tibetaantje schreef: dus gesprek met iemand is niet zo gek.....voor rouwverwerking huisdier?
Tuurlijk niet. Rouwen is rouwen en als je daar hulp bij nodig hebt moet je die vooral opzoeken
Moderator: moderatorteam
tibetaantje schreef: dus gesprek met iemand is niet zo gek.....voor rouwverwerking huisdier?
En bij heel veel mensen komt het afscheid heel abrupt (denk aan ongelukken enzo). Maar weet je, dat kan ook gewoon met je vader/moeder/geliefde gebeuren. Zomaar ineens dood.tibetaantje schreef:ja je heb gelijk met deze zin......en ik probeer t te blokken omdat t zo zeer doet )idd zoals bij iedereen) maar moet t gewoon accepteren en laten komenLemuria schreef:Voor mijn gevoel overdenk je het rouwen teveel. Laat die tranen gaan en "accepteer" dat het reteveel pijn doet, net als voor ieder ander mens.
tibetaantje schreef:Fotogravinnetje schreef:Ik denk dat het oprakelen van al die dingen juist nodig is om te zorgen dat uiteindelijk het verlies van je hondje ook een plekje kan krijgen. Puur van alleen overlijden van een hond raak je over het algemeen niet zo van het padje af als jij. Er speelt dus meer. En het kan heel nuttig zijn om eerst dat deel in kaart te brengen. Laat het gemis er zijn. En zorg dat je op de overige punten weer in balans komt
dus gesprek met iemand is niet zo gek.....voor rouwverwerking huisdier?

Allway's in my heart

Allway's in my heart

Wat, Henk Lommers overleden?? Weet je zeker dat je de juiste hebt? Ik probeer er iets van te zoeken en kan een klein berichtje vinden van 'n Henk Lommers, maar er zijn nogal veel Henk Lommers'en'.tibetaantje schreef:Ja had ik ook al gezien, maar da's heel ver.
Boeken Henk lommers had ik gegoogeld......en nu zag ik dat die in aug is overleden Pffff schrik er van, was toch hartstikke jong
Allway's in my heart

tibetaantje schreef:Ja had ik ook al gezien, maar da's heel ver.
Boeken Henk lommers had ik gegoogeld......en nu zag ik dat die in aug is overleden Pffff schrik er van, was toch hartstikke jong