Donderdag morgen at hij niet, echt helemaal niets, niet eens een klein stukje leverkoek. Mijn alarm bellen meteen rinkelen ....
's Middags kon hij slecht lopen met z'n rechter voorbeen en hield hij zijn hooft naar links alsof hij een stijve nek had.
Tussen de middag at hij wat gekookte kip.
Donderdag middag naar de DA, Alex liep ondertussen weer normaal, temperatuur normaal, DA kneep en trok overal maar Alex zat alleen maar te kwispelen.
Afgesproken dat we Zaterdag bloed gaan afnemen en weer een nieuwe röntgen van zijn hoofd en longen (er groeit iets in zijn neus) gaan maken.
Donderdag avond bij het eten geven geeft Alex ineens een gil en loopt hij weer helemaal verkeerd, rechter voorbeen en hoofd naar links..... eerst dacht ik dat Vusi wat gedaan had maar die stond aan mijn andere kant op haar eten te wachten. Alex eet gelukkig weer normaal.
Jeetje wat kan dit nou zijn? zenuw in de klem? Ik doe sinds Donderdag ijs op 4 keer per dag, het schijnt een beetje te helpen maar niet goed genoeg.
Ook krijgt hij sinds Donderdag Metacam.
Iemand ervaring met dit soort dingen?
Over een half uurtje gaan we naar de DA. De DA zei al dat hij maar heel weinig ervaring heeft met oudere honden, hij kende er maar 2 en nu is er maar 1... die zijn (waren) alle 2 van mij, mijn oudje laten gaan op 13 Jarige leeftijd in Januari.
Hij gaat nu foto's maken en een rapport schrijven om het met collega's in Portugal te discuteren.