Maar idd ze willen graag overal bij zijn en alles voor je doen
Moderator: moderatorteam
Je bereidt je in ieder geval goed voor zo te lezen, heel verstandig.Gimmick schreef:Ik ben heel.blij met alle reacties.
We gaan begin volgend jaar eens kennismaken met wat honden om te kijken of het gaat passen hier.
Als ik jullie zo hoor gaat het absoluut wel passen.
Ik ben 200% toegewijd aan mijn honden en vind het heerlijk om met ze bezig te zijn.
Investeren in de opvoeding vind ik echt super om te doen maar daar ook zelf van te leren.
ik begrijp de charme en voordelen van een pup, maar het zou super zijn als je een herplaatser kunt nemenGimmick schreef:Ik ben heel.blij met alle reacties.
We gaan begin volgend jaar eens kennismaken met wat honden om te kijken of het gaat passen hier.
Ik ben 200% toegewijd aan mijn honden en vind het heerlijk om met ze bezig te zijn.
Investeren in de opvoeding vind ik echt super om te doen maar daar ook zelf van te leren.
Dat besef ik me heel goed.LongFields schreef:Je bereidt je in ieder geval goed voor zo te lezen, heel verstandig.Gimmick schreef:Ik ben heel.blij met alle reacties.
Aan jouw inzet zal het denk ik niet liggen. Maar realiseer je wel dat je niet alleen bent maar een gezin hebt, en de andere gezinsleden zijn minstens net zo belangrijk in het geheel om het al dan niet te doen slagen.
De beslissing voor een pup was in eerste instantie gemaakt omdat we 2 herplaatsers in huis hebben waar de vorige eigenaren enorme steken hebben laten vallen.lucie schreef:ik begrijp de charme en voordelen van een pup, maar het zou super zijn als je een herplaatser kunt nemenGimmick schreef:Ik ben heel.blij met alle reacties.
Investeren in de opvoeding vind ik echt super om te doen maar daar ook zelf van te leren.![]()
Mijn Eigen honden zijn en waren herplaatsers (Amber en Kailen waren al 6 toen ik ze kreeg) en ik heb daarnaast zo'n 5 herder(kruisingen) opgevangen; stuk voor stuk fijne honden. misschien niet de makkelijksten, en je moet er zoals Angelique schrijft, op ingesteld zijn dat ze de hele dag wat van jou verwachten, maar ze blijven open staan voor wat jij als (nieuw) baasje van ze wil.
Ben benieuwd naar je ervaringen!
Heel lief maar we zijn nu nog niet direct opzoek. We willen eerst meer info.SimoneV schreef:Op de mechelse herder herplaatsing groep op facebook wordt een xhh/mh reu aangeboden van 1 jaar, sociaal en lief voor andere honden.
Leuk! Ook dat aanbod neem ik graag aan!maart schreef:succes met de zoektocht ! Hier uiteraard ook altijd welkom om eens te komen kijken hoor, 3 totaal verschillende honden hier (ook 3 totaal verschillende lijnen)
Jij ook.bedankt! Met alle plezier komen we eens kijken en kennismaken.malinois schreef:Je bent altijd welkom
Gimmick schreef:dat er een mogelijkheid is dat de reu een haantje is dat vind ik geen probleem.
Die heb ik altijd al gehad en daar kan ik prima mee leven.
Ik moet misschien maar eens kennis gaan maken met wat verschillende honden. zowel de mechelaars als de hollanders
Dan kan ik misschien beter mijn besluit maken. En misschien besluit ik wel dat ik geen MH of HH wil en dat het toch niet past.
Ik waardeer de bezorgheid en de waarschuwingen zeker wel.
Gelukkig heb ik wel wat ervaring en heb ik ook flink wat doorzettingsvermogen mbt honden. Ik denk dat als ik dat niet heb dan was Gimmick ook allang weggeweest denk ik.
Maar misschien moet ik het idee van een pup laten varen en inderdaad eens kijken naar een herplaatser die niet geschikt is voor de sport maar wel als actieve huishond.
Hippo schreef:Gimmick schreef:dat er een mogelijkheid is dat de reu een haantje is dat vind ik geen probleem.
Die heb ik altijd al gehad en daar kan ik prima mee leven.
Ik moet misschien maar eens kennis gaan maken met wat verschillende honden. zowel de mechelaars als de hollanders
Dan kan ik misschien beter mijn besluit maken. En misschien besluit ik wel dat ik geen MH of HH wil en dat het toch niet past.
Ik waardeer de bezorgheid en de waarschuwingen zeker wel.
Gelukkig heb ik wel wat ervaring en heb ik ook flink wat doorzettingsvermogen mbt honden. Ik denk dat als ik dat niet heb dan was Gimmick ook allang weggeweest denk ik.
Maar misschien moet ik het idee van een pup laten varen en inderdaad eens kijken naar een herplaatser die niet geschikt is voor de sport maar wel als actieve huishond.![]()
Je zou je anders kunnen aanmelden voor deze FB groep -> https://www.facebook.com/groups/Mechels ... g/?fref=ts
Daar staat nu deze jongeman
Zulk soort honden staat daar regelmatig op. En nee, uiteraard hoeven dat echt niet altijd de makkelijkste honden te zijn, toch hebben er al 2 honden van kennissen uit de KNPV op gestaan waarvan ik weet dat het heel fijne, ongecompliceerde honden waren die alleen niet geschikt waren voor de KNPV. Die hebben ook een erg leuk huis gekregen.
Ja inderdaad. Maar foto's die hier onder mijn neus gedrukt worden zijn wel heel moeilijk te weerstaan...crutz schreef:Super dat je je zo voorbereid en als je nu nog niet zoekt inderdaad niet kijken. Komt nl genoeg leuks voorbij.
De 10 hier variëren in leeftijd van jonge hond tot 12+ en deels gerelateerde lijnen deels andere lijnen dus voldoende om mee kennis te makenmaar dat komt vast goed.
malinois schreef:Staat een pupje van 9 weken die al 4 eigenaren heeft gehad nu op fb
malinois schreef:Staat een pupje van 9 weken die al 4 eigenaren heeft gehad nu op fb
De raders gingen hier gelijk op tilt....maar het kan niet, echt niet numalinois schreef:Dat staat er bij... als ik nu niet net Xygan had had ik hem gehaald arm beest
Maar zie me echt niet 2 x mh pups tegelijk opvoeden