Nu is ze dus best zielig, ze is rustiger dan normaal(wil niet met ons spelen, alleen knuffelen en zelf speelgoed kijkt ze niet naar om, en buiten moet ze niet veel van andere honden hebben. Soms is ze even aardig maar daarna motte ze toch echt opsodemieteren. Ook niest ze wat meer dan normaal, zelf denk ik aan een virusje, Maylo heeft het ook 1 dag gehad deze week en ze hadden allebei 2 dagen iets dunnere ontlasting dan normaal. Die ontlasting van Maylo sta ik niet zo van te kijken die heeft gewoon gevoelige darmen, maar beide tegelijk viel me wel op.
Nu mogen ze dus alleen samen als we erbij zijn, en als Maylo irritant doet haal ik hem weg(naar haar luistert hij niet zo goed) en leid ik hem af. Als het afleiden niet werkt gaat hij maar even ergens in de gang of de bench en dat werkt prima.
Nu is Maylo vandaag niet bij me weg te slaan, hij begint zelf wel loops te lijken.
Denk door de combinatie dat hij er niet op mag bij Izzy en dat hij minder aandacht van dr krijgt. Ze wil bijna niet met hem spelen want ze weet waar het op uitdraait.
Ik maak me niet echt zorgen hoor, maar heb geen ervaring met loopse teven. Mijn vorige was al met zo'n 6 maanden gecastreerd en heb haar met 6 jaar gekregen. Is dit de normale gang van zaken voor beide?
P.S.
Het niesje kijk ik nog even aan het is niet extreem en begon ook niet buiten dat ik denk dat er wat in zou zitten, ontlasting is ook weer normaal. En voor de rest eten en drinken ze allebei goed.