Spot
Deze grappige reu met zwarte vlek om het oog heet Spot. Hij is geboren rond 1-3-2010 en 64 cm groot. Hij heeft een breed postuur en is sociaal naar andere honden. Spot is nog een jonge hond en best bewegelijk. Zeker een hond waar zijn nieuwe baas veel mee moet ondernemen of die de ruimte heeft zodat Spot rond kan rennen. Wilt u meer informatie over Spot neem dan gerust contact op. (Input 8 augustus 2011) Zeer vriendelijke reus met overgewicht, we hopen dat hij een huisje mag vinden waar hij de kilootjes eraf zal lopen.
Bron
Diana
Diana is een herder teefje (bardino) met gecoupeerde oren ze is geboren rond 15-12-2010 ze is 55 cm hoog . Diana is erg lief. Haar baas vond haar er stoerder uitzien zonder oren maar nu is hij op haar uitgekeken en zit deze lieverd in de shelter. Ondanks de “fijne” behandeling van de baas is Diana gewoon een lieverd gebleven, wie laat haar zien dat het leven mooier kan zijn dan het leven wat ze al gehad heeft? Input 30-12-13 voor meer info kunt u contact opnemen met 1 van onze adoptiemedewerkers te vinden onder contact. Nieuwe foto's 11 maart 2014
Bron
Nobel
Nobel is een galgo reu van 1,5 jaar oud geboren rond 30-04-14 hij is ongeveer 64 cm hoog, Nobel is door Paco gevonden bij de Carrefour deze lieve jongen zit vol met littekens heeft duidelijk een rot leven gehad een wonder dat hij nog zo’n vertrouwen in de mens heeft. Nobel is ondanks alles een blije vriendelijke hond, wie geeft hem een warme mand voor de winter komt? input 20-10-15 Voor meer informatie kunt u contact opnemen met één van onze medewerkers, te vinden onder contact.
Bron
Als 1 van mijn 2 honden (of allebei) morgen dood neer zouden vallen dan zou ik serieus een van deze of ze allemaal overwegen. Maar zolang ik een setje heb komt er niets bij.