tja maar dat eerste weet je niet he, dat kan net zo goed nog jaren en jaren zijn.Punzel schreef:Ik ben wel van mening dat een paar weken extra in het asiel en vervolgens de rest van z'n leven in een nieuw huis beter is voor een dier dan zo snel mogelijk geplaatst worden en jaren later alsnog terug in het asiel.renee-uk schreef: je gaat me toch niet vertellen dat een asiel beter voor een dier is dan een goed thuis?
Nee maar dat betekent wel dat er niks mis is met je goed voorbereiden. Net zoals jonge mensen beter goed kunnen nadenken of ze op wereldreis willen of een baby willen vlak nadat ze een puppy aanschaffen.dagmar88 schreef: Dat is heel vervelend, maar dat dat gebeurt betekent nog niet dat je je dertig jaar voor je dood maar alvast dood te houden hebt.
edit: en het gaat nioet over gehaast plaatsen, het gaat over plaatsen bij mensen ouder dan 65.
en dat tweede wordt toch ook niet als eis gesteld, dat wordt maar gewoon aangenomen.
nou ik zou zeggen kijk eens goed naar de redenen waarom dieren in het asiel terecht komen of op marktplaats, denk dat overlijden van een baasje daar maar een klein onderdeel van is.

TARAK