Ik ben echt een sucker voor vlekken en piraten
Meer foto's/info
Dit is echt zo'n hond waarbij ik denk kon het maar..
Moderator: moderatorteam

Nee ik snap het ook niet. Nu zitten er wel erg veel honden maar voor mij springt hij er echt uit. Hij zou hier zo weg zijn.bellabeest schreef:spot is echt een super leuke lieve hond, heb hem meerdere keren gezien tijdens mijn bezoeken daar en hij is echt 1 van mijn favo honden snap dan ook niet dat hij er al zolang zit

In welk Spaans asiel worden grote reuen snel geplaatst dan?iones schreef:Dan moet hij naar een ander asiel waar hij wellicht meer kans heeft. Wat zonde voor zo´n hond he!

En dat vraag jij aan mij? Ik ga daar toch niet over? Verder prijs ik geen hond aan maar spreek mijn verbazing uit.Apple schreef:Mag je tegenwoordig overal honden aanprijzen op het forum eigenlijk?
Maakt mij niet uit hoor, maar in kan me nog wel wat situaties herinneren waarbij dit soort dingen niet mocht.
Gaat niet alleen om dit topic hoor.
Het lijkt me een leuke hond. Al kan ik me voorstellen dat de eerste foto misschien niet zo aantrekt.

Dat zal het niet makkelijk maken inderdaad.Valerie schreef:Op facebook staat hij allang en hart voor dieren heeft ook aandacht aan hem besteed onlangs http://www.hartvoordieren.nl/blog/8/okt ... raat-spot/
Er is in een asiel van 700+ honden teveel keuze denk ik.
Als ik zou kunnen dan had ik het gedaanApple schreef:Dat zal het niet makkelijk maken inderdaad.Valerie schreef:Op facebook staat hij allang en hart voor dieren heeft ook aandacht aan hem besteed onlangs http://www.hartvoordieren.nl/blog/8/okt ... raat-spot/
Is er geen opvang gezin voor te vinden in NL? Lijkt me wel aantrekkelijker om een hond te adopteren die je kan bezoeken?
Tnxnoekie schreef:Ik vind hem super leuk![]()
Zit hij bij peter? Ik zal hem eens delen op fb je weet maar nooit.
Edit: zag inderdaad bij peter![]()
Ga hem delen.
dat is niet het enige, we hebben maar een aantal vluchten en een hond als deze heeft een eigen box nodig daar kan niet nog een hond bij in.Valerie schreef:Als ik zou kunnen dan had ik het gedaanApple schreef:Dat zal het niet makkelijk maken inderdaad.Valerie schreef:Op facebook staat hij allang en hart voor dieren heeft ook aandacht aan hem besteed onlangs http://www.hartvoordieren.nl/blog/8/okt ... raat-spot/
Is er geen opvang gezin voor te vinden in NL? Lijkt me wel aantrekkelijker om een hond te adopteren die je kan bezoeken?ik zie veel pups en kleine honden in de opvang. Maar hier en daar ook grotere honden hoor, alleen die eerste groep gaan sneller naar een nieuw huis dus daar kiezen meer mensen voor.
Tnxnoekie schreef:Ik vind hem super leuk![]()
Zit hij bij peter? Ik zal hem eens delen op fb je weet maar nooit.
Edit: zag inderdaad bij peter![]()
Ga hem delen.hopelijk helpt het!
In dat geval zouden grotere honden dus nooit naar Nederland kunnen omdat het economischer is om 2 kleintjes in 1 box te vervoerenbellabeest schreef:
dat is niet het enige, we hebben maar een aantal vluchten en een hond als deze heeft een eigen box nodig daar kan niet nog een hond bij in.

Wij hebben daarom met onze tweede er voor gekozen te gaan voor een hond die al in opvang in NL zat, zodat we eerst op bezoek konden gaan om de hond echt te zien, mee te wandelen, etc.Gimmick schreef:wat een leuke hond zeg!
wat kilootjes eraf en wat spieren erbij en dan is het helemaal een prachtige hond!
Ik zie zoveel leuke buitenlandertjes maar wat ik me afvraag. Wat als het niet klikt met de aanwezige honden?
Of met de baas....
Je kunt altijd vragen of je mag opvangen en indien het klikt adopteren. Of vanuit opvang adopteren maar goed Spot zit dus niet in de opvangGimmick schreef:wat een leuke hond zeg!
wat kilootjes eraf en wat spieren erbij en dan is het helemaal een prachtige hond!
Ik zie zoveel leuke buitenlandertjes maar wat ik me afvraag. Wat als het niet klikt met de aanwezige honden?
Of met de baas....
tja wat is klein.. mijn galga Esperanza zat samen met een herder van een maand of 8 in een vliegtuig box.. niet echt 2 kleintjes zeg maar, ok Essie was erg schraal dus dat scheelt dan ruimte.Nicaaa! schreef:In dat geval zouden grotere honden dus nooit naar Nederland kunnen omdat het economischer is om 2 kleintjes in 1 box te vervoerenbellabeest schreef:
dat is niet het enige, we hebben maar een aantal vluchten en een hond als deze heeft een eigen box nodig daar kan niet nog een hond bij in.
Dan wordt zo'n hond weer herplaatst en dan is er een grote kans op een goede match omdat de betreffende hond al in Nederland is en er ook meer bekend is over zijn karakter en dergelijke.Gimmick schreef:wat een leuke hond zeg!
Of met de baas....

Als je een hond opvangt kun je altijd kijken of het klikt. En meestal word er een goede beschrijving van de hond gegeven zodat je het van te voren al wat kan inschatten. Ik vind Rani echt de uitstraling hebben die ze ook in het asiel had, die vrolijke blije bakkes. Het was even afwachten of de andere teven haar ook leuk vonden maar dat ging al snel goed. Gol die nooit tegen een andere hond aan wilde liggen ligt nu met haar kop op Rani te slapenGimmick schreef:wat een leuke hond zeg!
Of met de baas....