Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Super, ik zie dit graag. Ik hoop ooit tegen een leuke franse bull mix aan te mogen wandelen. Het is dat ik de pups niet weg zou willen doen, anders had ik graag aan de wieg gestaan van een nieuw kruisingsras...
De cockapoo's zouden mij nog wat te energiek zijn, maar ze zijn absoluut supersnoezig.
Ik duim dat er nog véél meer van dit soort ''rassen'' gaan ontstaan, en dan graag met gezondheid en karakter als speerpunten.
Suuz! schreef:Oh mijn God ik heb niet eens echt gelezen maar bij die eerste foto was ik toch op slag verliefd
Die toont dan ook wel heel veel overeenkomst (in uiterlijk) met jouw honden, zeker op het eerste gezicht
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Suuz! schreef:Oh mijn God ik heb niet eens echt gelezen maar bij die eerste foto was ik toch op slag verliefd
Die toont dan ook wel heel veel overeenkomst (in uiterlijk) met jouw honden, zeker op het eerste gezicht
Uhuh maar dan wellicht wat gehoorzamer... Ik zie mogelijkheden
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Dat is niet uitgesloten
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
er zou met jente best eens zoiets uit kunnen komen denk ik, en peertje luistert als een speer, veel te bang dat zijn mamma wegloopt.
Ssssht. Voorlopig heb ik hier echt geen plek. Hahahaha
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
truusje schreef:Ja dat snap ik ....alleen gaan ze dan niet moeilijk doen als je er gewoon nog stamboomcockertjes bij fokt?
ALS dat zo is, zou ik sowieso niets meer met de Raad van beheer te maken willen hebben. Wat een arrogantie zou dat zijn!
Ik ken een eigenaar van een Drentse Patrijs reu die op de deklijst staat en de hele rasvereniging over zich heen kreeg omdat hij er een kruising mee had gefokt. Ik snap daar geen kloot van, alsof die reu spontaan neervalt bij een avondje interracial romantiek.
truusje schreef:Ja dat snap ik ....alleen gaan ze dan niet moeilijk doen als je er gewoon nog stamboomcockertjes bij fokt?
Nee waarom zouden ze moeilijk doen?
Met de DNA test is altijd te bewijzen wat stamboom is en wat niet
Als het maar niet in één nest ligt
Juist, door DNA testen zal de Raad niet moeilijk doen maar de RV wel.
Bedenk wel dat je dan voor je raszuivere EC nesten bijna geen dekreu meer kunt gebruiken en je de fokkers tegen je krijgt.
Juist, door DNA testen zal de Raad niet moeilijk doen maar de RV wel.
Bedenk wel dat je dan voor je raszuivere EC nesten bijna geen dekreu meer kunt gebruiken en je de fokkers tegen je krijgt.
Ja, want dan gaan ze roepen dat een teef die een kruisingnest heeft gehad nooooooit meer een raszuiver nest kan krijgen