Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden app

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Honden app

Ongelezen bericht door malinois »

Welke dieren/honden app voor je smartphone mag eigenlijk niet ontbreken voor een hondenliefhebber?

Ik heb bijv de EHBO voor dieren app van RC. Met t merk heb ik niks maar je ziet met een druk op de knop alle dierenartsen in je directe omgeving (als je gps aanstaat) bijv das op vakantie bijv best handig.

Welke zijn er nog meer?
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Izzie_Anneke
Zeer actief

Re: Honden app

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

De app van doggy dating. Ik date niet :mrgreen: maar vind het superhandig om verder van huis de hondenlosloopgebieden op te kunnen snorren.
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Ik heb tracking dog. Die is echt leuk om te hebben met speuren. Voor de rest weinig, behalve een app met geluidjes die ik gebruik met foto's maken. Die EHBO app klinkt goed!
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Alleen de stopwatch voor tijdens de blijf-oefeningen :oeps: :engel:
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

Geen idee. Ik heb al amper apps voor mezelf, laat staan voor de honden. DA in de buurt kan ik toch zo vinden?
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:Geen idee. Ik heb al amper apps voor mezelf, laat staan voor de honden. DA in de buurt kan ik toch zo vinden?
Nou ik zou willen dat ik hem gehad had toen in Oostenrijk toen ik in een wildvreemde plaats op doorreis ineens een hond met slagaderlijke bloeding had en waar in zulke boerendurpjes niet op elke straathoek een da zit... hier zat de dichtsbijzijnde uiteindelijk 5 dorpen verder... met een blad uit een telefoonboek uit telefooncel gesloopt een da moeten zoeken... nee hoor geef mij dan maar zoiets...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
welshwitch
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Jack Hussell
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door welshwitch »

De Doggydating app, erg handig om snel te zien waar een losloopgebied is.
Afbeelding
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

malinois schreef:
Marion. schreef:Geen idee. Ik heb al amper apps voor mezelf, laat staan voor de honden. DA in de buurt kan ik toch zo vinden?
Nou ik zou willen dat ik hem gehad had toen in Oostenrijk toen ik in een wildvreemde plaats op doorreis ineens een hond met slagaderlijke bloeding had en waar in zulke boerendurpjes niet op elke straathoek een da zit... hier zat de dichtsbijzijnde uiteindelijk 5 dorpen verder... met een blad uit een telefoonboek uit telefooncel gesloopt een da moeten zoeken... nee hoor geef mij dan maar zoiets...
Je zat toch niet in een berghutje helemaal alleen? Als wij op vakantie gaan, gaan we meestal hondvriendelijk dus de eigenaren weten dan heel snel de dichtsbijzijnde DA te vinden.
Maar nee, ik heb dus geen honden-apps. Eigenlijk heb ik alleen maar whats-app, en dat is me vaak al veel te veel (de groepsappjes :ugh: )
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
malinois schreef:
Je zat toch niet in een berghutje helemaal alleen? Als wij op vakantie gaan, gaan we meestal hondvriendelijk dus de eigenaren weten dan heel snel de dichtsbijzijnde DA te vinden.
Maar nee, ik heb dus geen honden-apps. Eigenlijk heb ik alleen maar whats-app, en dat is me vaak al veel te veel (de groepsappjes :ugh: )
Ik was alleen en op doorreis naar Tsjechie ... nee dan weet ik niet langs de hele route waar een da zit ;)

Maar goed ik vind dat iig ideaal en gebruik ook behoorlijk veel 'mensen-apps'.
Groepsapp heb ik er maar 1 van de hondenclub voor event afmedingen... meer hoef ik er ook niet ;)
Afbeelding
Sam!
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sam! »

Binnenkort starten we met mantrailen. De mantrailing app voor Android (http://work-for-dogs.de/app-2/) lijkt me super handig. Helaas is de app (nog)niet voor Windows Phone beschikbaar. Er is wel een alternatieve app voor WP maar die ziet er toch net iets minder goed uit.
Misschien iemand op het forum met ervaring met deze apps voor mantrailing?
Thomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Thomas »

'name that dog' om je rassenkennis op te krikken :mrgreen:
Veel foto's zijn best belabberd (ze gebruiken vaak helemaal geen rastypische voorbeelden e.d.) Maar het is best een leuke voor tegen de verveling.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”