Halverwege het ophangen van de was, ging ik even iets anders doen. Ik had op de rand van de opvouwbare wasmand een stapel hemden, twee stapels onderbroeken en in de mand alle sokken. Drukt Elco m'n man opeens een onderbroek in handen. Duidelijk sein: verder gaan met was ophangen! Dus heb ik Elco verder laten helpen. Heerlijk hoor, niet hoeven bukken om de spullen te pakken. Bij de hemden trok Elco eerst de mand omver om ze te kunnen pakken en daarna sprong hij zelfs maar op een stoel om ze beter aan te kunnen geven. Tenslotte gaf hij netjes sok voor sok alle sokken aan. Klaar, denk je dan. Nee dus. Elco gaf eerst de mand aan mij, voor zover hem dat lukte. Dus ik zet de mand weer overeind. Nog niet goed: Elco pakt het lipje van de deksel en tilt die zo hoog mogelijk op. Dat was dus ongeveer horizontaal, aangezien Elco nu eenmaal kleiner is dan de mand... Ik heb de deksel overgenomen en de mand dicht gedaan. Heerlijk zo'n hulpje!
Edit: Geen heel mooie foto, maar zo krijg je een idee van de verhouding tussen Elco en de wasmand. Hij zit er hier in, bovenop een stapel wasgoed...

Allway's in my heart