Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De Vuilnisbak Tip van de week.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Gimmick
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: De Vuilnisbak Tip van de week.

Ongelezen bericht door Gimmick »

Nu nog een camera opstellen zodat we allemaal het filmpje eens kunnen bekijken... Ik ben wel erg benieuwd hoe dat gaat.

Creatieve oplossing!!
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Frolic schreef:Ik ben even benieuwd of het nog werkt.
Mijn Spaanse schone begint ook ineens van alles op te vreten als ik weg ben. Ze begint bij de papier bak, maar gaat gerust verder met plantjes, mandjes , plastic onderzetters etc. En ze eet het ook echt op, heel ongezond dus :ugh:

Nu zit ik dus te twijfelen over wat te doen. Voor ik net zo iets mijn mijn papierbak doe als jij met je vuilnisbak, wil ik wel eerst weten of het nog steeds succesvol is.
Of is Rani nu ook doorgeslagen naar alles wat je maar overhoop kunt halen?
Ik moet wel zorgen dat de prullenbak goed gevuld is, de tafel, het aanrecht en de bar leeg. Het is ongeveer plezier voor een uur en daarna gaat ze zoeken :F:
Ze vind het wel superleuk wat ik er allemaal in stop. Ik bewaar allemaal verpakkingen zoals plastic melkflessen. Zonder dop en met dop om het moeilijker te maken.
Als ik korter wegga heb ik geen zin in die zooi en zet ik de vuilnisbak in het toilet. Ze krijgen dan een flinke kluif en dat werkt ook goed! Rani vind de kong ook geweldig dus daar ga ik er nog een paar van kopen.

Maar het blijft opletten, ook als we erbij zijn. Mijn zusje was haar lippenstift vergeten toen ze op visite was, die lag op tafel. Rara wie er binnen de kortste keren lippenstift op had :LOL:
De rieten mand heb ik een paar keer verboden toen ik er naast zat, daar zie ik haar niet meer aan knagen. Ze heeft ook een keer de planten uit de vensterbak getrokken maar dat was maar 1 keer. Ik denk dat ze een plant op haar kop heeft gehad toen.

Buiten blijft ze supersnel. Ook al loopt ze kort aan de lijn, soms zie ik die neus naar beneden gaan en omnomnom weer een lekkere kattendrol gevonden :schrik:
Luna87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Luna87 »

Ik vind het echt geniaal bedacht :E:
Afbeelding
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.

Ongelezen bericht door Sas »

if you can`t beat them, join them.
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Frolic schreef:
Gollum schreef:
Frolic schreef:Ik ben even benieuwd of het nog werkt.
Mijn Spaanse schone begint ook ineens van alles op te vreten als ik weg ben. Ze begint bij de papier bak, maar gaat gerust verder met plantjes, mandjes , plastic onderzetters etc. En ze eet het ook echt op, heel ongezond dus :ugh:

Nu zit ik dus te twijfelen over wat te doen. Voor ik net zo iets mijn mijn papierbak doe als jij met je vuilnisbak, wil ik wel eerst weten of het nog steeds succesvol is.
Of is Rani nu ook doorgeslagen naar alles wat je maar overhoop kunt halen?
Ik moet wel zorgen dat de prullenbak goed gevuld is, de tafel, het aanrecht en de bar leeg. Het is ongeveer plezier voor een uur en daarna gaat ze zoeken :F:
Ze vind het wel superleuk wat ik er allemaal in stop. Ik bewaar allemaal verpakkingen zoals plastic melkflessen. Zonder dop en met dop om het moeilijker te maken.
Als ik korter wegga heb ik geen zin in die zooi en zet ik de vuilnisbak in het toilet. Ze krijgen dan een flinke kluif en dat werkt ook goed! Rani vind de kong ook geweldig dus daar ga ik er nog een paar van kopen.

Maar het blijft opletten, ook als we erbij zijn. Mijn zusje was haar lippenstift vergeten toen ze op visite was, die lag op tafel. Rara wie er binnen de kortste keren lippenstift op had :LOL:
De rieten mand heb ik een paar keer verboden toen ik er naast zat, daar zie ik haar niet meer aan knagen. Ze heeft ook een keer de planten uit de vensterbak getrokken maar dat was maar 1 keer. Ik denk dat ze een plant op haar kop heeft gehad toen.

Buiten blijft ze supersnel. Ook al loopt ze kort aan de lijn, soms zie ik die neus naar beneden gaan en omnomnom weer een lekkere kattendrol gevonden :schrik:
Oké, ze gaat dus zoeken. Daar ben ik met Pippi ook bang voor en aangezien ze niet eetbare dingen gewoon opeet ga ik maar iets anders bedenken.
Wel fijn dat dit voor jullie werkt :ok:
Ik ben juist het vuilnisbakspel gaan gebruiken toen ze ging zoeken nadat ze een keer succes had gehad. De vuilnisbak had ik toen weggezet dus ging ze andere dingen zoeken. Het is handiger dat ze dan eetbare dingen vind in plaats van niet eetbare dingen.
Ik leg bijvoorbeeld ook wel eens een pensstaafje onderin de speelgoedmand of onder een dekentje in hun mand. Vooral niet op plaatsen verstoppen die ze niet interessant mogen vinden. En verder heel goed opruimen :schrik:
Het is net of ik weer een pup heb :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”