Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden app
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Honden app
Welke dieren/honden app voor je smartphone mag eigenlijk niet ontbreken voor een hondenliefhebber?
Ik heb bijv de EHBO voor dieren app van RC. Met t merk heb ik niks maar je ziet met een druk op de knop alle dierenartsen in je directe omgeving (als je gps aanstaat) bijv das op vakantie bijv best handig.
Welke zijn er nog meer?
Ik heb bijv de EHBO voor dieren app van RC. Met t merk heb ik niks maar je ziet met een druk op de knop alle dierenartsen in je directe omgeving (als je gps aanstaat) bijv das op vakantie bijv best handig.
Welke zijn er nog meer?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Re: Honden app
De app van doggy dating. Ik date niet
maar vind het superhandig om verder van huis de hondenlosloopgebieden op te kunnen snorren.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 2
Ik heb tracking dog. Die is echt leuk om te hebben met speuren. Voor de rest weinig, behalve een app met geluidjes die ik gebruik met foto's maken. Die EHBO app klinkt goed!
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Alleen de stopwatch voor tijdens de blijf-oefeningen

-
80564M
Geen idee. Ik heb al amper apps voor mezelf, laat staan voor de honden. DA in de buurt kan ik toch zo vinden?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou ik zou willen dat ik hem gehad had toen in Oostenrijk toen ik in een wildvreemde plaats op doorreis ineens een hond met slagaderlijke bloeding had en waar in zulke boerendurpjes niet op elke straathoek een da zit... hier zat de dichtsbijzijnde uiteindelijk 5 dorpen verder... met een blad uit een telefoonboek uit telefooncel gesloopt een da moeten zoeken... nee hoor geef mij dan maar zoiets...Marion. schreef:Geen idee. Ik heb al amper apps voor mezelf, laat staan voor de honden. DA in de buurt kan ik toch zo vinden?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
- Aantal honden: 2
-
80564M
Je zat toch niet in een berghutje helemaal alleen? Als wij op vakantie gaan, gaan we meestal hondvriendelijk dus de eigenaren weten dan heel snel de dichtsbijzijnde DA te vinden.malinois schreef:Nou ik zou willen dat ik hem gehad had toen in Oostenrijk toen ik in een wildvreemde plaats op doorreis ineens een hond met slagaderlijke bloeding had en waar in zulke boerendurpjes niet op elke straathoek een da zit... hier zat de dichtsbijzijnde uiteindelijk 5 dorpen verder... met een blad uit een telefoonboek uit telefooncel gesloopt een da moeten zoeken... nee hoor geef mij dan maar zoiets...Marion. schreef:Geen idee. Ik heb al amper apps voor mezelf, laat staan voor de honden. DA in de buurt kan ik toch zo vinden?
Maar nee, ik heb dus geen honden-apps. Eigenlijk heb ik alleen maar whats-app, en dat is me vaak al veel te veel (de groepsappjes
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik was alleen en op doorreis naar Tsjechie ... nee dan weet ik niet langs de hele route waar een da zitMarion. schreef:Je zat toch niet in een berghutje helemaal alleen? Als wij op vakantie gaan, gaan we meestal hondvriendelijk dus de eigenaren weten dan heel snel de dichtsbijzijnde DA te vinden.malinois schreef:Nou ik zou willen dat ik hem gehad had toen in Oostenrijk toen ik in een wildvreemde plaats op doorreis ineens een hond met slagaderlijke bloeding had en waar in zulke boerendurpjes niet op elke straathoek een da zit... hier zat de dichtsbijzijnde uiteindelijk 5 dorpen verder... met een blad uit een telefoonboek uit telefooncel gesloopt een da moeten zoeken... nee hoor geef mij dan maar zoiets...Marion. schreef:Geen idee. Ik heb al amper apps voor mezelf, laat staan voor de honden. DA in de buurt kan ik toch zo vinden?
Maar nee, ik heb dus geen honden-apps. Eigenlijk heb ik alleen maar whats-app, en dat is me vaak al veel te veel (de groepsappjes)
Maar goed ik vind dat iig ideaal en gebruik ook behoorlijk veel 'mensen-apps'.
Groepsapp heb ik er maar 1 van de hondenclub voor event afmedingen... meer hoef ik er ook niet

-
Sam!
- Zeer actief
Binnenkort starten we met mantrailen. De mantrailing app voor Android (http://work-for-dogs.de/app-2/) lijkt me super handig. Helaas is de app (nog)niet voor Windows Phone beschikbaar. Er is wel een alternatieve app voor WP maar die ziet er toch net iets minder goed uit.
Misschien iemand op het forum met ervaring met deze apps voor mantrailing?
Misschien iemand op het forum met ervaring met deze apps voor mantrailing?
- Thomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 1
'name that dog' om je rassenkennis op te krikken 
Veel foto's zijn best belabberd (ze gebruiken vaak helemaal geen rastypische voorbeelden e.d.) Maar het is best een leuke voor tegen de verveling.
Veel foto's zijn best belabberd (ze gebruiken vaak helemaal geen rastypische voorbeelden e.d.) Maar het is best een leuke voor tegen de verveling.