Moderator: moderatorteam
O, leuk, dan zal het in elk geval een nest bonte kindertjes worden!Marie-Josée schreef:Sancho's nieuwe bruid is al komen kennismaken en ze vinden elkaar leuk. Eind van het jaar wordt de loopsheid verwacht.Ik ben benieuwd. Het is een mooi zwart-wit teefje dus de kleurtjes worden nog een verassing maar ze is mooi gebouwd en heeft een heel sprekend hoofdje.
Haha,heel herkenbaar als ik zijn spullen wilt pakken kruipt hij onder de stoel ook als ik zeg Keanu haartjes kammen?Marie-Josée schreef:Sancho moet echt niets hebben van gepluk aan zijn lijf. Als ik al richting borstelmandje loop verstopt hij zich grondig.Met het staartje triestig naar beneden laat hij zich dan slaphangend oppakken.
Haha,heel herkenbaar als ik zijn spullen wilt pakken kruipt hij onder de stoel ook als ik zeg Keanu haartjes kammen?Marie-Josée schreef:Sancho moet echt niets hebben van gepluk aan zijn lijf. Als ik al richting borstelmandje loop verstopt hij zich grondig.Met het staartje triestig naar beneden laat hij zich dan slaphangend oppakken.
Wat een schatjeDreesje schreef:
Verstuurd vanaf mijn LG-D331 met Tapatalk
Haha ja ik ook!moniek&bo schreef:Ik heb het hele topic doorgelezen en ben de havanezer alleen maar leuker gaan vinden.
Nu is het absoluut niet handig maar als er ooit weer een hondje bijkomt denk ik dat het een hava-pupje wordt
Zover ik weet welHakuna Matata schreef:Hoort een Maltezer eigenlijk bij de bichonachtigen?
Mag ik dan ook meepraten in dit topic met me halve Maltezer?esenhazel schreef:Zover ik weet welHakuna Matata schreef:Hoort een Maltezer eigenlijk bij de bichonachtigen?