Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Analgos
Moderator: moderatorteam
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Analgos
Sinds eind augustus geef ik deze pijnstiller aan mijn honden en ik ben zeer tevreden met het resultaat in tegenstelling tot de reguliere pijnstiller Norocarp. Zijn er hier meer mensen die dit gebruiken voor de honden? Zijn jullie ervaringen ook zo goed?
Ik heb toen hier ergens gelezen over analgos, maar had er eerder nog nooit van gehoord.
Voor wie nieuwsgierig is geworden: http://www.huisdierendokter.nl/pijn-bestrijding.html
Ik heb toen hier ergens gelezen over analgos, maar had er eerder nog nooit van gehoord.
Voor wie nieuwsgierig is geworden: http://www.huisdierendokter.nl/pijn-bestrijding.html
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Analgos
Zijn jouw honden constant op pijnstillers?rose schreef:Sinds eind augustus geef ik deze pijnstiller aan mijn honden en ik ben zeer tevreden met het resultaat in tegenstelling tot de reguliere pijnstiller Norocarp. Zijn er hier meer mensen die dit gebruiken voor de honden? Zijn jullie ervaringen ook zo goed?
Waar lijden ze aan?
- rose
- Zeer actief
mosquito1980 schreef:Zijn jouw honden constant op pijnstillers?rose schreef:Sinds eind augustus geef ik deze pijnstiller aan mijn honden en ik ben zeer tevreden met het resultaat in tegenstelling tot de reguliere pijnstiller Norocarp. Zijn er hier meer mensen die dit gebruiken voor de honden? Zijn jullie ervaringen ook zo goed?
Voor wie nieuwsgierig is geworden: http://www.huisdierendokter.nl/pijn-bestrijding.html![]()
Waar lijden ze aan?
Doet dat er iets toe? Je geeft iig geen antwoord op mijn vraag.
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Ik kende het niet, maar heb de pagina opgeslagen
Doen ze het er goed op of merk je verschil met de vorige pijnstiller?
Doen ze het er goed op of merk je verschil met de vorige pijnstiller?
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- rose
- Zeer actief
Ze doen het er super op, en het verschil met de norocarp is bij Dewi echt groot. Een rondje van een half uur duurt ook weer een half uur ipv drie kwartier en waar ik echt blij mee ben is dat ze in de ochtend weer samen spelen 
Ze is ook gewoon een blij meisje nu, komt mij ook uitdagen en kijkt weer ondeugend uit haar ogen
Ze is ook gewoon een blij meisje nu, komt mij ook uitdagen en kijkt weer ondeugend uit haar ogen
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ben jij meteen helemaal overgestapt of heb je ze eerst nog samen met de norocarp gegeven?rose schreef:Ze doen het er super op, en het verschil met de norocarp is bij Dewi echt groot. Een rondje van een half uur duurt ook weer een half uur ipv drie kwartier en waar ik echt blij mee ben is dat ze in de ochtend weer samen spelen
als riet niet zo'n verkloot spijsverteringsgestel had zou ik ze best willen proberen, maar ik durf eigenlijk nauwelijks iets te veranderen aan wat ze krijgt en goed verdraagt (een halve previox per dag) uit angst dat we dan weer helemaal terug gaan naar af

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- rose
- Zeer actief
Ik ben meteen overgestapt en heb niets gemerkt van een reactie in de buik oid, en de ontlasting bleef prima in orde. Jammer is dat Renee, misschien kun je hen eens een mail sturen? Na 4 weken heb ik een mail gehad waarin ze naar ervaringen vroegen met dit medicijn, iedereen krijgt die vragen dus ze hebben er aardig wat neem ik aan.
- renee-uk
- Zeer actief
ja dat kan ik inderdaad wel doen.
ik zag daar bij de ervaringen ook iemand schrijven die de analgos naast de normale pijnstiller gaf en zo zou ik dan ook willen beginnen.
gaat het dan mis qua buik weet ik dat in elk geval zonder dat ze weer opnieuw aan de previcox moet wennen.
best een gedoe hoor, met die buik van rietjetietje
ik zag daar bij de ervaringen ook iemand schrijven die de analgos naast de normale pijnstiller gaf en zo zou ik dan ook willen beginnen.
gaat het dan mis qua buik weet ik dat in elk geval zonder dat ze weer opnieuw aan de previcox moet wennen.
best een gedoe hoor, met die buik van rietjetietje

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- rose
- Zeer actief
Ja vervelend lijkt mij dat.
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Dat klinkt super, blij, spelen en uitdagenrose schreef:Ze doen het er super op, en het verschil met de norocarp is bij Dewi echt groot. Een rondje van een half uur duurt ook weer een half uur ipv drie kwartier en waar ik echt blij mee ben is dat ze in de ochtend weer samen spelen
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Sorry voor het vragen.rose schreef:mosquito1980 schreef:Zijn jouw honden constant op pijnstillers?rose schreef:Sinds eind augustus geef ik deze pijnstiller aan mijn honden en ik ben zeer tevreden met het resultaat in tegenstelling tot de reguliere pijnstiller Norocarp. Zijn er hier meer mensen die dit gebruiken voor de honden? Zijn jullie ervaringen ook zo goed?
Voor wie nieuwsgierig is geworden: http://www.huisdierendokter.nl/pijn-bestrijding.html![]()
Waar lijden ze aan?
- Pax-Dracona
- Actief
Ja! Dana gebruikt het nu sinds begin juli, en ik merk echt veel verschil. Ik merk ook niet dat ze er last van heeft qua spijsvertering, altijd een pluspunt. Ik had het nu na het tweede zakje een beetje afgebouwd maar merkte toch weer dat ze begon te manken. Weer begonnen met geven en ze loopt weer als een jonge godin, haha.
- rose
- Zeer actief
Pax-Dracona schreef:Ja! Dana gebruikt het nu sinds begin juli, en ik merk echt veel verschil. Ik merk ook niet dat ze er last van heeft qua spijsvertering, altijd een pluspunt. Ik had het nu na het tweede zakje een beetje afgebouwd maar merkte toch weer dat ze begon te manken. Weer begonnen met geven en ze loopt weer als een jonge godin, haha.
Super
- rose
- Zeer actief
mosquito1980 schreef:Sorry voor het vragen.rose schreef:mosquito1980 schreef:Zijn jouw honden constant op pijnstillers?rose schreef:Sinds eind augustus geef ik deze pijnstiller aan mijn honden en ik ben zeer tevreden met het resultaat in tegenstelling tot de reguliere pijnstiller Norocarp. Zijn er hier meer mensen die dit gebruiken voor de honden? Zijn jullie ervaringen ook zo goed?
Waar lijden ze aan?
Het ligt meer aan de manier van vragen
- rose
- Zeer actief
Ik kom ook niet verder dan jij, apart 
- renee-uk
- Zeer actief
als je naar het engelse gedeelte gaat kun je ook klikken maar daar krijg je wel de info.
het zegt mij niks trouwens, maar ik ben ook niet zo thuis in de chinese kruidenkunde
het zegt mij niks trouwens, maar ik ben ook niet zo thuis in de chinese kruidenkunde