Nu hard duimen dat er een Black & Tan teefje bij zal zitten. De eerste was een rood reutje.
Wel leuk hoor, zo mee te kunnen leven.
Lang leve Facebook. Ik had het bericht eerder gezien dan moeders, die had net de computer uit gezet.
Moderator: moderatorteam
TARAKNanna schreef:Ik heb ook een black and tan ruwhaar dwergje gehad, zij heette Nanna. Daar komt mijn nick vandaan
Hier staat ze samen met een nog jonge Simone op de foto.
Tara schreef:Ik was gisteren op een proef, en daar waren twee ruwhaarteckelkleuters in wildkleur present.
Dan ga ik op de knieën hoor, zulke móet ik echt even aaien en aanraken. Aantrekkelijker is bijna niet te vinden.

Nanna schreef:Rode ruwharen zijn ook prachtig, met die donkere ogen in dat rood.
En ze kunnen er later natuurlijk altijd nog een zwartje bijnemen
Ssstttt, dit moet je langzaam opbouwen.pioenroos schreef:Nanna schreef:Rode ruwharen zijn ook prachtig, met die donkere ogen in dat rood.
En ze kunnen er later natuurlijk altijd nog een zwartje bijnemen2 teckels is nóg leuker!
Gefeliciteerd met 'jouw' teckel
ik heb er nu 3 in huis en ik word gek van ze. nooit een teckel voor mij.pioenroos schreef:Nanna schreef:Rode ruwharen zijn ook prachtig, met die donkere ogen in dat rood.
En ze kunnen er later natuurlijk altijd nog een zwartje bijnemen2 teckels is nóg leuker!
Gefeliciteerd met 'jouw' teckel
Nanna schreef:Je moet er ook voor in de wieg gelegd zijn en over een geestelijke stabiliteit van schokbeton beschikkenellen en de birmanen schreef: ik heb er nu 3 in huis en ik word gek van ze. nooit een teckel voor mij.
ellenAnders lopen ze met die korte beentjes zó over je heen.

Uiteraard, een teckel kan állesNanna schreef:Zowat verzuipen omdat die paal binnen móet en zál komen Ze kreeg hem nog op het droge ook
dat gaat echt niet gebeuren. maar deze teckels zijn zo verwend en het zijn reutjes terwijl ik ook een loopse teef heb, loopt gelukkig op het eind.Nanna schreef:Je moet er ook voor in de wieg gelegd zijn en over een geestelijke stabiliteit van schokbeton beschikkenellen en de birmanen schreef: ik heb er nu 3 in huis en ik word gek van ze. nooit een teckel voor mij.
ellenAnders lopen ze met die korte beentjes zó over je heen.
Ja, nu heb ik tranen in mijn ogenNanna schreef: En moedig, to boot.
KLIK