douchen, panty aan, rok aan, "haarvrij" shirt aan, snel de honden een koekje en wegwezen.
Werkkleding gaat ook als eerste weer uit als ik thuis ben. Een buurman heeft wel eens gezegd dat ik met 5 minuten een hele transformatie onderga, ik kom thuis, trek panty, rok en shirt uit, trek spijkerbroek of trainingsbroek en trui, vest of shirt aan en ga dan pas de honden uitlaten.

Ik heb ooit gehad dat ik op mijn zwarte shirt een willekeurige jas van de kapstok trok, dat bleek dus een fleecejas vol met witte haren te zijn :80: shirt is reddeloos verloren nu :LOL:
Afbeelding
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Ik ben niet zo moeilijk met twee honden en twee katten. Wel vind ik het vervelend als mijn kleinkinderen onder het haar komen te zitten als ze over de vloer kruipen, dus ik probeer het wel zo haarvrij mogelijk te houden. Ik stofzuig en swiffer een keer meer en wissel regelmatig de plaid op de bank omdat mijn beestenboeltje hier ook op mag liggen.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila

Ongelezen bericht door schelsey »

Ik ben ook niet vies van mijn honden.

Vergeet mijn handen zelfs te wassen als ik de tuin heb gewerkt, en dan raap ik poep op ( met een zakje) en vieze knoken, bladeren bijeen vegen en met men handen oppakken, en dan kom ik binnen en pak en koek eet deze op en dan valt mijne frank dat men handen toch wel erg vuil zijn :80:

IJsjes delen met de honden doe ik ook

Stukje vlees uit mijn bord geven en dan daarna met dezelfde vork verder eten.

Eigenlijk allemaal niet hygienisch maar denk daar gewoon niet aan, het zijn eigenlijk beetje mijn kinderen en daar ben ik
ook niet vies van ( niet letterlijk mijn kinderen maar meer beetje gevoelsmatig hoor)

Honden liggen hier op mijn bed en de bank

Maar ik hou wel van een proper huis en wagen en erger me wel aan al het vuil dat ze meebrengen

Dan poets ik uren en ben zo tevreden dat de vloer blinkt en de muren terug slijkvrij zijn en halve dag later
ziet men er nog weinig van, ik stofzuig om de 2 dagen, dweil 2 keer per week grondig, verwissel mijn lakens om de 3
dagen omdat frisse lakens zo lekker slapen

Ben wel vies van mensen hun poep plas of speeksel of van vreemde honden
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”