Vandaag waren we er op visite en Rani toonde ineens zeer veel interesse in de papegaai en de kamikaze kat, de vorige keer niet. Vandaag konden we het goed in de gaten houden maar morgen is mijn schoonvader alleen met ze. Hij doet wel eens een tukje, en de honden wil hij apart uitlaten dus er komen meerdere momenten waarop Rani zonder toezicht bij de papegaai en kamikaze kat is.
De papegaai grijpt Rani als ze te dicht bij de kooi komt. En lelijk ook, hij heeft ook al eens een groot stuk uit mijn schoonmoeder gehapt. Tussen de kat en Rani zou het ook wel eens lelijk kunnen aflopen, ik vrees voor Rani's ogen. Of dat Rani de kat uit de lucht hapt mocht ze springen.
Het alternatief is om ze een paar uurtjes alleen te laten, gewoon thuis. Maar ze zijn nog niet een paar uurtjes alleen geweest in de huidige samenstelling. En ik heb een zeikbuurvrouw die dreigt met politie bellen etc. wanneer de honden blaffen.
Ik kan ook thuisblijven natuurlijk maar het gaat om een evenement waar mijn vriend me graag bij zich wil hebben.
Dus nu zit ik een beetje te piekeren wat ik moet doen