Nu moet je niet te moeilijke vragen stellen, nadenken is een woord wat denk ik niet in zijn vocabulair voorkomt. Dat lijkt me uit de topics die hij gestart is wel heel erg duidelijk dat hij er nog geen seconde over heeft nagedacht, mocht dit alles waar zijn.Kells schreef:Mwah, ik zie dat het hoofdbestanddeel van Royal Canin rijst is. Honden zijn carnivoren dus dit zou ik in ieder geval niet voeren. Wat ik mij afvraag is waarom je een Kangal hebt aangeschaft. Heb je van tevoren er over nagedacht hoeveel zo'n beest vreet en wat dat kost?Kangal schreef:Royal canin lijkt me het beste maar is ook duurderHippo schreef:Ik voer Cavom aan mijn honden. Heb allerlei dure en speciala sportbrokken en hoog-vleesgehalte-merken geprobeerd om mijn oudste mechel wat dikker te krijgen, maar dat lukt niet. Cavom en Barca is het enige waar hij een redelijk normale portie van hoeft te eten om op gewicht te blijven.
Veel honden worden snel dik van Cavom, het is niet duur. Je betaald tussen de € 35-40 voor 20 kilo(dus maar iets meer dan voor je Lidl brokken). Houdt er wel rekening mee dat het geen uitzondering is voor Kangals om kieskeurig te zijn qua eten. Het zou zomaar kunnen zijn dat hij het niet 'lust'.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welke voer(brokken) zouden jullie adviseren voor mijn Kangal
Moderator: moderatorteam
Re: Welke voer(brokken) zouden jullie adviseren voor mijn Ka
- brechtje1986
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Mopshond
- Aantal honden: 1
Als je om financiële redenen goedkoop voer koopt, dan had je geen hond moeten nemen.
Als je het voert omdat je honden het er goed op doen is het een ander verhaal.
Hier voer ik Taste of the wild (graanvrij), Izzy kan niet tegen granen, dan poept ze 4 tot 5x per dag. Deze zakken kosten 60 euro voor 13 kg uit mijn hoofd, gelukkig heb ik goed de financiën ingeschat voordat ik mijn hond aanschafte. Het zou ongezond voor haar zijn als ik haar nu goedkoop voer zou gaan voeren.
En Izzy eet voor EUR 15.00 per maand aan brokken (7 kg), dat ga je met zo'n kollos niet redden.
Hier voer ik Taste of the wild (graanvrij), Izzy kan niet tegen granen, dan poept ze 4 tot 5x per dag. Deze zakken kosten 60 euro voor 13 kg uit mijn hoofd, gelukkig heb ik goed de financiën ingeschat voordat ik mijn hond aanschafte. Het zou ongezond voor haar zijn als ik haar nu goedkoop voer zou gaan voeren.
En Izzy eet voor EUR 15.00 per maand aan brokken (7 kg), dat ga je met zo'n kollos niet redden.
- brechtje1986
- geregistreerd lid
Royal Canin en Eukaneuba zijn absoluut geen dure merken. Lidl is enorm goedkoop. Ik weet wat voor jouw de beste en meest goedkope oplossing is: DOE JE HOND WEG!!!Kangal schreef:Dat zijn dure merken, ik zelf eet van de aldi en lidl , zijn er geen goedkopere die ook goed zijn want als hij later volwassen is gaat hij meer dan mij eten dus dat wordt dan veel uitgeven omdat het een Kangal is en zoals jullie weten eten Kangals veel als ze volwassen zijn t.o.v andere rassenmosquito1980 schreef:Royal Canin of Eukanuba zijn goed. Dat zijn de merken waar ik zelf ervaring mee heb.
Je hond zal je dankbaar zijn.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 2
Niet duur? Ik vind het bijzonder prijzig voor wat je terug krijgt. En ja, ik vind het hele dure merken. Waarom zou je niet mogen zeggen dat je bepaalde dingen niet voert, omdat dat te duur is? Hier krijgen ze bepaalde soorten barf, kvv of brok ook niet, omdat ik dat veel te duur vind. Alleen heb je wel gelijk dat je wel een budget moet hebben waarmee je je hond kant voeren en als dat budget alleen de allergoedkoopste brok is, vind ik dat niet handig.brechtje1986 schreef:Royal Canin en Eukaneuba zijn absoluut geen dure merken. Lidl is enorm goedkoop. Ik weet wat voor jouw de beste en meest goedkope oplossing is: DOE JE HOND WEG!!!Kangal schreef:Dat zijn dure merken, ik zelf eet van de aldi en lidl , zijn er geen goedkopere die ook goed zijn want als hij later volwassen is gaat hij meer dan mij eten dus dat wordt dan veel uitgeven omdat het een Kangal is en zoals jullie weten eten Kangals veel als ze volwassen zijn t.o.v andere rassenmosquito1980 schreef:Royal Canin of Eukanuba zijn goed. Dat zijn de merken waar ik zelf ervaring mee heb.
Ik zou naar Cavom kijken, denk ik. Of de Lidl variant die in de quotes van Inge O genoemd wordt.
- brechtje1986
- geregistreerd lid
eukaneuba vind ik persoonlijk meevallen.
Met dat budget bedoelde ik meer... Dat het slecht is als je gedwongen hele goedkope voeding moet geven ondanks dat het slecht voor je hond is. Onze labrador at ook Lidl brokken ging prima. Izzy (mops) moet ik helaas wel dure graanvrije brokken voeren.
Je moet wel de middelen hebben om je hond de correcte voeding te geven, dat bedoel ik te zeggen. Nierdieet, Granen Etc.
Met dat budget bedoelde ik meer... Dat het slecht is als je gedwongen hele goedkope voeding moet geven ondanks dat het slecht voor je hond is. Onze labrador at ook Lidl brokken ging prima. Izzy (mops) moet ik helaas wel dure graanvrije brokken voeren.
Je moet wel de middelen hebben om je hond de correcte voeding te geven, dat bedoel ik te zeggen. Nierdieet, Granen Etc.
- dagmar88
- Zeer actief
brechtje1986 schreef:Als je om financiële redenen goedkoop voer koopt, dan had je geen hond moeten nemen.
Mag het ook allebei? Ik heb veel mondjes te voeden op een klein budget. Dat is niet erg, maar ben wel prijsbewust.
Of het nu om hondenvoer, mij eigen eten, kleding etc gaat.

Met een mops heb je (net als bij m'n stafford kruisinkje) wel zo'n grote kans op allergieën dat je inderdaad maar beter rekening kunt houden met hoge voerkosten.
(J)eukeneuba en royal canine (afgezien van de club versie) zijn niet duur door de inhoud, maar door de naam. Geweldige marketing, lage middenklasse voer.
Dat kan goedkoper voor dezelfde kwaliteit, of beter voor dezelfde prijs.
- TessaThomas
- Zeer actief
brechtje1986 schreef:eukaneuba vind ik persoonlijk meevallen.

- dagmar88
- Zeer actief
Tara schreef:Woordje weggehaald.dagmar88 schreef:Zo ken ik genoeg mensen die goed voor hun hond zijn en brokken voeren.
Nee hoor, niks mis mee. Goed voor je hond zorgen hangt van wel meer factoren af dan de prijs van het voer alleen.

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
"vroeger" was er niet zoveel keuze honden voer, onze hond kreeg 1 keer per dag Bonzo Diner (gedroogde groentes en mais etc stond er op de zak) verder at hij met de pot mee. Hij is 17 geworden en altijd gezond zag alleen de DA als het vaccine tijd was.
We hadden ook een DH/MH mix die at altijd Pita brokken die kochten we bij de Boerenbond verder kreeg hij "resten" van de slager. (heeft u nog wat voor de hond?)
We hadden ook een DH/MH mix die at altijd Pita brokken die kochten we bij de Boerenbond verder kreeg hij "resten" van de slager. (heeft u nog wat voor de hond?)
- dagmar88
- Zeer actief
mosquito1980 schreef:verder kreeg hij "resten" van de slager. (heeft u nog wat voor de hond?)
Voor Spike bewaarden ze bij de slager een koeienbot, van de heup tot de knie.
Daar knaagde hij het vlees en kraakbeen van af.

- TessaThomas
- Zeer actief
Onze hond kreeg altijd mergpijpen, eerst gekookt, en andere soepbotten. Durf ik ook niet meer hahadagmar88 schreef:mosquito1980 schreef:verder kreeg hij "resten" van de slager. (heeft u nog wat voor de hond?)
Daar knaagde hij het vlees en kraakbeen van af.Zou het nu nooit meer durven.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Is er geen Maxizoo in je buurt?
http://www.maxizoo.be/
http://www.maxizoo.be/

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Onze kreeg gekookte pens of runderhart met bruin brood en het vlees haalden we gewoon bij de slager. Oh er ging nog wat Gistocal overheen.TessaThomas schreef:Onze hond kreeg altijd mergpijpen, eerst gekookt, en andere soepbotten. Durf ik ook niet meer hahadagmar88 schreef:mosquito1980 schreef:verder kreeg hij "resten" van de slager. (heeft u nog wat voor de hond?)
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hier krijgen ze ook nog weleens een koeienbot hoordagmar88 schreef:mosquito1980 schreef:verder kreeg hij "resten" van de slager. (heeft u nog wat voor de hond?)

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- TessaThomas
- Zeer actief
Hier naast die botten gewone brokken en macaroni.Neeltje schreef:Onze kreeg gekookte pens of runderhart met bruin brood en het vlees haalden we gewoon bij de slager. Oh er ging nog wat Gistocal overheen.TessaThomas schreef:Onze hond kreeg altijd mergpijpen, eerst gekookt, en andere soepbotten. Durf ik ook niet meer hahadagmar88 schreef:mosquito1980 schreef:verder kreeg hij "resten" van de slager. (heeft u nog wat voor de hond?)

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mastin espagnol
Ik heb een mastin, grote meid zoals je wel zal weten en ja, als je een pup van een groot ras neemt weet je dat het meer aan voeding kost ! Ze eet brokken, vers, hele konijnen, kippen, kwartels etc en ze eet bijna drie kilo per dag op het momentKangal schreef:Dat zijn dure merken, ik zelf eet van de aldi en lidl , zijn er geen goedkopere die ook goed zijn want als hij later volwassen is gaat hij meer dan mij eten dus dat wordt dan veel uitgeven omdat het een Kangal is en zoals jullie weten eten Kangals veel als ze volwassen zijn t.o.v andere rassenmosquito1980 schreef:Royal Canin of Eukanuba zijn goed. Dat zijn de merken waar ik zelf ervaring mee heb.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Zo dan, een kwartel stopt ze dan toch in haar holle kies?Cindy52 schreef:Ik heb een mastin, grote meid zoals je wel zal weten en ja, als je een pup van een groot ras neemt weet je dat het meer aan voeding kost ! Ze eet brokken, vers, hele konijnen, kippen, kwartels etc en ze eet bijna drie kilo per dag op het momentKangal schreef:Dat zijn dure merken, ik zelf eet van de aldi en lidl , zijn er geen goedkopere die ook goed zijn want als hij later volwassen is gaat hij meer dan mij eten dus dat wordt dan veel uitgeven omdat het een Kangal is en zoals jullie weten eten Kangals veel als ze volwassen zijn t.o.v andere rassenmosquito1980 schreef:Royal Canin of Eukanuba zijn goed. Dat zijn de merken waar ik zelf ervaring mee heb.

Er waren niet zo veel brokken, soort rotsblokjes in 3 maten, gewoon los, maar of dat ook echt compleet voer was, weet ik niet (ik was 7) en kan me ook niet herinneren dat ze deze brokjes als maaltijd kreeg. Op een gegeven moment is Frolic gekomen en dat kreeg ze toen geloof ik ook wel eens.TessaThomas schreef:Hier naast die botten gewone brokken en macaroni.Neeltje schreef:Onze kreeg gekookte pens of runderhart met bruin brood en het vlees haalden we gewoon bij de slager. Oh er ging nog wat Gistocal overheen.TessaThomas schreef:Onze hond kreeg altijd mergpijpen, eerst gekookt, en andere soepbotten. Durf ik ook niet meer hahadagmar88 schreef:
Ze had ergens last van en op dat dieet deed ze het goed haha. Ik zou het alleen nooit meer voeren op die manier.
- mosquito1980
- Zeer actief
Ik kende de Mastin Espanhol niet, net even gegoogledCindy52 schreef:Ik heb een mastin, grote meid zoals je wel zal weten en ja, als je een pup van een groot ras neemt weet je dat het meer aan voeding kost ! Ze eet brokken, vers, hele konijnen, kippen, kwartels etc en ze eet bijna drie kilo per dag op het momentKangal schreef:Dat zijn dure merken, ik zelf eet van de aldi en lidl , zijn er geen goedkopere die ook goed zijn want als hij later volwassen is gaat hij meer dan mij eten dus dat wordt dan veel uitgeven omdat het een Kangal is en zoals jullie weten eten Kangals veel als ze volwassen zijn t.o.v andere rassenmosquito1980 schreef:Royal Canin of Eukanuba zijn goed. Dat zijn de merken waar ik zelf ervaring mee heb.

- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Ik voer Cavom niet omdat het relatief goedkoop is, maar omdat het tot nu toe het enige voer is(samen met Barca) waar mijn mechels het zo goed op doen. Bergen energie, glazende vachten, weinig haarverlies en vooral bij langdurige inspanning merk ik het verschil met veel andere soorten voor. Hiermee kunnen ze blijven gaan.TessaThomas schreef:Niet duur? Ik vind het bijzonder prijzig voor wat je terug krijgt. En ja, ik vind het hele dure merken. Waarom zou je niet mogen zeggen dat je bepaalde dingen niet voert, omdat dat te duur is? Hier krijgen ze bepaalde soorten barf, kvv of brok ook niet, omdat ik dat veel te duur vind. Alleen heb je wel gelijk dat je wel een budget moet hebben waarmee je je hond kant voeren en als dat budget alleen de allergoedkoopste brok is, vind ik dat niet handig.brechtje1986 schreef:Royal Canin en Eukaneuba zijn absoluut geen dure merken. Lidl is enorm goedkoop. Ik weet wat voor jouw de beste en meest goedkope oplossing is: DOE JE HOND WEG!!!Kangal schreef:Dat zijn dure merken, ik zelf eet van de aldi en lidl , zijn er geen goedkopere die ook goed zijn want als hij later volwassen is gaat hij meer dan mij eten dus dat wordt dan veel uitgeven omdat het een Kangal is en zoals jullie weten eten Kangals veel als ze volwassen zijn t.o.v andere rassenmosquito1980 schreef:Royal Canin of Eukanuba zijn goed. Dat zijn de merken waar ik zelf ervaring mee heb.
Ik zou naar Cavom kijken, denk ik. Of de Lidl variant die in de quotes van Inge O genoemd wordt.
Uiteraard ben ik nog steeds van mening, zoveel honden zoveel soorten voer waar ze het goed op doen.
Overigens denk ik dat Kangal himself niet geïnteresseerd is in Cavom, het is al meerdere keren aangedragen en hij wijst het vervolgens af

- TessaThomas
- Zeer actief
Daarom raad ik het ook aan, niet alleen omdat het goedkoop is hoor.Hippo schreef: Ik voer Cavom niet omdat het relatief goedkoop is, maar omdat het tot nu toe het enige voer is(samen met Barca) waar mijn mechels het zo goed op doen. Bergen energie, glazende vachten, weinig haarverlies en vooral bij langdurige inspanning merk ik het verschil met veel andere soorten voor. Hiermee kunnen ze blijven gaan.
Uiteraard ben ik nog steeds van mening, zoveel honden zoveel soorten voer waar ze het goed op doen.
Overigens denk ik dat Kangal himself niet geïnteresseerd is in Cavom, het is al meerdere keren aangedragen en hij wijst het vervolgens af.

Ik had hem nog niet zien reageren op Cavom, maar misschien heb ik daaroverheen gelezen haha
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Voor Cavom brokken betaal je voor 20 kg 39 euro.Kangal schreef:voor 10 kilo tussen de 20 en 30 euro-Saskia- schreef:TS woont in België, hier is Smuldier niet zo gemakkelijk beschikbaar (tenzij hij nu toevallig dicht bij een AH woont die het verkoopt, dan heb ik niets gezegd).
TS, kijk eens op zooplus.nl of food4pets.be. Wat wil je maximaal uitgeven aan een grote zak voer?
Dus als ik jou was zou ik dat geven.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- mosquito1980
- Zeer actief
Volgens mij is de jongeman weer naar school, het is te "stil", no reactions
En Kangal zit weer in z'n koude donkere kelder..... alleen en hongerig

En Kangal zit weer in z'n koude donkere kelder..... alleen en hongerig

- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Zie hier zijn reactieKangal schreef:Royal canin lijkt me het beste maar is ook duurderHippo schreef:Ik voer Cavom aan mijn honden. Heb allerlei dure en speciala sportbrokken en hoog-vleesgehalte-merken geprobeerd om mijn oudste mechel wat dikker te krijgen, maar dat lukt niet. Cavom en Barca is het enige waar hij een redelijk normale portie van hoeft te eten om op gewicht te blijven.
Veel honden worden snel dik van Cavom, het is niet duur. Je betaald tussen de € 35-40 voor 20 kilo(dus maar iets meer dan voor je Lidl brokken). Houdt er wel rekening mee dat het geen uitzondering is voor Kangals om kieskeurig te zijn qua eten. Het zou zomaar kunnen zijn dat hij het niet 'lust'.
Heb het even geturfd-> Cavom is 7 aangeraden door 7 verschillende personen incluus jij en ik. Maar hij voert dus liever Royal Canin. Bij de andere reacties die dan ook nog een supermarktvoer noemde, dan quotte hij alleen dat gedeelte.TessaThomas schreef: Daarom raad ik het ook aan, niet alleen omdat het goedkoop is hoor.Ik vind het fijn voer, alleen jammer genoeg doet de hond voor wie ik het kocht het er niet goed op. De andere wel, maar die kan bijna alles eten, dus die gaat mee met nummer 3. (Geen zin in 3 verschillende soorten, waarbij je op moet letten dat nummer 1 absoluut die andere soorten niet mag)
Ik had hem nog niet zien reageren op Cavom, maar misschien heb ik daaroverheen gelezen haha
- TessaThomas
- Zeer actief
Haha, dat bedoelde ik eigenlijk. Dat hij er echt niks over gezegd heeft, terwijl het wel aangeraden wordt. Het zal wel niet goed zijn dan?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
Het lijkt mij raar, dat Kangal, kangal te weinig voer geeft. Hoe zit het met die wormen?
Weet hij veel wat wel of niet goed is. Zal waarschijnlijk alleen Royal Canin kennen van de reklame of zo? Verdere kennis is, zoals we onderhand weten 0,0 .TessaThomas schreef:Haha, dat bedoelde ik eigenlijk. Dat hij er echt niks over gezegd heeft, terwijl het wel aangeraden wordt. Het zal wel niet goed zijn dan?
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Hippo schreef:Ik voer Cavom niet omdat het relatief goedkoop is, maar omdat het tot nu toe het enige voer is(samen met Barca) waar mijn mechels het zo goed op doen. Bergen energie, glazende vachten, weinig haarverlies en vooral bij langdurige inspanning merk ik het verschil met veel andere soorten voor. Hiermee kunnen ze blijven gaan.TessaThomas schreef:Niet duur? Ik vind het bijzonder prijzig voor wat je terug krijgt. En ja, ik vind het hele dure merken. Waarom zou je niet mogen zeggen dat je bepaalde dingen niet voert, omdat dat te duur is? Hier krijgen ze bepaalde soorten barf, kvv of brok ook niet, omdat ik dat veel te duur vind. Alleen heb je wel gelijk dat je wel een budget moet hebben waarmee je je hond kant voeren en als dat budget alleen de allergoedkoopste brok is, vind ik dat niet handig.brechtje1986 schreef:Royal Canin en Eukaneuba zijn absoluut geen dure merken. Lidl is enorm goedkoop. Ik weet wat voor jouw de beste en meest goedkope oplossing is: DOE JE HOND WEG!!!Kangal schreef: Dat zijn dure merken, ik zelf eet van de aldi en lidl , zijn er geen goedkopere die ook goed zijn want als hij later volwassen is gaat hij meer dan mij eten dus dat wordt dan veel uitgeven omdat het een Kangal is en zoals jullie weten eten Kangals veel als ze volwassen zijn t.o.v andere rassen
Overigens denk ik dat Kangal himself niet geïnteresseerd is in Cavom, het is al meerdere keren aangedragen en hij wijst het vervolgens af.
Geen idee of Cavom of Barca in België gemakkelijk en voor vergelijkbare prijzen als hier verkrijgbaar is

Weet wel dat ik zelf absoluut niet tevreden ben over Barca (1 pallet opgevoerd dus niet een zakje geprobeerd omdat ik wel van mening ben dat je pas wat kan zeggen na langere tijd) en over de RC (tot 15mnd junior active daarna sensible of energy 4800) wel enorm tevreden over totale conditie, ontlasting etc.
Neen, dat hebben ze hier helaas niet, enkel die rode en blauwe zakjes van 10 kg van orlandodagmar88 schreef:Goldylocks schreef:maar hij is toch pas 13 weken,dan moet ie toch zeker 6 maanden puppiebrokjes krijgen?
Veel mensen voeren (grote) honden helemaal geen puppybrokken.
Hebben ze bij jullie die kleinere groene zakjes niet?Kangal schreef:Bedoel je die rode pakket?gonnie schreef:Cavom is prima, mijn honden hebben het er heel goed op gedaan.
Maar bij de Lidl verkopen ze ook brokken in de gewone versie.
http://www.lidl.de/de/optidog/b2225
Die grote zakken zijn niet veel soeps, waarschijnlijk poept je hond daar veel (gekleurd) op en gaat z'n vacht er van ruiken.
Hij hoort donkerbruine, stevige drolletjes te hebben.
Dit schoot me nog te binnen van een paar jaar geleden.
Inge O schreef:hier krijgen ze allemaal aldibrokken, niet omdat het daar 'lekker goedkoop' is maar omdat hun duurste brok gewoon een goede brok is die de vergelijking met heel wat (super)dure brokken vlekkeloos kan doorstaan.
die brok is niet zo goedkoop omdat hij slecht zou zijn maar omdat er geen superdure reclamebudgetten aan gespendeerd worden en er geen 'dure mannetjes in maatpak' dagelijks uit hun nek moeten lullen om hun product aan de man te brengen.Inge O schreef: wat specifiek deze aldibrok betreft hebben jullie in nederland wel pech want de beste (die ik voer, met minder granen) wordt door een belgische producent alleen voor de belgische aldiwinkels geproduceerd - toch één van de twee soorten is er niet bij jullie dacht ik.
natuurlijk zijn er ook minder goede supermarktbrokken omdat ze ook duurdere merkproducten verdelen maar in het geval van de belgische aldi hebben ze voor hun eigen huismerk gewoon een hele goede aankoper.
Dat verkopen ze hier helaas niet