Dank voor de beterschapswensen, heb ze allemaal aan Nila doorgegeven
Manu schreef:Wat een stoere bikkel die Nila.
Al kreeg jij nu natuurlijk een hartverzakking omdat die domme doos niets liet merken.
Arme Nila! Hoe voelt ze zich nu?
Geef haar maar een dikke beterschapsknuffel van mij en Manu.
Nou inderdaad, ik schrok me kapot. En dan ga ik me nog schuldig voelen ook dat ik niet eerder wat gezien heb.
Maar zelfs toen ze thuis kwam heeft ze op een hoefje lopen knagen, nog wat met haar speeltjes gespeeld en toen viel ze uiteindelijk in slaap. Ook toen ik er vannacht aan zat gaf ze geen kick.
Ze is nu vooral heel erg moe. Logisch ook. Maar ze kon haar gammele lijfje wel van haar plaats slepen om in de keuken te komen kijken toen ik een boterham aan het smeren was

eten gaat voor alles!
Evertje schreef:Zo dat is nog een flinke jaap. Kan me voorstellen dat je zon onder op de hals inderdaad niet zo snel door hebt. Dat ze zich maar snel weer wat beter voelt!
Het zit ook precies bij de plooi en die dikke vacht van haar werkt ook niet bepaald mee.
Het stomme vindt ik nog dat ik geen bloed heb gezien, ook niet op haar kussens of in de auto.
Maar dat zal er wel af gespoeld zijn omdat ze nog gezwommen had.
Verder zit het wel op een rotplek. De legging die ik om haar hals heb gedaan komt nét niet hoog genoeg. Ik maak er een soort coltruitje van maar dan zitten haar oren weer in de weg

nog even uitproberen hoe ik het wondje het best kan beschermen.