Het enigste dat is gevonden heb is deze , maar die zou enkel geschikt zijn voor middelgrote honden http://www.petsafeproductguide.com/Euro ... x.htm#/22/ . Nu vraag ik mij dus af aangezien mijn puppy nog maar 3,5 maand is en ze dus nog niet volgroeid is, wat jullie denken ivm die grote van hondenluik. Of zijn er mensen die een andere oplossing hebben? Alle ideetjes zijn welkom
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenluik
Moderator: moderatorteam
- Demelza
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
Hondenluik
Ik ben voor mijn golden retriever Rosie, aan het bekijken of ik een hondenluik kan installeren. Ik had graag een luik met chipherkenning of een magneetsleutel maar dat vind ik niet voor een grote hond. Wel gewone grote hondenluiken zodat alle beestjes binnen en buiten kunnen, wat ik dus liever niet heb
Het enigste dat is gevonden heb is deze , maar die zou enkel geschikt zijn voor middelgrote honden http://www.petsafeproductguide.com/Euro ... x.htm#/22/ . Nu vraag ik mij dus af aangezien mijn puppy nog maar 3,5 maand is en ze dus nog niet volgroeid is, wat jullie denken ivm die grote van hondenluik. Of zijn er mensen die een andere oplossing hebben? Alle ideetjes zijn welkom
- Demelza
- nieuw lid
Re: Hondenluik
Kan er mij iemand helpen met deze afmetingen? Een golden retriever teefje hoe groot wordt dat ongeveer? De afmetingen zoals aangegeven op de afbeeldingen in deze link. Het is voor een idee te hebben voor de grote van het hondenluik.
http://www.petsafe.net/images/categorie ... og_cat.jpg
Bedankt alvast
http://www.petsafe.net/images/categorie ... og_cat.jpg
Bedankt alvast
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Lijkt mij wel een inbraakgevoelige constructie. Maar kan je misschien helpen qua maat: Ayleen is 26 kg, en zal haar zo wel even opmeten. Ze is alleen niet een erg grote teef, dus beetje ruim nemen.
- Demelza
- nieuw lid
T'is daarom dat ik graag dat medium luik zou nemen met chipherkenning. Zal toch al iets inbraakwerender zijn dan een gewoon hondenluik denk ik. Maar dan moet ik wel zeker weten dat ze er later ook nog in zal passen, want ze zijn niet goedkoop. Bedankt al dat je eens wil meten 
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
- Aantal honden: 2
Ik ben ook benieuwd. Ik heb nu een ruim hondenluikje voor mijn Markiesje, maar ben bang dat mijn toekomstige Tollertje er niet doorheen past, als zij volgroeid is. Vind het zo lastig inschatten hoeveel hond er door zo'n luikje past.
Ik heb overigens geen luik met chipherkenning, maar er kan hier ook niemand in de tuin komen, behalve de buren.
Ik heb overigens geen luik met chipherkenning, maar er kan hier ook niemand in de tuin komen, behalve de buren.
- Demelza
- nieuw lid
Ja, niet makkelijk hé omdat zo in te schatten. Bij mij kunnen er wel mensen langs achter komen. Heb een lange oprit naast mijn huis dat aan de tuin uitkomt. Dus hier heeft iedereen die wil vrij spel. Maar ja, geloven in de goedheid van de mensen zeker dat ze eerst aan de deur bellen. Wat inbrekers betreft , ik werk momenteel veel met nachten. En als ik nu thuiskom zet ik de achterdeur gewoon open omdat er nog geen luik inzit. Ook niet echt inbraakproof. Denk dat een luik dan toch nog iets meer de inbrekers zou tegen houden dan een open deur