Er moet toch wel iets mis zijn in je bovenkamer als je dat wilt fokken.
Moderator: moderatorteam
Ohw jaa, in Jaaapan...Klopt, daar lopen ze met kleren aan, op 2 pootjes en ze worden ook nog opgevreten met een beetje mazzel.Nanna schreef:Helaas niet. Vooral in Japan zie je dit soort teckels.mim schreef:Die is volgens mij zo gefotoshopped als de Colere.....
Door de verliefde baasjes danmim schreef:Ohw jaa, in Jaaapan...Klopt, daar lopen ze met kleren aan, op 2 pootjes en ze worden ook nog opgevreten met een beetje mazzel.Nanna schreef:Helaas niet. Vooral in Japan zie je dit soort teckels.mim schreef:Die is volgens mij zo gefotoshopped als de Colere.....
Volgens mij heeft ie UGG's aangrover schreef:Wat hebben ze met die voeten gedaan dan??
Brigitte schreef:Volgens mij heeft ie UGG's aangrover schreef:Wat hebben ze met die voeten gedaan dan??
Brigitte schreef:Volgens mij heeft ie UGG's aangrover schreef:Wat hebben ze met die voeten gedaan dan??
Nanna schreef:De meeste kortpotigen rennen mij er met gemak uit
En Eberhard Trumler heeft vastgesteld dat, in verhouding naar grootte, de teckel het snelste hondje is dat er bestaat.![]()
Die kortpotigheid zit ik dus ook niet mee; ze hebben er geen last van en kunnen er met gemak 15 mee worden.
Wat mij zorgen baart is het nóg kortpotiger fokken, zo erg dat de borstkas over de grond gaat slepen. Ik begrijp niet waarom dat moet, de teckel was toch prima zoals ie was? Waarom nou weer zo extreem gaan fokken? Of lopen al die schijtkeurmeesters dat weer te belonen![]()
Je ziet de teckel hier op de shows ook vaak behoorlijk kortpotig, daar waar dat eerst eigenlijk helemaal niet aan de orde was.
Helemaal mee eensNanna schreef:De meeste kortpotigen rennen mij er met gemak uit
En Eberhard Trumler heeft vastgesteld dat, in verhouding naar grootte, de teckel het snelste hondje is dat er bestaat.![]()
Die kortpotigheid zit ik dus ook niet mee; ze hebben er geen last van en kunnen er met gemak 15 mee worden.
Wat mij zorgen baart is het nóg kortpotiger fokken, zo erg dat de borstkas over de grond gaat slepen. Ik begrijp niet waarom dat moet, de teckel was toch prima zoals ie was? Waarom nou weer zo extreem gaan fokken? Of lopen al die schijtkeurmeesters dat weer te belonen![]()
Je ziet de teckel hier op de shows ook vaak behoorlijk kortpotig, daar waar dat eerst eigenlijk helemaal niet aan de orde was.
Ik zie wel verschil maar ik zie wel twee honden die niks met een normale hond te maken hebben. Of de extreem korte pootjes een fractie korter of langer zijn, de borst heel veel is of nog net wat meer doet niets af aan dat het gewoon allemaal verre van normaal af staat. Beide teckels staan mijlenver van functioneel als je ze naast een mechelaar zet. Daarom snap ik de ow wat erg niet. Het is allemaal erg. Of de pootjes nu 4 of 5 cm zijn ipv 30 cm doet er niet toe.Nanna schreef:Nee hoor. Ik denk dat als je hem kaalscheert je dit ziet:laeken schreef: Hij heeft dan misschien wel een gekke vacht maar dat vind ik werkelijk niks om wakker van te liggen. Fysiek is hij precies zo als alle teckels als je het mij vraagt.
En je maakt mij niet wijs dat je geen verschil ziet met dit: