Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Cockapoo club of GB
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Re: Cockapoo club of GB
alleen al de eerste alinea, bovenaan de homepage vind ik supergoed. geen designer weet ik wat: het is een mix, hij is leuk maar het is een kruising.
The term 'Cockapoo' is a generic name for several variations on a theme, of a cross-breed dog, depending on parentage - so it would be impossible to exact a "Breed Standard" on it.
A Cockapoo, which is the mix of Cocker Spaniel and Poodle, is generally accepted as loving; loyal; cuddly; fun; energetic and totally domesticated family pets.
The term 'Cockapoo' is a generic name for several variations on a theme, of a cross-breed dog, depending on parentage - so it would be impossible to exact a "Breed Standard" on it.
A Cockapoo, which is the mix of Cocker Spaniel and Poodle, is generally accepted as loving; loyal; cuddly; fun; energetic and totally domesticated family pets.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
kunnen veel "echte" RV's nog een puntje aan zuigen als het allemaal is zoals het lijkt!

- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Ik denk dat meer mensen naar zoiets trekken met al dat inteeltgedoe bij rashonden.
-
lets have fun
Ik vind ze ook heel aantrekkelijk en het lijken me prettige huishondjes.
Zou die kruising bijna nog wel eens met Jente willen doen en dan zelf een pup aan houden.
Zou die kruising bijna nog wel eens met Jente willen doen en dan zelf een pup aan houden.
-
wilma23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
-
nomo
- Zeer actief
Dat lijkt me nog eens een goed plan! Zo'n kruising lijkt me hartstikke leuk, maar vind maar eens een goed kruisingnest wat geen broodfok is.lets have fun schreef:Ik vind ze ook heel aantrekkelijk en het lijken me prettige huishondjes.
Zet mij maar op de lijst, Ik wil ook wel een pup
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
De bewuste kruisingen, inclusief testen, komen er steeds iets meer.nomo schreef:Dat lijkt me nog eens een goed plan! Zo'n kruising lijkt me hartstikke leuk, maar vind maar eens een goed kruisingnest wat geen broodfok is.lets have fun schreef:Ik vind ze ook heel aantrekkelijk en het lijken me prettige huishondjes.
- Jeannet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie, schapendoes en een chodsky pes
- Aantal honden: 3
nomo schreef:Dat lijkt me nog eens een goed plan! Zo'n kruising lijkt me hartstikke leuk, maar vind maar eens een goed kruisingnest wat geen broodfok is.lets have fun schreef:Ik vind ze ook heel aantrekkelijk en het lijken me prettige huishondjes.
-
Lemuria
Gut, dat zou toch wel érg verleidelijk worden...lets have fun schreef:Ik vind ze ook heel aantrekkelijk en het lijken me prettige huishondjes.
- Gimmick
- Zeer actief
Oh wat een prachtige hondjes zeg!! Daar zou ik er ook wel eentje van willen
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik vind het vreselijk tuttige hondjes. Echt in van die lolly kleuren. Die mij dan maar een zandkleurige ruigharige boomer. Veel leuker imo dan die zachtharige choco en oranje hondjes met blesjes en dat sullige labradoodle uiterlijk.
Ik snap dat hondjes tegenwoordig meer en meer op beertjes en knuffels moeten lijken maar ik heb er persoonlijk niks mee.
Ik loop zelf ook met een boomer maar juist bij Bas zegt iedereen dat ze ondanks dat een extreem leuk hondje is. Ze is klein, superzoet maar ziet er wel uit als een straathond. Dat maakt dat zelfs stoere kerels voor haar vallen. Dus voor mij echt nooit zo'n doodle geval. Gewoon weer een echt straatschoffie. Even lief, even schattig maar tien keer leuker imo dan zo'n zogenaamde straatfik waar wel op kleur en poedelhaar wordt gefokt.
Ik vind alle doodle varianten er ook echt super dom uitzien. Zal niet zo zijn maar zo zien ze er wel uit.
Ik snap dat hondjes tegenwoordig meer en meer op beertjes en knuffels moeten lijken maar ik heb er persoonlijk niks mee.
Ik loop zelf ook met een boomer maar juist bij Bas zegt iedereen dat ze ondanks dat een extreem leuk hondje is. Ze is klein, superzoet maar ziet er wel uit als een straathond. Dat maakt dat zelfs stoere kerels voor haar vallen. Dus voor mij echt nooit zo'n doodle geval. Gewoon weer een echt straatschoffie. Even lief, even schattig maar tien keer leuker imo dan zo'n zogenaamde straatfik waar wel op kleur en poedelhaar wordt gefokt.
Ik vind alle doodle varianten er ook echt super dom uitzien. Zal niet zo zijn maar zo zien ze er wel uit.
-
laeken
- Zeer actief
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Erg leuke hondjes, lijkt mij
En zo op het eerste gezicht een nette, eerlijke website. Heb niet de hele site gelezen nog.
En zo op het eerste gezicht een nette, eerlijke website. Heb niet de hele site gelezen nog.
-
nomo
- Zeer actief
Heel soms zie ik iets voorbij komen inderdaad! Maar ik kom niet heel veel tegen. Als ik gewoon een leuke kruisingpup wil moet ik toch heel wat broodfok voorbij om iets te vinden.Rosita Compagner schreef:De bewuste kruisingen, inclusief testen, komen er steeds iets meer.nomo schreef:Dat lijkt me nog eens een goed plan! Zo'n kruising lijkt me hartstikke leuk, maar vind maar eens een goed kruisingnest wat geen broodfok is.lets have fun schreef:Ik vind ze ook heel aantrekkelijk en het lijken me prettige huishondjes.
- vaagheid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugese scoobydoo
- Contacteer:
De kruising poedel x working cocker vind ik het leukst.
Maar stiekem vind ik poedels zelf leuker dan alle kruising poedels. Zolang ze geen raar kapsel geknipt hebben.
Ik zoek ook wel eens rond naar leuke kruisingen, maar kom eigenlijk alleen heel af en toe nestjes tegen die volgens mij per ongeluk zijn ontstaan.
En verder alleen broodfok.
Een sheltie x boerenfox lijkt me bijvoorbeeld een leuke kruising voor veel hondensporten, maar dat is blijkbaar een typische broodfok kruising.
Maar stiekem vind ik poedels zelf leuker dan alle kruising poedels. Zolang ze geen raar kapsel geknipt hebben.
Ik zoek ook wel eens rond naar leuke kruisingen, maar kom eigenlijk alleen heel af en toe nestjes tegen die volgens mij per ongeluk zijn ontstaan.
Een sheltie x boerenfox lijkt me bijvoorbeeld een leuke kruising voor veel hondensporten, maar dat is blijkbaar een typische broodfok kruising.
Washbar, 100% natuurlijke shampoo uit Nieuw-Zeeland voor paarden en honden
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Oh mijn God ik heb niet eens echt gelezen maar bij die eerste foto was ik toch op slag verliefd 

Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
-
Wolfsblut
- Zeer actief
Die zien er wel heel erg leuk uit.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
- Barkley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spinone Italiano
die dropneusSuuz! schreef:Oh mijn God ik heb niet eens echt gelezen maar bij die eerste foto was ik toch op slag verliefd
- dagmar88
- Zeer actief
Ik houd niet van per ongeluk.vaagheid schreef:De kruising poedel x working cocker vind ik het leukst.![]()
Maar stiekem vind ik poedels zelf leuker dan alle kruising poedels. Zolang ze geen raar kapsel geknipt hebben.![]()
Ik zoek ook wel eens rond naar leuke kruisingen, maar kom eigenlijk alleen heel af en toe nestjes tegen die volgens mij per ongeluk zijn ontstaan.![]()
Poedels vind ik best leuk, ruwharige poedel kruisingen veel leuker.
-
Lemuria
dagmar88 schreef:Als ik toch ooit aan een staf/pitpoedel kon komen

Ik snap je wens
Het is trouwens al een ding he, een Pitoodle:
Ik heb denk ik dan een StaffoodlePitoodle
A pit bull who never got the memo that pit bulls are supposed to be dangerous and scary. Literally, a dog with the body of a PIT bull and the soul of a pOODLE.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik ben ook de gelukkige bezitter van een zorgvuldig gefokt kruisingnest en ben er iedere dag weer hartstikke blij mee. Nog nooit zo'n leuke en fijne hond gehad! Zou er dolgraag nog zo eentje bij willen maar die kans is heel erg klein helaas.nomo schreef:Heel soms zie ik iets voorbij komen inderdaad! Maar ik kom niet heel veel tegen. Als ik gewoon een leuke kruisingpup wil moet ik toch heel wat broodfok voorbij om iets te vinden.Rosita Compagner schreef:De bewuste kruisingen, inclusief testen, komen er steeds iets meer.nomo schreef:Dat lijkt me nog eens een goed plan! Zo'n kruising lijkt me hartstikke leuk, maar vind maar eens een goed kruisingnest wat geen broodfok is.lets have fun schreef:Ik vind ze ook heel aantrekkelijk en het lijken me prettige huishondjes.
Of ooit iemand vinden met een leuke geschikte teef die Mojo als vaderhond wel ziet zitten. Dan zou ik er gelijk een pup van nemen.
De cockapootjes vind ik erg leuk om te zien en qua karakter lijken ze me ook erg leuk. Ben zelf niet het type voor een dergelijk hondje denk ik, maar ik kan me heel goed voorstellen dat er best veel mensen zijn die ervoor vallen.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
hiervoor zou ik peer wel (mits getest uiteraard) beschikbaar willen stellen, en daar zou ik dan ook wel een kind van willen 

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Nou, de eerste potentiële partner is al aangeboden hier op het forum:lets have fun schreef:Ik vind ze ook heel aantrekkelijk en het lijken me prettige huishondjes.
Geregeld!Hutsje schreef:hiervoor zou ik peer wel (mits getest uiteraard) beschikbaar willen stellen, en daar zou ik dan ook wel een kind van willen
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
De kruising met de working cocker lijkt me wel wat!
Ik hoop ooit nog eens een goedgefokt nest kruising border met dwerg of middenslag poedel te vinden. Dat lijkt me helemaal top!
Ik hoop ooit nog eens een goedgefokt nest kruising border met dwerg of middenslag poedel te vinden. Dat lijkt me helemaal top!
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
-
-Saskia-
- Zeer actief
Een goedgefokte border/mechel kruising lijkt mij dan weer super in de toekomst. Of een pupje van mijn NuqjeLysette schreef:Ik hoop ooit nog eens een goedgefokt nest kruising border met dwerg of middenslag poedel te vinden. Dat lijkt me helemaal top!
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
haha! nou, wie weet!!LongFields schreef:Nou, de eerste potentiële partner is al aangeboden hier op het forum:lets have fun schreef:Ik vind ze ook heel aantrekkelijk en het lijken me prettige huishondjes.
Geregeld!Hutsje schreef:hiervoor zou ik peer wel (mits getest uiteraard) beschikbaar willen stellen, en daar zou ik dan ook wel een kind van willen