Als dat langere tijd zo is zou ik zeker wel hulp zoeken
Naar wat ik lees heb je het goed gedaan hoor , en ben je je hondje tot steun geweest tot het laatst en dat zal voor haar zeker heel fijn zijn geweest.
Wij hebben onlangs ook een van onze honden verloren , mooie leeftijd maar dat maakt wat pijn betreft niet uit denk ik want ik vond en vind het behoorlijk aangrijpend.
Wel vond ik de reacties van mensen om me heen erg lief en waardevol.
Niet enkel die van mijn lief maar ook die van andere en soms vreemde mensen die naar hem vroegen en ook wat mensen hier op het forum schreven.
Mijn kleinkinderen , de oudste tenminste, hadden een soort van opbeur offensief bedacht vanwege oma haar Grote Verdriet , zo schreven zij het tenminste in hun appjes naar elkaar.
Was wel heel lief , dan zat ik zomaar plots in de film de Minions en dat leidde toch eigenlijk best wel af moet ik zeggen.
Toch overviel en overvalt het verdriet me toch nog steeds soms.
Plots kan ik denken ik mis je en ik laat ook nog steeds wel een traantje op sommige momenten, ondanks dat wij inmiddels een nieuwe pup erbij hebben.
Dat geeft ook zeker plezier en leid af maar inmiddels weet ik dat plezier en verdriet naast elkaar kunnen bestaan.
Wij zijn inmiddels al wat verder van de datum van Rio zijn overlijden af en ik kan je enkel maar zeggen hoe clichématig ook de tijd heelt alle wonden en ik hoop dat dat voor jou ook op zal gaan

Allway's in my heart