Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welkom Rani!
Moderator: moderatorteam
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Welkom Rani!
het gaat goed he 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Ik denk dat ze zeker wel 37 kilo was toen ze aankwam...? Op de transportbox zat in ieder geval een sticker met 'very heavy'
Fijn dat het wat dat betreft de goede kant op gaat, nu ze lekker beweging krijgt en normale porties voer. 
Zo te lezen doet ze het erg goed en is ze al aardig gewend aan haar nieuwe leven en alle menselijke aandacht!
Zo te lezen doet ze het erg goed en is ze al aardig gewend aan haar nieuwe leven en alle menselijke aandacht!
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Toch wel he, ik dacht al dat ze tussen de 35 en 40 kilo was toen ze aankwam maar dan zou ze al best veel zijn afgevallen in 3 weken. Gaat dat niet te snel, een kilo per week of stel ik me aan?DeDiana schreef:Ik denk dat ze zeker wel 37 kilo was toen ze aankwam...? Op de transportbox zat in ieder geval een sticker met 'very heavy'Fijn dat het wat dat betreft de goede kant op gaat, nu ze lekker beweging krijgt en normale porties voer.
Very heavy
Ze doet het zo goed, ik vind het echt wonderlijk. Ze leert heel snel!
En het is ook zo leuk om de stappen die ze maakt te zien. Het is net een puppy met al die eerste keren.
Eerste keer stofzuigen was doodeng, dat had ik al verwacht dus ik had de tuindeur opengezet zodat ze naar buiten kon vluchten. Vanuit de tuin heeft ze me bekeken en de keer erna vond ze het al niet meer nodig om in de tuin te gaan zitten en bleef ze gewoon in de kamer.
De eerste keer dat we tv keken was ook hilarisch, die kop van Rani
En het vertrouwen wat ik krijg, de eerste tijd vond ze een tuig doodeng. Nu komt ze me halen en steekt ze zo haar kop erdoorheen
- DeDiana
- Zeer actief
Nee, als het zo vanzelf gaat, gewoon door meer beweging en normale porties voer, zou ik niet denken dat dat te snel gaat, dat had ik ook wel verwacht de eerste tijd. Als ze gewoon lekker energiek, vrolijk en gezond is, zou ik me er verder niet te druk om maken.Gollum schreef:Toch wel he, ik dacht al dat ze tussen de 35 en 40 kilo was toen ze aankwam maar dan zou ze al best veel zijn afgevallen in 3 weken. Gaat dat niet te snel, een kilo per week of stel ik me aan?DeDiana schreef:Ik denk dat ze zeker wel 37 kilo was toen ze aankwam...? Op de transportbox zat in ieder geval een sticker met 'very heavy'Fijn dat het wat dat betreft de goede kant op gaat, nu ze lekker beweging krijgt en normale porties voer.
Very heavy![]()
Heel herkenbaar, en leuk om te zien is dat hè? Amy heeft dat ook heel erg, dat is af en toe echt een pup in een te groot lichaam. Die gaat heel schattige bokkensprongetjes maken als ze iets gek of ongewoon vindtGollum schreef:Ze doet het zo goed, ik vind het echt wonderlijk. Ze leert heel snel!
En het is ook zo leuk om de stappen die ze maakt te zien. Het is net een puppy met al die eerste keren.
Eerste keer stofzuigen was doodeng, dat had ik al verwacht dus ik had de tuindeur opengezet zodat ze naar buiten kon vluchten. Vanuit de tuin heeft ze me bekeken en de keer erna vond ze het al niet meer nodig om in de tuin te gaan zitten en bleef ze gewoon in de kamer.
De eerste keer dat we tv keken was ook hilarisch, die kop van Rani![]()
![]()
En het vertrouwen wat ik krijg, de eerste tijd vond ze een tuig doodeng. Nu komt ze me halen en steekt ze zo haar kop erdoorheen
- Gollum
- Zeer actief
Het is zo schattig, een puppy met obesitas 
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Het gaat geweldig bij jullie 
Al helemaal gewend aan drie honden?
- Gollum
- Zeer actief
Ja wel aardig, ik vind het nog wel een gehannes met de riemenranetje schreef:Het gaat geweldig bij jullie
Gelukkig hoeven we maar een klein stukje aangelijnd te lopen voordat ze los kunnen.
Over twee weken krijgen we de reu van mijn vriendin te logeren, kan ik oefenen met vier
- Gollum
- Zeer actief
Oh deze vond ik ook nog wel even leuk om te delen, ook al is het een slechte foto
Rani had helemaal de hertengeweien ontdekt waar Gollum en Mika niet naar omkeken. Natuurlijk vonden de dames het wel interessant toen Rani er op los ging dus ik had er maar drie bijbesteld. Gaat Rani ineens naast Mika in de mand liggen met haar nieuwe bot. Geen gegrom niks

Rani had helemaal de hertengeweien ontdekt waar Gollum en Mika niet naar omkeken. Natuurlijk vonden de dames het wel interessant toen Rani er op los ging dus ik had er maar drie bijbesteld. Gaat Rani ineens naast Mika in de mand liggen met haar nieuwe bot. Geen gegrom niks

- DeDiana
- Zeer actief
Leuk om te zien Gollum!
Blijkbaar is het kwartje gevallen dat ze niets hoeft te verdedigen en niet bang hoeft te zijn dat haar lekkers wordt afgepakt.
Blijkbaar is het kwartje gevallen dat ze niets hoeft te verdedigen en niet bang hoeft te zijn dat haar lekkers wordt afgepakt.
- Gollum
- Zeer actief
Ja super! Mika zei er ook niks van dus het is wel duidelijk allemaal.DeDiana schreef:Leuk om te zien Gollum!
Gek hoor, ik heb het idee dat het tussen Gol en Mika helemaal niet zo snel ging als dat het nu met Rani gaat.
- Thomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Super!
Het zal vast wel mee helpen dat Rani veel ervaring heeft met lichaamstaal, als ik aan het asiel denk.
Het zal vast wel mee helpen dat Rani veel ervaring heeft met lichaamstaal, als ik aan het asiel denk.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Gollum schreef:Ja wel aardig, ik vind het nog wel een gehannes met de riemenranetje schreef:Het gaat geweldig bij jullie
Al helemaal gewend aan drie honden?Vooral om mensen te passeren met flexriemhonden. Ik sta er van versteld hoeveel mensen hun hond alle ruimte geven bij het passeren, dat is dus echt niet handig met drie honden kort aangelijnd.
Gelukkig hoeven we maar een klein stukje aangelijnd te lopen voordat ze los kunnen.
Over twee weken krijgen we de reu van mijn vriendin te logeren, kan ik oefenen met vier
Succes
- Bishy
- Zeer actief
Ik heb gisteren je fototopic gezien en vannacht over Rani gedroomd
ik mocht op haar passen hahahaa.
- Gollum
- Zeer actief
haha gelukkig is het maar voor 1 nachtje, weten we gelijk of het goed genoeg gaat om hem ook in haar vakantie op te vangen. Ik ben benieuwd!ranetje schreef:Gollum schreef:Ja wel aardig, ik vind het nog wel een gehannes met de riemenranetje schreef:Het gaat geweldig bij jullie
Al helemaal gewend aan drie honden?Vooral om mensen te passeren met flexriemhonden. Ik sta er van versteld hoeveel mensen hun hond alle ruimte geven bij het passeren, dat is dus echt niet handig met drie honden kort aangelijnd.
Over twee weken krijgen we de reu van mijn vriendin te logeren, kan ik oefenen met vier![]()
Succes
haha wat leuk!Bishy schreef:Ik heb gisteren je fototopic gezien en vannacht over Rani gedroomdik mocht op haar passen hahahaa.