Ik ben nou niet heel schoon en georganiseerd. Als ik een dag niet stofzuig zit ik daar niet vreselijk mee, vriend wel
Manu verhaart, véél. En eigenlijk, om bezoek te kunnen ontvangen, zou je dan toch minstens één keer per dag moeten stofzuigen. Wellicht zelfs twee keer.
Toen ik paard reed was ik al vrij makkelijk.
Je paard poetsen, met je vingers in de vette, zanderige vacht woelen, zweten tijdens het rijden, een klopje op de bezwete hals geven, nog even de mest uit hun hoeven krabben en daarna zonder handen wassen je frietje eten bij de plaatselijke snackbar.
Maar nu met honden ben ik toch ook niet zo moeilijk.
Als ik kook moet ik soms wat haren weg plukken die op wonderbaarlijke wijze in de lucht rondzweven en in mijn pan eindigen
Ik laat ze een lik smeerworst van mijn vinger likken om vervolgens even nagels te gaan bijten of een koekje in mijn mond te stoppen met diezelfde vingers.
En Manu likt uitgebreid zijn edele delen schoon als hij bij me op bed ligt te knuffelen.
Eigenlijk heel erg vies.
Laatst had ik mijn laatste ei gebakken, lekker met spekjes. Ik had het op tafel gezet en pakte nog even peper en zout uit de keuken.
Toen ik terug kwam had Uma het al van mijn bord gesleept
Ik wilde verdomme gewoon mijn laatste eitje opeten.
Hoe vies zijn jullie?