Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie gaat er dit jaar weer mee met de Dogtrail van Cunos?
Wij zijn er dit jaar weer bij met Expeditie Collie, waarschijnlijk loop ik gewoon met Beau. Mits hij niet ineens in een maand oud wordt Ik heb er zin in!
Haha ik loop mee:P Oh wist je dat al? Haha. Medelid Expeditie Collie (we zijn dit jaar de & co vergeten....). Met man en Kay en Norah (en heel misschien toch nog Santos, aangezien man ribben gekneusd heeft en Santos een veel braver hondje is dan die twee wildebrassen van ons....)
Mijn gehele team (Schaapjes in Wolfskleren) komt al op de vrijdag. Van de 6 wonen er 5 in het zuiden van Nederland dus dan hebben we vrijdag alle tijd om te rijden.
Haha Sandra, ik heb nu ontsteking in mijn voet dus wellicht worden we team Kneus & Co
En leuk, bekende gezichten! Ik ben er ook vrijdagavond al. Voor het eerst in mijn nieuwe tent
Veel plezier allemaal!
Ik hoop toch ooit ook eens mee te lopen. Lijkt me geweldig om te doen.
Helaas heb ik niemand om me heen die voldoende met de honden bezig is, of geen sociale honden om een team mee te vormen.
Maar wie weet ooit...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Yvonne zou ook bij ons in het team meelopen, we gaan heel hard duimen dat ze beter is voor die tijd!
En natuurlijk zit Jeanette bij ons in het team dit jaar, we gaan er weer een gezellig weekend van maken, ik heb er nu al zin in!
Groot deel van expeditie collie is ook al op vrijdag aanwezig. Niet omdat we ver weg wonen, maar wel omdat het gezellig is.
Waar het is? Dat zullen we aankomende week wel ergens horen, zitten nog in spanning....
En een team samenstellen voor degene die het tot nu toe niet is gelukt. Ons team is ontstaan op border collie forum. In de loop der jaren is het team verandert. Bijvoorbeeld met leden uit andere team en afgelopen jaar via via kennissen (die ik dan weer van de hondenschool ken) en zelfs via hondenforum (zou kwam hilde in ons team). En zo sociaal hoef je hond niet te zijn. Wij hebben in ons team best pittige honden, maar alles loopt aangelijnd en gelukkig denken de meeste erg goed om elkaar. Zelfs onze Norah loopt al weer enkele jaren mee. Een wel erg pittige dame...