Sasha is een gesteriliseerde teef van anderhalf jaar. We hebben haar nu zo'n 4 maanden (ze komt uit Suriname).
Sinds we haar hebben plast ze erg veel. Soms wel 6x op een wandeling. Laatst waren we een paar uur bij kennissen op bezoek en daar heeft ze 8x in de tuin geplast. Ze drinkt soms ook erg veel, ze kan dan zo de hele drinkbak leegdrinken.
Ze is wel zindelijk. Ze kan het 's nachts tot wel 12 uur ophouden.
We twijfelen of we dit moeten laten onderzoeken. Onze andere teven plassen maximaal 2x op een wandeling.
Sasha plast veel meer, maar kan het dus wel lang ophouden. Is dit normaal? Wat denken jullie?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Veel plassen
Moderator: moderatorteam
- Anne
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- maaiike17
- Actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Re: Veel plassen
Markeert ze niet gewoon? Niet alleen reuen doen dit namelijk, maar ook teven. De teef van mijn ouders plast ook 10 keer tijdens een wandeling.
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
Sasha is helemaal niet dominant, ze lijkt ook niet echt na te denken waar ze plast (ze snuffelt niet veel en plast vaak midden op het pad). Ze plast bijna nooit over de plas van andere honden heen en tilt haar poot nooit op. Juist de combinatie met het vele drinken is waarom ik me een beetje zorgen maak. Maar over markerende teven weet ik eerlijk gezegd niet veel..
Die kennissen hadden een speciaal stuk tuin waar hun eigen honden mochten plassen. Daar sta je dan met je nieuwe hond die eerst de hele waterbak leegdrinkt en vervolgens 8x op het nette gazon plast
Die kennissen hadden een speciaal stuk tuin waar hun eigen honden mochten plassen. Daar sta je dan met je nieuwe hond die eerst de hele waterbak leegdrinkt en vervolgens 8x op het nette gazon plast
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Als je zorgen maakt waarom ga je dan niet even langs de DA, wij kunnen niet door het schermpje heen kijken wat jou hond mankeertAnne schreef:Sasha is helemaal niet dominant, ze lijkt ook niet echt na te denken waar ze plast (ze snuffelt niet veel en plast vaak midden op het pad). Ze plast bijna nooit over de plas van andere honden heen en tilt haar poot nooit op. Juist de combinatie met het vele drinken is waarom ik me een beetje zorgen maak. Maar over markerende teven weet ik eerlijk gezegd niet veel..

- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Ik zou naar de DA gaan, urine opvangen en kijken of ze blaasontsteking heeft, zoniet dan testen op suiker en cushing!
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Zijn het erg grote plassen?
Of juiste kleintjes?
Ik heb ook een teef die veel en vaak plast, maar zij heeft een auto-immuunziekte.
Of juiste kleintjes?
Ik heb ook een teef die veel en vaak plast, maar zij heeft een auto-immuunziekte.