Storm heeft voor zijn operatie aan zijn poot in maart nog een check Up gehad, toen was alles goed.
Hij kan soms van rennen en spelen ineens naar stilstand gaan. Bij het rennen gaat hij daarna langzaam verder alsof het 30 graden is buiten(niet hijgen) en met het spelen is hij ineens helemaal klaar. Hij hinkt dan niet. Het is ook niet met grote regelmaat maar af en toe.
Hij is bijna 9
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ouderdom of?
Moderator: moderatorteam
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
Ouderdom of?
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Ouderdom of?
Het is een beetje vaag wat je omschrijft, vandaar dat je denk ik geen reacties krijgt.
Denk je zelf dat er iets aan de hand is? Want even rennen en spelen en gek doen en daarna ermee ophouden zegt mij persoonlijk niet zo veel, het kan zijn dat hij geen zin heeft, andere luchtjes ruikt etc.
Dat hij niet mankt duidt dus ook niet op een lichamelijk iets.
Is hij in huis ook anders, gedrag lichamelijk gezien ontziet hij iets. Springt hij moeilijker op de bank of in de auto, reactie op de andere hond in huis veranderd?
Denk je zelf dat er iets aan de hand is? Want even rennen en spelen en gek doen en daarna ermee ophouden zegt mij persoonlijk niet zo veel, het kan zijn dat hij geen zin heeft, andere luchtjes ruikt etc.
Dat hij niet mankt duidt dus ook niet op een lichamelijk iets.
Is hij in huis ook anders, gedrag lichamelijk gezien ontziet hij iets. Springt hij moeilijker op de bank of in de auto, reactie op de andere hond in huis veranderd?
- xSuzannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezers
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Ouderdom of?
Cas heeft dat ook wel eens, hij trekt dan een sprintje achter jess aan, en ineens stopt hij en loopt hij te sloffen en is het hem allemaal te zwaar. Dan heeft ie zich zeer gedaan. Niet zo zeer dat hij mankt, maar wel dat hij rustig aan gaat doen en liever de rest van de wandeling op het plankje van de scoot zit. Hij wordt volgende week 15