Lekker, er word hier op de hondenuitlaatplaats gif neergegooid, er zijn al verschillende honden ziek geworden.
Ik weet van een buurvrouw dat haar twee honden bloed poepen en kotsen.
Maar las op het scherm hier in de hal dat er dus al meerdere honden ziek zijn geworden.
Gelukkig loop ik daar haast nooit.
De gemeente gaat er niks aan doen, die zei dat de hondeneigenaren de honden dan maar aan de achterkant van het flat moesten uitlaten en de drollen dan moeten opruimen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gif
Moderator: moderatorteam
- xTessa
- Actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Re: Gif
Dat is toch belachelijk? Hun verantwoordelijkheid, dus ze doen er maar iets aan ook toch. Als ze er niets aan willen doen, prima, maar dan ga ik ook de drollen niet opruimen uit protest.
Nee oke, waarschijnlijk zal ik de gemeente tig keer mailen hierover en verschillende mensen hun verhaal laten opschrijven en eventuele dierenartskosten opschrijven en die sturen.
Nee oke, waarschijnlijk zal ik de gemeente tig keer mailen hierover en verschillende mensen hun verhaal laten opschrijven en eventuele dierenartskosten opschrijven en die sturen.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Gif
Cleva schreef:Ik zou er voorlopig ook niet gaan lopen. Er is ook zoveel meer te doen dan zo'n kloteveldje tussen flats..
Ik loop er ook haast nooit.
Ik ga s'ochtends en s'middags met de honden naar het bos en s'avonds laat ik de honden even achter het flat plassen, en als ze dan toevallig ook ineens moeten poepen ruim ik het gewoon op.
Kijk ik vind het onzin dat mensen honden gaan vergiftigen, maar er komen hier steeds meer honden en hun bazen zijn niet allemaal even netjes, we hebben sinds kort vlak naast de hondenuitlaatplaats ingegraven vuilniscontainers en er ligt daar constant poep omheen.
En honden poepen en piesen ook weleens in de portiek en net buiten de portiekdeur de mensen ruimen het haast nooit op, ik denk dat een hoop mensen het zat zijn om constant in de poep te trappen.
Is natuurlijk geen reden om honden te gaan vergiftigen want de hond kan er niks aan doen.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.