Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup Puck
Moderator: moderatorteam
-
Natasja 2005
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse en Hollandse Herdershonden.
Ik ben het vrouwtje van Djiny Duitse x Hollandse herder En Storm (Keeshondje) - Aantal honden: 2
Re: Pup Puck
Ik ben ook benieuwd wat er met Puck aan de hand was. En dat ze er dan vaag over schrijft terwijl er maar weinig waren die kritiek hadden vind ik jammer maar om dan maar meteen vast te stellen dat ze Puck zat was dat vind ik dan wel weer overdreven. Maar verder ben ik het helemaal eens met de anderen. Schrijf gewoon neer waar ze aan overleden is. En de rest moet je gewoon over je heen laten gaan.
Groetjes,
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Nou er is ivm voernijd al eerder geschreven over inslapen dus zo gek is het nietNatasja 2005 schreef:Ik ben ook benieuwd wat er met Puck aan de hand was. En dat ze er dan vaag over schrijft terwijl er maar weinig waren die kritiek hadden vind ik jammer maar om dan maar meteen vast te stellen dat ze Puck zat was dat vind ik dan wel weer overdreven. Maar verder ben ik het helemaal eens met de anderen. Schrijf gewoon neer waar ze aan overleden is. En de rest moet je gewoon over je heen laten gaan.
-
johanna68
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kr bouvier
- Aantal honden: 1
Moet je toch beter lezen crutz ..dat was niet alleen om voernijd en er was meer voorgevallen en inslapen was een optie als ze bleef doorgaan..Laatste optie !!!!! Ik heb netjes contact gezocht met een gedragsdeskudige zoals aangeraden hier op forum. Na overleg besloten Puck eerst te laten steriliseren in januari. Denk je echt dat ik dat had gedaan als ik dr zat was? Alle optie's die er waren dat voor inslapen aan kwam ..hoe klein kans van slagen ook heb ik haar gegeven. Daarbij Puck is niet ingeslapen om voernijd als je die indruk graag wil wekken hier. Vergeet voor gemak zeker dat ik schreef dat na sterilisatie betreft gedrag het super goed ging met Puck. Kromme gedachtes. Laat mij maar met mijn ijtunnel voor mijn kop lopen. Ja het is wel gek te denken dat ik haar zomaar heb laten inslapen maar dat is jouw gebrek.
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
Als je niet zo geheimzinnig zou doen gaan mensen ook niet gissenjohanna68 schreef:Moet je toch beter lezen crutz ..dat was niet alleen om voernijd en er was meer voorgevallen en inslapen was een optie als ze bleef doorgaan..Laatste optie !!!!! Ik heb netjes contact gezocht met een gedragsdeskudige zoals aangeraden hier op forum. Na overleg besloten Puck eerst te laten steriliseren in januari. Denk je echt dat ik dat had gedaan als ik dr zat was? Alle optie's die er waren dat voor inslapen aan kwam ..hoe klein kans van slagen ook heb ik haar gegeven. Daarbij Puck is niet ingeslapen om voernijd als je die indruk graag wil wekken hier. Vergeet voor gemak zeker dat ik schreef dat na sterilisatie betreft gedrag het super goed ging met Puck. Kromme gedachtes. Laat mij maar met mijn ijtunnel voor mijn kop lopen. Ja het is wel gek te denken dat ik haar zomaar heb laten inslapen maar dat is jouw gebrek.

-
johanna68
- Zeer actief
weet je..ze doen maar. Ze weten wel beter hoop ik maar,opmerkingen zijn om weer te krenken. Slaat totaal nergens op na alles wat geschreven is ik mijn Puck zomaar omdat ik dr zat ben laat inslapen. Volgens mij spoort men niet als men alleen over een ander zo laag bij de grond gat oordelen ..schrijven omdat hun gissen.
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
Topic loopt wat uit de hand zo.
Adem in adem uit.
Maar als iemand A zegt maar geen B kun je er natuurlijk wel op wachten dat er twijfels komen.
Adem in adem uit.
Maar als iemand A zegt maar geen B kun je er natuurlijk wel op wachten dat er twijfels komen.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
niemand was aan het gissen voordat jij 5 maanden later met een heel verhaal kwam hoor.. wat wil je dan verder?
-
Manu
Ik zoek nog regelmatig je topic op om te kijken of er al wat gezegd wordt over Puck's doodoorzaak.
Ook ik vind het een beetje vreemd dat dat niet neergezet wordt. Ik heb hard geduimd voor jullie, het leek weer goed te gaan en plots was Puck er niet meer.
Ik ben nog steeds erg benieuwd.
Ook ik vind het een beetje vreemd dat dat niet neergezet wordt. Ik heb hard geduimd voor jullie, het leek weer goed te gaan en plots was Puck er niet meer.
Ik ben nog steeds erg benieuwd.
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Inderdaad. Het laatste wat door haar geschreven is was t vermoeden levershunt en het bloed zou onderzocht worden maar dat duurde even.sbientje schreef:niemand was aan het gissen voordat jij 5 maanden later met een heel verhaal kwam hoor.. wat wil je dan verder?
Daar wel mijn verbazing over uitgesproken omdat rond dat moment een van m'n pups ineens enorm ziek werd en het was gelukkig enkel een virus maar is wel vanwege leeftijd en snelle verslechtering zo ineens ook gedacht aan een levershunt en de uitslag van het bloedonderzoek daarvoor was met een klein kwartiertje bekend
-
johanna68
- Zeer actief
Kijk dit bedoel ik...eeuwig in twijfel trekken of ik wel waarheid vertel. Precies..Puck kreeg eerste aanval en vermoeden was gif of iets dergelijks maar dat kon niet. Kwam voor mij ook plots. Toen bloedafname op verschillende waardes enz en levershunt. Puck was volgende dag compleet weer normaal leek het en mocht haar weer ophalen. Bloedonderzoek was op vele dingen en shunt. Jouw dierenarts zal het zelf mss kunnen doen ..de mijne niet. Moest bevroren verzonden worden en dat is niet goed gegaan vandaar nog een bloedafname . En weer wachten. Dit leek geen probleem omdat Puck weer compleet de oude was.crutz schreef:Inderdaad. Het laatste wat door haar geschreven is was het vermoeden levershunt en het bloed zou onderzocht worden maar dat duurde even.sbientje schreef:niemand was aan het gissen voordat jij 5 maanden later met een heel verhaal kwam hoor.. wat wil je dan verder?
Daar wel mijn verbazing over uitgesproken omdat rond dat moment een van m'n pups ineens enorm ziek werd en het was gelukkig enkel een virus maar is wel vanwege leeftijd en snelle verslechtering zo ineens ook gedacht aan een levershunt en de uitslag van het bloedonderzoek daarvoor was met een klein kwartiertje bekend
-
flaneloba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Maar Johanna, er zijn tig dierenartsen bezig geweest met puck en allemaal konden ze de juiste diagnose blijkbaar niet vinden. Het zou toch tegen andere honden die ditzelfde mankeren toch oneerlijk zijn om dit voor je te houden? Natuurlijk kan er geen diagnose gesteld worden via het forum, maar als je ook maar 1 dierenarts of baasje die een hond heeft met ditzelfde ziektebeeld een duwtje in de goede richting kan geven is het toch niet eerlijk dit voor je te houden? Al zou je 1 hond helpen, dan bespaar je 1 gezin het verdriet wat je nu zelf doormaakt, dat is het toch al waard?
Ik begrijp dat je je eerder niet serieus genomen voelde maar ik hoop dat je je hierover heen kunt zetten.
Ik begrijp dat je je eerder niet serieus genomen voelde maar ik hoop dat je je hierover heen kunt zetten.

Dag monster... *14-01-2016
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Volgens mij waren de reacties hier ook eigenlijk helemaal niet zo idioot scherp.
Dat iemand een vraag stelt over een diagnose is niet hetzelfde als de diagnose in twijfel trekken. Meestal is zoiets omdat iemand zich wat afvraagt, omdat hij of zij in een vergelijkbare situatie anders advies kregen. En dan wil men graag begrijpen.
Dus wellicht zijn er een paar echt nare reacties geweest, maar het merendeel was toch echt oprecht geintereseerd en meelevend.
Ook ik opende het topic van Puck eigenlijk altijd als een van de eerste, als ik weer tijd had om het honfenforum bij te lezen.
En ook ik blijf met vragen zitten. En niet alleen met vragen, maar ook met een soort naar, wrang gevoel. Altijd oprecht intetesse en meegeleefd, af en toe reacties gegeven (helaas ook ooit 1 waar ik voor iets waarschuwde en met enorm veel verdriet heb gelezen dat ik gelijk kreeg).
Maar altijd oprecht geinteteseerd, en naar beste kunnen en weten gereageerd.
En nu "mag ik niet eens weten wat er aan de hand was, lekker puh" zo voelt het een beetje.
Niet dat ik er wakker van ga liggen, echt niet. Heb wel andere dingen om me druk over te maken.
Maar prettig voelt het niet zo.
Dat iemand een vraag stelt over een diagnose is niet hetzelfde als de diagnose in twijfel trekken. Meestal is zoiets omdat iemand zich wat afvraagt, omdat hij of zij in een vergelijkbare situatie anders advies kregen. En dan wil men graag begrijpen.
Dus wellicht zijn er een paar echt nare reacties geweest, maar het merendeel was toch echt oprecht geintereseerd en meelevend.
Ook ik opende het topic van Puck eigenlijk altijd als een van de eerste, als ik weer tijd had om het honfenforum bij te lezen.
En ook ik blijf met vragen zitten. En niet alleen met vragen, maar ook met een soort naar, wrang gevoel. Altijd oprecht intetesse en meegeleefd, af en toe reacties gegeven (helaas ook ooit 1 waar ik voor iets waarschuwde en met enorm veel verdriet heb gelezen dat ik gelijk kreeg).
Maar altijd oprecht geinteteseerd, en naar beste kunnen en weten gereageerd.
En nu "mag ik niet eens weten wat er aan de hand was, lekker puh" zo voelt het een beetje.
Niet dat ik er wakker van ga liggen, echt niet. Heb wel andere dingen om me druk over te maken.
Maar prettig voelt het niet zo.

-
johanna68
- Zeer actief
Habibi het is zeker niet mijn bedoeling iemand gevoel van lekker puh te geven of af te straffen zoals eerder al geschreven. Helemaal niet. Mijn bericht was meer bedoeld voor de mensen die na mijn berichten reageerden wat Puck nu dan mankeerde. Ik schreef over mijn leven nu. Dat ik verder ben gegaan..ander leven. Ook met vriend zijn hond Lucky en mijn dubbele gevoel daarbij omdat ik Puck mis en ik stapel ben op Lucky maar het is mijn hond niet. Ik schreef ook dat ik nogal pittige PRIVE berichten kreeg buiten sommige laag bij de grond reactieś ook op forum. Het is absoluut niet zo dat ik weiger te zeggen onder normale omstandigheden wat Puck mankeerde. Helemaal niet. Namelijk ik en dierenartsen hebben niks verkeerds gedaan en ons best gedaan. Dat men dit gaat gissen jammer dan. Ik heb wel aan de lijve ondervonden op forum dat ik tientallen tips kreeg die ik niet allemaal in eens kan volgen maar, deed ik het niet allemaal in 1 keer was het weer mis. Werden er ook botte berichten geschreven. De reden nogmaals dat ik niks schrijf is. Ik zit niet meer te wachten op dat soort berichten. Ik zou kunnen zeggen wat Puck mankeerde maar dan zitten er altijd tussen die weer commentaar hebben of twijfelen. Dat heeft gezien bovenstaande bericht "dat ik waarschijnlijk Puck heb laten inslapen omdat ik het zat was"wel bewezen. Ook al zou ik zetten wat Puck mankeerde ...weet ik zeker dat er opnieuw weer discussie gaat ontstaan of het wel waar is en ik niet tekort ben geschoten of de dierenartsen en dat die er weer naast zitten. Ik heb daar geen zin in om te lezen. Dat is niet omdat ik tekort ben geschoten..iemand die Puck in echt kende weet hoe het was. Dan met name hoe Puck functioneerde als gewoon een lekkere mooie puberende hond. Als ik zeker wist dat ik geen kromme betweterige berichten nadien zou lezen had ik heus geplaatst wat Puck mankeerde. En idd ook al kan ik er maar 1 ander hond mee redden. Maar aangezien er toch al twijfel is over mijn zicht kennis of op medisch gebied...zal ik dan toch ook niet serieus genomen worden en er altijd andere dwingende berichten overtreffen. En nogmaals nee ik heb niet alle medische kennis waardoor ik een dierenarts tegen zal spreken.
- Habibi
- Zeer actief
Toch vind ik het buitengewoon jammer dat je vanwege een paar minder prettige mensen alle goedbedoelende mensen buitenspel zet.
Is in mijn baan net zoiets als de hele klas straffen omdat een of twee van de leerlingen een propje gooien. De overige achtentwintig reageren daar dan -mijns inziens terecht- wat gepikeerd op.
En natuurlijk is het goed dat je verder gaat, en is het fijn dat je nu een leuke hond hebt in Lucky.
Maar ik gok dat er relatief weinig mensen zullen zijn die actief leuk reageren op positive berichten over Lucky, terwijl voor veel mensen het verhaal rondom Puck nog niet afgerond is.
Dat verhaal zal toch bij veel mensen in het hoofd blijven rondwaren, omdat het voor "ons" hier op het forum niet afgesloten is.
Jij weet hoe en wat, en kan dat langzaam maar zeker een plekje geven.
"het forum" mag dat nu in feite niet.
Je loopt sterk het risico dat mensen gaan gissen, en dat het verhaal een eigen leven gaat leiden.
Ik merk dat zelfs ik die neiging heb. Terwijl ik een beta-achtergrond heb, en normaliter niets aanneem voordat ik het zeker weet. (docent bio)
Is in mijn baan net zoiets als de hele klas straffen omdat een of twee van de leerlingen een propje gooien. De overige achtentwintig reageren daar dan -mijns inziens terecht- wat gepikeerd op.
En natuurlijk is het goed dat je verder gaat, en is het fijn dat je nu een leuke hond hebt in Lucky.
Maar ik gok dat er relatief weinig mensen zullen zijn die actief leuk reageren op positive berichten over Lucky, terwijl voor veel mensen het verhaal rondom Puck nog niet afgerond is.
Dat verhaal zal toch bij veel mensen in het hoofd blijven rondwaren, omdat het voor "ons" hier op het forum niet afgesloten is.
Jij weet hoe en wat, en kan dat langzaam maar zeker een plekje geven.
"het forum" mag dat nu in feite niet.
Je loopt sterk het risico dat mensen gaan gissen, en dat het verhaal een eigen leven gaat leiden.
Ik merk dat zelfs ik die neiging heb. Terwijl ik een beta-achtergrond heb, en normaliter niets aanneem voordat ik het zeker weet. (docent bio)

- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Je lult 5 kwartier in een uur maar zegt niks......bahjohanna68 schreef:Habibi het is zeker niet mijn bedoeling iemand gevoel van lekker puh te geven of af te straffen zoals eerder al geschreven. Helemaal niet. Mijn bericht was meer bedoeld voor de mensen die na mijn berichten reageerden wat Puck nu dan mankeerde. Ik schreef over mijn leven nu. Dat ik verder ben gegaan..ander leven. Ook met vriend zijn hond Lucky en mijn dubbele gevoel daarbij omdat ik Puck mis en ik stapel ben op Lucky maar het is mijn hond niet. Ik schreef ook dat ik nogal pittige PRIVE berichten kreeg buiten sommige laag bij de grond reactieś ook op forum. Het is absoluut niet zo dat ik weiger te zeggen onder normale omstandigheden wat Puck mankeerde. Helemaal niet. Namelijk ik en dierenartsen hebben niks verkeerds gedaan en ons best gedaan. Dat men dit gaat gissen jammer dan. Ik heb wel aan de lijve ondervonden op forum dat ik tientallen tips kreeg die ik niet allemaal in eens kan volgen maar, deed ik het niet allemaal in 1 keer was het weer mis. Werden er ook botte berichten geschreven. De reden nogmaals dat ik niks schrijf is. Ik zit niet meer te wachten op dat soort berichten. Ik zou kunnen zeggen wat Puck mankeerde maar dan zitten er altijd tussen die weer commentaar hebben of twijfelen. Dat heeft gezien bovenstaande bericht "dat ik waarschijnlijk Puck heb laten inslapen omdat ik het zat was"wel bewezen. Ook al zou ik zetten wat Puck mankeerde ...weet ik zeker dat er opnieuw weer discussie gaat ontstaan of het wel waar is en ik niet tekort ben geschoten of de dierenartsen en dat die er weer naast zitten. Ik heb daar geen zin in om te lezen. Dat is niet omdat ik tekort ben geschoten..iemand die Puck in echt kende weet hoe het was. Dan met name hoe Puck functioneerde als gewoon een lekkere mooie puberende hond. Als ik zeker wist dat ik geen kromme betweterige berichten nadien zou lezen had ik heus geplaatst wat Puck mankeerde. En idd ook al kan ik er maar 1 ander hond mee redden. Maar aangezien er toch al twijfel is over mijn zicht kennis of op medisch gebied...zal ik dan toch ook niet serieus genomen worden en er altijd andere dwingende berichten overtreffen. En nogmaals nee ik heb niet alle medische kennis waardoor ik een dierenarts tegen zal spreken.
Als je al die vervelende reacties niet wil, waarom kom je dan 5 maanden later terug om te zeggen dat je niks gaat zeggen? Verveelde je je ofzo?
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
johanna68
- Zeer actief
misschien een update? mijn leven anders..vriend met hond maar gemis Puck? Dubbele gevoel Lucky? Misschien omdat ik tijden niet op forum was omdat ik dan alles betreft Puck lees en zie op foto en ik dat nog niet kan? Nee geen verveling dus.Lunatic schreef:Je lult 5 kwartier in een uur maar zegt niks......bahjohanna68 schreef:Habibi het is zeker niet mijn bedoeling iemand gevoel van lekker puh te geven of af te straffen zoals eerder al geschreven. Helemaal niet. Mijn bericht was meer bedoeld voor de mensen die na mijn berichten reageerden wat Puck nu dan mankeerde. Ik schreef over mijn leven nu. Dat ik verder ben gegaan..ander leven. Ook met vriend zijn hond Lucky en mijn dubbele gevoel daarbij omdat ik Puck mis en ik stapel ben op Lucky maar het is mijn hond niet. Ik schreef ook dat ik nogal pittige PRIVE berichten kreeg buiten sommige laag bij de grond reactieś ook op forum. Het is absoluut niet zo dat ik weiger te zeggen onder normale omstandigheden wat Puck mankeerde. Helemaal niet. Namelijk ik en dierenartsen hebben niks verkeerds gedaan en ons best gedaan. Dat men dit gaat gissen jammer dan. Ik heb wel aan de lijve ondervonden op forum dat ik tientallen tips kreeg die ik niet allemaal in eens kan volgen maar, deed ik het niet allemaal in 1 keer was het weer mis. Werden er ook botte berichten geschreven. De reden nogmaals dat ik niks schrijf is. Ik zit niet meer te wachten op dat soort berichten. Ik zou kunnen zeggen wat Puck mankeerde maar dan zitten er altijd tussen die weer commentaar hebben of twijfelen. Dat heeft gezien bovenstaande bericht "dat ik waarschijnlijk Puck heb laten inslapen omdat ik het zat was"wel bewezen. Ook al zou ik zetten wat Puck mankeerde ...weet ik zeker dat er opnieuw weer discussie gaat ontstaan of het wel waar is en ik niet tekort ben geschoten of de dierenartsen en dat die er weer naast zitten. Ik heb daar geen zin in om te lezen. Dat is niet omdat ik tekort ben geschoten..iemand die Puck in echt kende weet hoe het was. Dan met name hoe Puck functioneerde als gewoon een lekkere mooie puberende hond. Als ik zeker wist dat ik geen kromme betweterige berichten nadien zou lezen had ik heus geplaatst wat Puck mankeerde. En idd ook al kan ik er maar 1 ander hond mee redden. Maar aangezien er toch al twijfel is over mijn zicht kennis of op medisch gebied...zal ik dan toch ook niet serieus genomen worden en er altijd andere dwingende berichten overtreffen. En nogmaals nee ik heb niet alle medische kennis waardoor ik een dierenarts tegen zal spreken.
Als je al die vervelende reacties niet wil, waarom kom je dan 5 maanden later terug om te zeggen dat je niks gaat zeggen? Verveelde je je ofzo?
- Habibi
- Zeer actief
Ik geloof dat ik het opgeef om te proberen duidelijk te maken wat ik bedoel.
Je leest mijn berichten in ieder geval niet helemaal zoals ik ze bedoel.
Ik heb prima gezien dat Lucky niet je eigen hond is, maar het is wel een leuke hond in je leven nu.
Ik mis ergens een stuk bericht dat er net nog wel stond
Ik geef niet aan dat ik docent bio ben omdat dat nieuwsgierigheid verklaart.
Ik geef dat aan om te illustreren dat ik een beta/ecacte achtergrond heb, en dus niet gewend ben aan speculeren.
Maar dat ik mezelf er -door het verloop van dit topic- tot mijn schok op betrap dat ik dat hier wel ga doen.
Ik vind dat jammer van mezelf.
Ik blijf het echt zonde vinden dat je die 90% hier die volkomen normaal reageert zo buiten spel zet.
Maar het zij zo.
Blihkbaar wil je het zo.
Ook goed, maar het is mijns inziens logisch dat mensen wat geergerd of geirriteerd reageren.
Ik had graag, en velen met mij, willen weten wat er nu precies met Puck gebeurd is. Niet om irritant te gaan lopen doen, maar gewoon om dit verhaal in mijn hoofd af te kunnen sluiten.
Steeds zakt het topic een eind weg. Ik vergeet het verhaal Puck zo'n beetje, en dan rakel je het zelf op, zonder concreet te worden.
Maar goed, dit was mijn laatste poging om het helder te maken voor je.
Ik zie vanzelf wel of je er wat mee doet.
Je leest mijn berichten in ieder geval niet helemaal zoals ik ze bedoel.
Ik heb prima gezien dat Lucky niet je eigen hond is, maar het is wel een leuke hond in je leven nu.
Ik mis ergens een stuk bericht dat er net nog wel stond
Ik geef niet aan dat ik docent bio ben omdat dat nieuwsgierigheid verklaart.
Ik geef dat aan om te illustreren dat ik een beta/ecacte achtergrond heb, en dus niet gewend ben aan speculeren.
Maar dat ik mezelf er -door het verloop van dit topic- tot mijn schok op betrap dat ik dat hier wel ga doen.
Ik vind dat jammer van mezelf.
Ik blijf het echt zonde vinden dat je die 90% hier die volkomen normaal reageert zo buiten spel zet.
Maar het zij zo.
Blihkbaar wil je het zo.
Ook goed, maar het is mijns inziens logisch dat mensen wat geergerd of geirriteerd reageren.
Ik had graag, en velen met mij, willen weten wat er nu precies met Puck gebeurd is. Niet om irritant te gaan lopen doen, maar gewoon om dit verhaal in mijn hoofd af te kunnen sluiten.
Steeds zakt het topic een eind weg. Ik vergeet het verhaal Puck zo'n beetje, en dan rakel je het zelf op, zonder concreet te worden.
Maar goed, dit was mijn laatste poging om het helder te maken voor je.
Ik zie vanzelf wel of je er wat mee doet.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Nee de slachtofferrol is schijnbaar veel interessanter... t gaat alleen maar over haar...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
johanna68
- Zeer actief
heb bericht verwijderd omdat ik dacht in kleur ff snel antwoord te geven tussen je verhaal geschreven maar zag dat dit mislukt was en heb dus verwijderd. Omdat het niet goed te zien was wat jij schreef en mijn antwoord. Was laat en ben bed ingedoken dus steekt niets achter.
Ik heb vandaag idd besloten het er hier maar bij te laten. Beter. Zal dus geen berichten meer plaatsen en kijken hoe ik mijn account hier kan verwijderen .
Ik heb vandaag idd besloten het er hier maar bij te laten. Beter. Zal dus geen berichten meer plaatsen en kijken hoe ik mijn account hier kan verwijderen .
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Lekker makkelijk...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Tot ziens dan maar aangezien de meeste terug komen na vertrekjohanna68 schreef:heb bericht verwijderd omdat ik dacht in kleur ff snel antwoord te geven tussen je verhaal geschreven maar zag dat dit mislukt was en heb dus verwijderd. Omdat het niet goed te zien was wat jij schreef en mijn antwoord. Was laat en ben bed ingedoken dus steekt niets achter.
Maar wat is de moeite van schrijven
"Puck is ingeslapen nadat de specialist vastgesteld had dat ze .............. had en dat niet meer/niet waardig/moeilijk te behandelen was"
?????
-
Manu
Jammer...
Door die vage berichten begin ook ik te denken dat er iets raars achter zit, iets dat niet klopt.
Ik bleef het topic openen, je hebt toch meegeleefd met de hond en eigenaren, plots is Puck dood waarna er nooit meer iets gezegd wordt over het hoe en waarom.
Ik krijg er een naar gevoel van.
Door die vage berichten begin ook ik te denken dat er iets raars achter zit, iets dat niet klopt.
Ik bleef het topic openen, je hebt toch meegeleefd met de hond en eigenaren, plots is Puck dood waarna er nooit meer iets gezegd wordt over het hoe en waarom.
Ik krijg er een naar gevoel van.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
aandacht....(zoals in het hele topic, naar mijn mening)Lunatic schreef:Je lult 5 kwartier in een uur maar zegt niks......bahjohanna68 schreef:Habibi het is zeker niet mijn bedoeling iemand gevoel van lekker puh te geven of af te straffen zoals eerder al geschreven. Helemaal niet. Mijn bericht was meer bedoeld voor de mensen die na mijn berichten reageerden wat Puck nu dan mankeerde. Ik schreef over mijn leven nu. Dat ik verder ben gegaan..ander leven. Ook met vriend zijn hond Lucky en mijn dubbele gevoel daarbij omdat ik Puck mis en ik stapel ben op Lucky maar het is mijn hond niet. Ik schreef ook dat ik nogal pittige PRIVE berichten kreeg buiten sommige laag bij de grond reactieś ook op forum. Het is absoluut niet zo dat ik weiger te zeggen onder normale omstandigheden wat Puck mankeerde. Helemaal niet. Namelijk ik en dierenartsen hebben niks verkeerds gedaan en ons best gedaan. Dat men dit gaat gissen jammer dan. Ik heb wel aan de lijve ondervonden op forum dat ik tientallen tips kreeg die ik niet allemaal in eens kan volgen maar, deed ik het niet allemaal in 1 keer was het weer mis. Werden er ook botte berichten geschreven. De reden nogmaals dat ik niks schrijf is. Ik zit niet meer te wachten op dat soort berichten. Ik zou kunnen zeggen wat Puck mankeerde maar dan zitten er altijd tussen die weer commentaar hebben of twijfelen. Dat heeft gezien bovenstaande bericht "dat ik waarschijnlijk Puck heb laten inslapen omdat ik het zat was"wel bewezen. Ook al zou ik zetten wat Puck mankeerde ...weet ik zeker dat er opnieuw weer discussie gaat ontstaan of het wel waar is en ik niet tekort ben geschoten of de dierenartsen en dat die er weer naast zitten. Ik heb daar geen zin in om te lezen. Dat is niet omdat ik tekort ben geschoten..iemand die Puck in echt kende weet hoe het was. Dan met name hoe Puck functioneerde als gewoon een lekkere mooie puberende hond. Als ik zeker wist dat ik geen kromme betweterige berichten nadien zou lezen had ik heus geplaatst wat Puck mankeerde. En idd ook al kan ik er maar 1 ander hond mee redden. Maar aangezien er toch al twijfel is over mijn zicht kennis of op medisch gebied...zal ik dan toch ook niet serieus genomen worden en er altijd andere dwingende berichten overtreffen. En nogmaals nee ik heb niet alle medische kennis waardoor ik een dierenarts tegen zal spreken.

- dagmar88
- Zeer actief
johanna68 schreef:Habibi het is zeker niet mijn bedoeling iemand gevoel van lekker puh te geven of af te straffen zoals eerder al geschreven. Helemaal niet. Mijn bericht was meer bedoeld voor de mensen die na mijn berichten reageerden wat Puck nu dan mankeerde. Ik schreef over mijn leven nu. Dat ik verder ben gegaan..ander leven. Ook met vriend zijn hond Lucky en mijn dubbele gevoel daarbij omdat ik Puck mis en ik stapel ben op Lucky maar het is mijn hond niet. Ik schreef ook dat ik nogal pittige PRIVE berichten kreeg buiten sommige laag bij de grond reactieś ook op forum. Het is absoluut niet zo dat ik weiger te zeggen onder normale omstandigheden wat Puck mankeerde. Helemaal niet. Namelijk ik en dierenartsen hebben niks verkeerds gedaan en ons best gedaan. Dat men dit gaat gissen jammer dan. Ik heb wel aan de lijve ondervonden op forum dat ik tientallen tips kreeg die ik niet allemaal in eens kan volgen maar, deed ik het niet allemaal in 1 keer was het weer mis. Werden er ook botte berichten geschreven. De reden nogmaals dat ik niks schrijf is. Ik zit niet meer te wachten op dat soort berichten. Ik zou kunnen zeggen wat Puck mankeerde maar dan zitten er altijd tussen die weer commentaar hebben of twijfelen. Dat heeft gezien bovenstaande bericht "dat ik waarschijnlijk Puck heb laten inslapen omdat ik het zat was"wel bewezen. Ook al zou ik zetten wat Puck mankeerde ...weet ik zeker dat er opnieuw weer discussie gaat ontstaan of het wel waar is en ik niet tekort ben geschoten of de dierenartsen en dat die er weer naast zitten. Ik heb daar geen zin in om te lezen. Dat is niet omdat ik tekort ben geschoten..iemand die Puck in echt kende weet hoe het was. Dan met name hoe Puck functioneerde als gewoon een lekkere mooie puberende hond. Als ik zeker wist dat ik geen kromme betweterige berichten nadien zou lezen had ik heus geplaatst wat Puck mankeerde. En idd ook al kan ik er maar 1 ander hond mee redden. Maar aangezien er toch al twijfel is over mijn zicht kennis of op medisch gebied...zal ik dan toch ook niet serieus genomen worden en er altijd andere dwingende berichten overtreffen. En nogmaals nee ik heb niet alle medische kennis waardoor ik een dierenarts tegen zal spreken.
Je hebt een klucht van je hond gemaakt.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Ik heb niet alle 51 pagina's gelezen, er zijn veel forum leden en ja sommigen reageren niet altijd even netjes, maar de meesten menen het goed.crutz schreef:Tot ziens dan maar aangezien de meeste terug komen na vertrekjohanna68 schreef:heb bericht verwijderd omdat ik dacht in kleur ff snel antwoord te geven tussen je verhaal geschreven maar zag dat dit mislukt was en heb dus verwijderd. Omdat het niet goed te zien was wat jij schreef en mijn antwoord. Was laat en ben bed ingedoken dus steekt niets achter.
Ik heb vandaag idd besloten het er hier maar bij te laten. Beter. Zal dus geen berichten meer plaatsen en kijken hoe ik mijn account hier kan verwijderen .![]()
Maar wat is de moeite van schrijven
"Puck is ingeslapen nadat de specialist vastgesteld had dat ze .............. had en dat niet meer/niet waardig/moeilijk te behandelen was"
?????
Als je iets op dit forum plaatst moet je de reacties nemen zoals ze komen, reageer op de "goeie" en reageer niet op de "vervelende" reacties. Ik zit hier nu 2 maanden en weet al wat ik wel een niet moet schrijven. Je kunt PB-en met een forum lid die wel "goeie" reacties geeft.
Als je over een zieke hond/pup schrijft dan moet je wel duidelijk zijn zodat anderen daar van kunnen leren, nu gaat iedereen speculeren, daar heeft niemand wat aan.
RIP Pucky, jammer dat je baasje niet duidelijker is wat er met jou aan de hand was.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ik vind het jammer om niet te weten wat het uiteindelijke probleem van Puck bleek te zijn.
De specialist heeft kennelijk een conclusie getrokken - een diagnose gesteld - waardoor het leven voor Puck niet meer leefbaar was.
Dat is heel verdrietig en ik wens je heel veel sterkte met het verlies van Puck.
De manier waarop hier wordt gereageerd is de manier waarop veel vaker op het forum wordt gereageerd.
Dat mensen geïrriteerd zijn snap ik wel een beetje.
En op een (vooral dit) forum worden dat soort irritaties nogal scherp neergezet.
Dat kan omdat het een forum is. Een schermpje waar je je op uit.
Er is geen echte menselijke interactie.
Als dat wel het geval was geweest zou de discussie misschien anders verlopen................
De specialist heeft kennelijk een conclusie getrokken - een diagnose gesteld - waardoor het leven voor Puck niet meer leefbaar was.
Dat is heel verdrietig en ik wens je heel veel sterkte met het verlies van Puck.
De manier waarop hier wordt gereageerd is de manier waarop veel vaker op het forum wordt gereageerd.
En op een (vooral dit) forum worden dat soort irritaties nogal scherp neergezet.
Als dat wel het geval was geweest zou de discussie misschien anders verlopen................
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
nou stel je voor! je wandelt iedere dag met je hondje door de buurt. Kom je daar andere hondenbaasjes tegen, zo ook johanna, met Puck. Je raakt aan de praat, Puck heeft wat problemen, je komt elkaar nog eens vaker tegen en je probeert mee te denken over haar situatie. Dan ineens zie je johanna en Puck nooit meer.. een paar maanden later kom je haar tegen maar ze rent langs je heen en roept alleen maar: Puck is dood! En als je wilt vragen wat er gebeurd is, rent ze gewoon verder. Dan na nog meer maanden kom je haar weer tegen. Deze keer blijft ze wel staan en vertelt je een verhaal, over hoe sommige mensen in de buurt het altijd beter wisten dan de dierenarts.. en dat ze daarom dus ook niet gaat zeggen wat er met Puck aan de hand is.. Dat is net zo vaag, toch?ranetje schreef:Ik vind het jammer om niet te weten wat het uiteindelijke probleem van Puck bleek te zijn.
Dat is heel verdrietig en ik wens je heel veel sterkte met het verlies van Puck.![]()
-
johanna68
- Zeer actief
Vanwaar is er dan wel interesse in verhaal baasje en verder mag baasje alleen maar over hond schrijven en niet haar gevoel? En als baasje telkens mensen was tegen gekomen die vragen maar tegelijk opmerkingen had gekregen met betweterige ideetjes en opmerkingen dat hun beter wisten als de dierenarts was ze doorgelopen en niet meer gesproken met die persoon. Helaas kan dat op een forum niet. Daar mag uiteraard iedereen reageren. Als ik die personen had kunnen negeren had ik dus uitgebreid verslag gedaan. En even voor de duidelijkheid. Puck was niet zomaar dood. Er word voor gemak ff vergeten dat ze 13 uur lang in een aanval zat. Weet niet wie het meegemaakt heeft.Maar zeker geen prettig gezicht aan te zien en voor Puck al helemaal geen pretje. Dus opmerkingen dat ik het zat was en Puck maar heb laten inslapen? Nogmaals lijkt het me logisch door vaker dit soort opmerkingen dat ik niks meer zeg. Omdat ik geen trek meer heb in dingen die hier geschreven worden en ook als ik zou zeggen wat Puck mankeerde. Weet zeker dat er dan weer een discussie zal gaan worden gestart op forum of wel allemaal waar is en nodig was. Ja dus..anders had ik het niet gedaan.Never nooit niet. Dat het voor mij pijnlijk is om zo een discussie over mijn Puck te moeten volgen en dat pijnlijk is maakt dus niet uit als de betweterige hier zich maar kunnen uitleven en hun 'zogenaamde kennis" en mening kunnen uiten . Dierenarts tegenspreken omdat ze een ego hebben alles beter te weten. Ik heb genoeg pogingen gedaan het netjes te verwoorden maar menig hier accepteert dat niet..en wil alles naar zijn/haar hand zetten op gelijk te krijgen en de beste te zijn. Vergeet niet dat ..ook al is het een hondenforum...achter elk hond staat een (hoop ik) liefhebbende baasje. Ik wist niet dat na Puck dr overlijden en ik geen hond meer heb het verboden is hier te schrijven over mijn gevoel hoe ik haar mis. Dat ik rekening moet houden dan hier met sommigen die vinden dat het verplicht is om alles te verantwoorden en zo niet...gaan ze je genadeloos onderuit halen. Ik heb inmiddels pm geschreven betreft opzegging account en blij toe. Ik heb medelijden met mensen hier die zwakker in schoenen staan en te goedgelovig zijn en intrappen in gemanipuleer en zogenaamde advies volgen omdat een dierenarts ook niet alles weet maar hun wel. Met misschien wel weet ik wat als gevolg. Maar uit ervaring..kreeg namelijk advies hier via pm ,weet ik..als niet werkt of persoon er naast zit hoor je ze niet weer behalve dan als er weer een discussie anti baasje op gang is trekken ze hun mond ff weer open en net doen alsof hun neus bloed en kletsen weer lekker mee. Wil er even bij vermelden dat die oplossing niet werkte..diagnose helemaal verkeerd maar oplossing geen kwaad kon of schade aanbracht. Ik had geschreven wat Puck mankeerde als ik menig mens hier kon blokken. Er mag geschreven zijn dat ik aandacht wil!! Tsss prima hoor als men dat denkt. Al noem ik het een gemis van Puck delen. Ik weet wat Puck mankeerde en idd dat zou geen geheim moeten zijn. Dat ben ik met iedereen eens. Het is dan ook schandalig dat ik het hier niet kan schrijven omdat ik na anderhalf jaar wel weet hoe het hier werkt. Ook al schrijf ik het en dan dus duidelijkheid dat Puck het niet zou halen dan nog ondanks alles zijn er mensen die ik niet kan verbieden te reageren en dat zijn juist de mensen die beter denken te weten en discussie aangaan en het allemaal beter weten dan wie dan ook en zal er nog een opmerking komen .." ik geloof het niet". Met vervolgens weer de volgende topic waarom niet. Dat over de rug van mij en Puck. Dat ik dat als baasje van Puck niet wil lijkt me logisch. En dan mag het volgens sommige meevallen wat geschreven is aan rotopmerkingen(al vraag ik me af hoe te oordelen aangezien diegene de priveberichten niet kan lezen) ik vind het te ver gaan. Je kunt ook bericht lezen mening schrijven zonder anderen je mening door de strot duwen en anders maar afkraken. En als laatst... nee dus..ik schrijf niet omdat ik aandacht moet. Krijg ik Puck niet mee terug en als ik wil krijg ik dat wel hier in huislijke omgeving. Ik wil gewoon niet dat er zo idioot geschreven word over de rug van mijn Puck en dierenartsen die alles hebben gedaan wat kon. Tegenspreken werkt niet dus opkomen voor een dierenarts ook niet..dan ga ik namelijk weer keihard onderuit gehaald worden. Ik heb niet nadien zomaar weer alles over Puck opgerakeld na maanden. Schreef over mijn leven met pension vriend en zijn hond en daarmee de dubbele gevoelens en daarmee kwamen er weer vragen betreft Puck. Daarom heb ik poging gedaan netjes antwoord te geven om die mensen niet te hoeven negeren maar gewoon uitleggen waarom ik er niet op in ga. Niet mogelijk hier dus. Maak er van wat jullie willen. Kortse weg,makkelijkste weg, iets te verbergen, ze was Puck zat enz..het boeit me niet meer omdat ik namelijk beter weet. Dat er mensen tussen zitten die info willen van mij als leermoment zogenaamd voor eigen kennis...naar mijn mening als een hond symptomen heeft als Puck moet men dit opmerken er mee naar een dierenarts gaan en geen forum raadplegen. Mijn hond is namelijk niet voor mij een artikel waar men op gaat testen naar aanleiding zogenaamde opgedaan kennis via een forum. Verhaal delen / gedragsproblemen is iets anders maar betreft medisch is dit mijn mening. Mijn bericht dit keer is niet de netste maar zal me nu ook worst zijn. Hoop snel dat deze account verwijderd is en ik verlost van deze shit. Allerliefst zou ik hier nog de namen noemen van al die mensen ook via prive maar gaat niks uithalen en is mij te laag.. diegenen weten wel dat ik hun bedoel.sbientje schreef:nou stel je voor! je wandelt iedere dag met je hondje door de buurt. Kom je daar andere hondenbaasjes tegen, zo ook johanna, met Puck. Je raakt aan de praat, Puck heeft wat problemen, je komt elkaar nog eens vaker tegen en je probeert mee te denken over haar situatie. Dan ineens zie je johanna en Puck nooit meer.. een paar maanden later kom je haar tegen maar ze rent langs je heen en roept alleen maar: Puck is dood! En als je wilt vragen wat er gebeurd is, rent ze gewoon verder. Dan na nog meer maanden kom je haar weer tegen. Deze keer blijft ze wel staan en vertelt je een verhaal, over hoe sommige mensen in de buurt het altijd beter wisten dan de dierenarts.. en dat ze daarom dus ook niet gaat zeggen wat er met Puck aan de hand is.. Dat is net zo vaag, toch?ranetje schreef:Ik vind het jammer om niet te weten wat het uiteindelijke probleem van Puck bleek te zijn.
Dat is heel verdrietig en ik wens je heel veel sterkte met het verlies van Puck.![]()
Voor de mensen die begaan waren met Puck en ook de mensen die op dan wel een nette manier hun kennis deelden wil ik dan bij deze excuus maken en had graag anders geschreven.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
johanna68 schreef:Vanwaar is er dan wel interesse in verhaal baasje en verder mag baasje alleen maar over hond schrijven en niet haar gevoel? En als baasje telkens mensen was tegen gekomen die vragen maar tegelijk opmerkingen had gekregen met betweterige ideetjes en opmerkingen dat hun beter wisten als de dierenarts was ze doorgelopen en niet meer gesproken met die persoon. Helaas kan dat op een forum niet. Daar mag uiteraard iedereen reageren. Als ik die personen had kunnen negeren had ik dus uitgebreid verslag gedaan. En even voor de duidelijkheid. Puck was niet zomaar dood. Er word voor gemak ff vergeten dat ze 13 uur lang in een aanval zat. Weet niet wie het meegemaakt heeft.Maar zeker geen prettig gezicht aan te zien en voor Puck al helemaal geen pretje. Dus opmerkingen dat ik het zat was en Puck maar heb laten inslapen? Nogmaals lijkt het me logisch door vaker dit soort opmerkingen dat ik niks meer zeg. Omdat ik geen trek meer heb in dingen die hier geschreven worden en ook als ik zou zeggen wat Puck mankeerde. Weet zeker dat er dan weer een discussie zal gaan worden gestart op forum of wel allemaal waar is en nodig was. Ja dus..anders had ik het niet gedaan.Never nooit niet. Dat het voor mij pijnlijk is om zo een discussie over mijn Puck te moeten volgen en dat pijnlijk is maakt dus niet uit als de betweterige hier zich maar kunnen uitleven en hun 'zogenaamde kennis" en mening kunnen uiten . Dierenarts tegenspreken omdat ze een ego hebben alles beter te weten. Ik heb genoeg pogingen gedaan het netjes te verwoorden maar menig hier accepteert dat niet..en wil alles naar zijn/haar hand zetten op gelijk te krijgen en de beste te zijn. Vergeet niet dat ..ook al is het een hondenforum...achter elk hond staat een (hoop ik) liefhebbende baasje. Ik wist niet dat na Puck dr overlijden en ik geen hond meer heb het verboden is hier te schrijven over mijn gevoel hoe ik haar mis. Dat ik rekening moet houden dan hier met sommigen die vinden dat het verplicht is om alles te verantwoorden en zo niet...gaan ze je genadeloos onderuit halen. Ik heb inmiddels pm geschreven betreft opzegging account en blij toe. Ik heb medelijden met mensen hier die zwakker in schoenen staan en te goedgelovig zijn en intrappen in gemanipuleer en zogenaamde advies volgen omdat een dierenarts ook niet alles weet maar hun wel. Met misschien wel weet ik wat als gevolg. Maar uit ervaring..kreeg namelijk advies hier via pm ,weet ik..als niet werkt of persoon er naast zit hoor je ze niet weer behalve dan als er weer een discussie anti baasje op gang is trekken ze hun mond ff weer open en net doen alsof hun neus bloed en kletsen weer lekker mee. Wil er even bij vermelden dat die oplossing niet werkte..diagnose helemaal verkeerd maar oplossing geen kwaad kon of schade aanbracht. Ik had geschreven wat Puck mankeerde als ik menig mens hier kon blokken. Er mag geschreven zijn dat ik aandacht wil!! Tsss prima hoor als men dat denkt. Al noem ik het een gemis van Puck delen. Ik weet wat Puck mankeerde en idd dat zou geen geheim moeten zijn. Dat ben ik met iedereen eens. Het is dan ook schandalig dat ik het hier niet kan schrijven omdat ik na anderhalf jaar wel weet hoe het hier werkt. Ook al schrijf ik het en dan dus duidelijkheid dat Puck het niet zou halen dan nog ondanks alles zijn er mensen die ik niet kan verbieden te reageren en dat zijn juist de mensen die beter denken te weten en discussie aangaan en het allemaal beter weten dan wie dan ook en zal er nog een opmerking komen .." ik geloof het niet". Met vervolgens weer de volgende topic waarom niet. Dat over de rug van mij en Puck. Dat ik dat als baasje van Puck niet wil lijkt me logisch. En dan mag het volgens sommige meevallen wat geschreven is aan rotopmerkingen(al vraag ik me af hoe te oordelen aangezien diegene de priveberichten niet kan lezen) ik vind het te ver gaan. Je kunt ook bericht lezen mening schrijven zonder anderen je mening door de strot duwen en anders maar afkraken. En als laatst... nee dus..ik schrijf niet omdat ik aandacht moet. Krijg ik Puck niet mee terug en als ik wil krijg ik dat wel hier in huislijke omgeving. Ik wil gewoon niet dat er zo idioot geschreven word over de rug van mijn Puck en dierenartsen die alles hebben gedaan wat kon. Tegenspreken werkt niet dus opkomen voor een dierenarts ook niet..dan ga ik namelijk weer keihard onderuit gehaald worden. Ik heb niet nadien zomaar weer alles over Puck opgerakeld na maanden. Schreef over mijn leven met pension vriend en zijn hond en daarmee de dubbele gevoelens en daarmee kwamen er weer vragen betreft Puck. Daarom heb ik poging gedaan netjes antwoord te geven om die mensen niet te hoeven negeren maar gewoon uitleggen waarom ik er niet op in ga. Niet mogelijk hier dus. Maak er van wat jullie willen. Kortse weg,makkelijkste weg, iets te verbergen, ze was Puck zat enz..het boeit me niet meer omdat ik namelijk beter weet. Dat er mensen tussen zitten die info willen van mij als leermoment zogenaamd voor eigen kennis...naar mijn mening als een hond symptomen heeft als Puck moet men dit opmerken er mee naar een dierenarts gaan en geen forum raadplegen. Mijn hond is namelijk niet voor mij een artikel waar men op gaat testen naar aanleiding zogenaamde opgedaan kennis via een forum. Verhaal delen / gedragsproblemen is iets anders maar betreft medisch is dit mijn mening. Mijn bericht dit keer is niet de netste maar zal me nu ook worst zijn. Hoop snel dat deze account verwijderd is en ik verlost van deze shit. Allerliefst zou ik hier nog de namen noemen van al die mensen ook via prive maar gaat niks uithalen en is mij te laag.. diegenen weten wel dat ik hun bedoel.sbientje schreef:nou stel je voor! je wandelt iedere dag met je hondje door de buurt. Kom je daar andere hondenbaasjes tegen, zo ook johanna, met Puck. Je raakt aan de praat, Puck heeft wat problemen, je komt elkaar nog eens vaker tegen en je probeert mee te denken over haar situatie. Dan ineens zie je johanna en Puck nooit meer.. een paar maanden later kom je haar tegen maar ze rent langs je heen en roept alleen maar: Puck is dood! En als je wilt vragen wat er gebeurd is, rent ze gewoon verder. Dan na nog meer maanden kom je haar weer tegen. Deze keer blijft ze wel staan en vertelt je een verhaal, over hoe sommige mensen in de buurt het altijd beter wisten dan de dierenarts.. en dat ze daarom dus ook niet gaat zeggen wat er met Puck aan de hand is.. Dat is net zo vaag, toch?ranetje schreef:Ik vind het jammer om niet te weten wat het uiteindelijke probleem van Puck bleek te zijn.
Voor de mensen die begaan waren met Puck en ook de mensen die op dan wel een nette manier hun kennis deelden wil ik dan bij deze excuus maken en had graag anders geschreven.
beetje moeilijk te lezen zo achter elkaar aan geschreven dus ik ga er later nog eens voor zitten
Fenneke en Baloe