Geen klik hebben ken ik wel, van Benny die als herplaatser kwam.
Juma is een hele andere hond dan Boomer, Boomer is echt mn maatje. Met hem kan ik lezen en schrijven.
Juma is ook heel erg leuk, met haar kan ik weer hele andere dingen dan met Boomer, maar zo'n band als ik met Boomer heb, heb ik niet met Juma.
Zij spreekt Pools

en ik (nog) niet.
Dat geeft niet, ze is leuk, ze is lief, ze is geweldig met Elyna en Boomer en ach, dat ze dan niet overal los kan lopen zoals Boomer geeft niet. Dan gaan we gewoon wat vaker naar het strand
Met Juma kan ik actief bezig zijn, canicrossen, fietsen.. Boomer vind daar geen zak aan, die wil snuffelen en loslopend zijn ding doen.
Boomer kan ik meenemen door de stad en naar de markt, daar vind Juma weer iets teveel aan, zij wil overal heen, overal kijken, overal opspringen.
Ze zijn allebei ontzettend leuk en zeker ook samen helemaal geweldig, geen van beiden mag nog weg van mij.
Gisteren show gehad en hoe ze dan lopen zegt eigenlijk alles al
Juma springt en stuitert door de ring, trekt en snuffelt, ze heeft het ontzettend naar haar zin, maar netjes lopen is er niet bij.
Boomer loopt keurig mee, staat goed stil en heeft aandacht en heeft het ook naar zijn zin, omdat we samen bezig zijn. Daarna nog rondje met Elyna zonder dat ik meeliep en weer deed hij het super!