Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ze zijn zo schattig. Op de foto 2 van de 3 rode ruwhaar teefjes.
1 van de teefjes zal voor mijn moeder en haar vriend zijn.
Ze zijn nu 3 weken.
Binnenkort mag ik een keer mee kijken. Gelukkig zijn ze allemaal al verzegd.
Laatst gewijzigd door GrethavW op 11 okt 2015 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Liesbeth schreef: Zwijmel, zwijmel.
Mijn wens voor een standaard ruwhaar teckel wordt steeds sterker. Deze foto helpt niet echt om dat te verminderen .
Dan zou ik voorlopig mijn topics maar even overslaan als ik jou was.
Mijn wens voor een standaard ruwhaar teckel wordt steeds sterker. Deze foto helpt niet echt om dat te verminderen .
Ik moet sowieso wachten tot het stel hier het loodje heeft gelegd en dat kan nog wel een jaar of 6 duren.
Tot dan ga ik genieten van alle foto's en verhalen van anderen en proberen mijn echtgenoot over te halen .
Ik moet sowieso wachten tot het stel hier het loodje heeft gelegd en dat kan nog wel een jaar of 6 duren.
Tot dan ga ik genieten van alle foto's en verhalen van anderen en proberen mijn echtgenoot over te halen .
Ik zal nog even helpen dan................................om je man over te halen natuurlijk.
Ik zal nog even helpen dan................................om je man over te halen natuurlijk.
Oooohh, dank je.
Wel foto's blijven posten want pups zijn altijd leuk, maar manlief wil natuurlijk ook wel weten dat ze op latere leeftijd leuk blijven .
ik smelt gewoon en zit heel hard te kwijlen wat een schattige pups
krijg er gewoon het hebben gevoel van hoeft zelfs niet ingepakt of strik
nope mag zo komen
Liesbeth schreef:Oooohh, dank je.
Wel foto's blijven posten want pups zijn altijd leuk, maar manlief wil natuurlijk ook wel weten dat ze op latere leeftijd leuk blijven .
Natuurlijk blijven ze leuk
Net zo opvoeden als die baarden die je nu hebt en zorgen dat die teckel niet dik wordt.
Dan zijn het geweldig leuke hondjes
Mooie foto's Gretha
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)