Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

blonde herder Juno is er (Missy)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Crystalclear
Actief
Mijn ras(sen): Poolse herderin
Aantal honden: 1

Re: blonde herder Juno is er (Missy)

Ongelezen bericht door Crystalclear »

veertje schreef:Hoe gaat het nu met Missy?
Wat lief dat je nog aan Juno denkt!

Het is echt een heerlijke hond aan het worden. Ze begint steeds meer te spelen en enthousiast te reageren. Ze houdt van rennen achter de bal aan, dan springt ze erbovenop en blijft er bovenop rammen en springen met d'r voorpoten :mrgreen:
Dit doet ze alleen bij mij, mijn man kan nog steeds bijna niks bij d'r. Maar dit gaat wel beter. Ze neemt nu lekkertjes aan uit zijn hand en durft zelfs een stukje naar hem toe te lopen voor dat lekkere hapje. Dat was voorheen echt een no-go...

Gisteren werd ze vanuit het niets gegrepen door een loslopende boxer bij ons in de straat :gvd: Ze trok de lijn uit mijn hand en smeerde 'm. Ik dacht echt dat ik haar kwijt was. Maar een kwartiertje later vond mijn man haar, of eigenlijk vond zij hem, ze had zich in onze voortuin verstopt en toen ze mijn man zag lopen liep ze hem achterna :I:

Nog even een fotootje van m'n mooie dame!
Afbeelding
Afbeelding
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Fijn dat het al zo goed gaat! Een heel verschil met de eerste updates :ok:
vaagheid
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugese scoobydoo
Contacteer:

Ongelezen bericht door vaagheid »

Wat goed! Een hele vooruitgang in zo'n korte tijd. :E:
Mooi dier is het.
Washbar, 100% natuurlijke shampoo uit Nieuw-Zeeland voor paarden en honden
Crystalclear
Actief
Mijn ras(sen): Poolse herderin

Ongelezen bericht door Crystalclear »

We hebben net ontdekt dat ze toch kan blaffen :lol1: Dat had ze namelijk nog nooit gedaan...

Sinds een weekje mogen de kinderen af en toe een vriendinnetje mee naar huis nemen om Juno langzaam vertrouwd te maken met 'vreemde' kinderen in huis. Dit gaat tot nu toe heel goed. De vriendjes krijgen allemaal de opdracht om Juno met rust te laten tenzij Juno zelf contact maakt. Maar tot nu toe blijft Juno op haar eigen plekje.....

Maar vandaag had mijn dochter een vriendinnetje mee naar huis genomen. Een donker meisje.... Ze gingen via de keuken naar boven en Juno had haar dus nog niet gezien, totdat mijn dochter en zij vrolijk naar beneden kwamen. Juno ging helemaal uit haar plaat :80: En het vriendinnetje rende bang weer naar boven. Later kwam ze rustiger naar beneden en Juno weer grommen en blaffen. Ik heb het elke keer maar afgekapt met een stemcorrectie. Blaffen en grommen naar mensen/kinderen mag gewoon niet. Of moet ik dit nu anders aanpakken? Blijkbaar heeft Juno geen ervaring met donkergekleurde mensen :oohja:

Ik hoop dat het arme meiske er geen trauma aan overhoudt :schrik:

*aanvulling* ik ben niet boos op haar geweest, alleen even een kort 'uhuh' gezegd. Toen ze weer rustig was heb ik haar beloond.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”