Later zijn we hem nog eens tegengekomen en toen kwam hij ook blaffend en met opgetrokken lip op ons af maar toen kon het baasje hem terugroepen. Ik ben dus altijd erg op mijn hoede voor deze hond die altijd losloopt.
Tijdens mijn rondje net liep dat kreng al blaffend achter ons aan.. de baas ( met zijn zoontje) was zeker nog 150 meter weg.
Als hij te dichtbij kwam naar mijn zin riep ik "ksstt rot op" en dan rende hij weer weg en liep ik weer door. ik ga op een gegeven moment de brug over en ik zie de man de andere kant opgaan dus ik blij... en ik ben net de hoek om en ineens komt die k*thond ook de hoek om en grijpt gelijk Mica
Ik geef die hond dus een rotschop en hij deinst een meter achteruit en ik pak Miek op die nog steeds gilde en mankend weg probeerde te kruipen.
En ik word zo verschrikkelijk kwaad dat ik terug loop naar die cocker die daar nog steeds staat en ik heb hem zomaar nog een schop gegeven
En toen was het baasje er eindelijk... ik zal niet herhalen wat ik tegen hem gezegd heb want dat was niet erg netjes. Ik wist niet eens dat ik zo'n viswijf kon zijn
Ik heb Miek helemaal nagekeken en ik kan niets vinden maar ze helemaal van slag.
Ik heb nog een uur zitten trillen van de zenuwen en mijn maag zit nog steeds in mijn keel.
Ik denk dat dit mijn laatste hondjes zijn, de lol van met de honden uit gaan begint er wel een beetje af te raken. Ik ben het zo zat steeds om me heen te moeten kijken of er geen loslopende honden op me af komen denderen