Was Taran aan één kant zo vreselijk groen?
Waar in je tuin staat een boom die zo groen is uitgeslagen?
En staat die op een plek waar Taran zich de tuin uit kan "wurmen"?
Toch vreemd dat hij zomaar wegweg was
Oh enne, nooit meer op tafel kloppen
Moderator: moderatorteam
flamme schreef:We weten het niet, maar over de schutting of de poort kan bijna niet. Vanmiddag hebben we het uitgeprobeerd. Het hekje bij mijn schoonmoeder is 1.10 m hoog. Ik ben uit beeld blijven staan. Taran piepte en sprong tegen het hekje aan maar deed geen enkele poging om eroverheen te komen.Lunatic schreef:Gelukkig dat hij na 3 uur gevonden is zegik zag hem op FB voorbij komen en had hem gedeeld, maar ineens was hij weg
![]()
Is hij over de schutting gesprongen misschien? Hopelijk flikt hij dat niet nog eens
Dat heeft hij voorheen ook nooit gedaan. Hij vindt over een omgevallen boom al ingewikkeld![]()
Op dingen springen daarentegen daar draait hij zijn poot niet voor om. (Joh, komend verhaal was ik al vergeten)
Zo kon het gebeuren, al een tijd geleden dat er ineen een wolf in de borrelnootjes zat![]()
De hangtafels stonden er voor een feestje. Ik was wat aan het vertellen en klopte op de tafel. Taran stond naast me en ineens keek hij me vol pret aan. Want ja, als ik met hem ga wandelen dan moet hij ook altijd op commando oo dingen springen als ik er op klop.
Vorige week was ik achter in de tuin bezig, staat er ineens een wolf op 1.80 hoogte ma aan te staren. Stond ie op de eettafel. Tjaaaaaaa.
Maar over dingen heen? Kan me het echt niet voorstellen.
Kian ook niet trouwens. Dat is een "doorheenwurmer".
Jaaaaaa duurt even maaaaarrr dan heb je ook watThomas schreef:Wat een update weer!
Je schrijft altijd zo leuk.