Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ontroerend verhaal "I killed my dog today"

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Ontroerend verhaal "I killed my dog today"

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Cleva schreef:Ik zal wel weer een vervelende misantroop zijn maar aangezien ze binnenshuis mutsen dragen, korte over lange mouwen aantrekken en selfies van hun eerlijk gezegd helemaal niet zo vreselijk gehavende gezichten maken bekruipt me het vermoeden dat ze gewoon niet zo goed gezien hebben wat voor hond ze hadden.
Dat kan namelijk gebeuren als je de godsganselijke dag met jezelf bezig bent. :wink:
De toon waarmee deze Narcissus zijn eigen daden met verwonderde bewondering beschrijft is ook al kenmerkend voor het type.

"Ze gilde om hulp, bang tot in haar kern dat ze het niet zou overleven."

En dan deze foto:

Afbeelding

Dat neem je toch niet serieus?
Wat een aanstellerij.

Oh, de hond had ook een keer een bloedlip en toen dachten ze dat hij de chihuahua had opgegeten.
Want die hebben ze ook. Een agressieve asielpit en een chihuahua. Dàt is nog eens dierenliefde.
Sodeflikker toch op.

Maar goed, ik kan ook niet zo goed tegen hipsters. Ik heb er geen geduld mee dus dat zal ook wel tellen.
:LOL: Dacht er ook aan maar heb het weggelaten , muts op maar wel op blote poten.
Als ik het zo lees dan was het al gedoemd om te mislukken en dan op internet lopen janken dat je zo geweldig bezig was om jezelf een pluim in je kont te steken.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Het hele verhaal doet me eerlijk gezegd helemaal niets. Zoiets gebeurt toch vaker?
Hier in de buurt is ook een heel jonge Bull ingeslapen vanwege zijn uitermate agressieve gedrag. Zoiets kun je gewoon niet hebben.
En deze mensen wisten echt wel wat ze kochten hoor, maar bij die hond zaten meerdere draadjes los.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

marian* schreef:Het hele verhaal doet me eerlijk gezegd helemaal niets. Zoiets gebeurt toch vaker?
Hier in de buurt is ook een heel jonge Bull ingeslapen vanwege zijn uitermate agressieve gedrag. Zoiets kun je gewoon niet hebben.
En deze mensen wisten echt wel wat ze kochten hoor, maar bij die hond zaten meerdere draadjes los.
Dat houdt niet meteen in dat je als eigenaar daar geen verdriet van hebt. Het zijn geen schoenen die je weggooit.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Valerie schreef:
marian* schreef:Het hele verhaal doet me eerlijk gezegd helemaal niets. Zoiets gebeurt toch vaker?
Dat houdt niet meteen in dat je als eigenaar daar geen verdriet van hebt. Het zijn geen schoenen die je weggooit.
Dat zeg ik ook niet. Wat ik wil zeggen is dat het niet bijzonder is.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
dagmar88
Zeer actief

Re: Ontroerend verhaal

Ongelezen bericht door dagmar88 »

marian* schreef:
Valerie schreef:
Dat zeg ik ook niet. Wat ik wil zeggen is dat het niet bijzonder is.
:U: Honden die veel te jong kanker krijgen of onder een auto lopen zijn ook niets bijzonders.
Sulluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sulluna »

Cleva schreef:Ik zal wel weer een vervelende misantroop zijn maar aangezien ze binnenshuis mutsen dragen, korte over lange mouwen aantrekken en selfies van hun eerlijk gezegd helemaal niet zo vreselijk gehavende gezichten maken bekruipt me het vermoeden dat ze gewoon niet zo goed gezien hebben wat voor hond ze hadden.
Dat kan namelijk gebeuren als je de godsganselijke dag met jezelf bezig bent. :wink:
De toon waarmee deze Narcissus zijn eigen daden met verwonderde bewondering beschrijft is ook al kenmerkend voor het type.

En dan deze foto:

Afbeelding

Wat een aanstellerij.

Oh, de hond had ook een keer een bloedlip en toen dachten ze dat hij de chihuahua had opgegeten.
Want die hebben ze ook. Een agressieve asielpit en een chihuahua. Dàt is nog eens dierenliefde.
Sodeflikker toch op.

Maar goed, ik kan ook niet zo goed tegen hipsters. Ik heb er geen geduld mee dus dat zal ook wel tellen.
Nou ja.. Die foto is duidelijk na de behandeling. hechting in kin en bloeduitstorting onder oog. geloof mij, dat dat heftig kan bloeden en er dus heftig kan uitzien. Daarnaast een pitt die in je gezicht bijt en doorbijt, dan zou ik ook maar wat bang zijn. Ik heb ook wel eens gedacht dat mijn hond doodgebeten zou worden, wat achter af allemaal wel mee viel. Dingen kunnen er erger uitzien dan dat zij zijn.

Net als in de lip gebeten, 1 verkeerd adertje en je hele gang en muren zitten onder de bloed. Kijk dat topic van laatst, waar een hond een stukje van zijn oor er af had. ook over al bloed. Dus dat je dan schrikt en denkt "och, het zal de wawa toch niet zijn".. Kan best hoor. En dan blijkt het mee te vallen, nou alleen maar mooi.

Nee hoor, een hond die doorbijt en in mij in het gezicht heeft gepakt.. Die is hier ook zo weg. Maar goed, ik zal dus nooit aan een hond beginnen met zo'n verhaal. En hoop nooit een agressieve hond in huis te krijgen. Ik ben daar namelijk niet voor gemaakt.
Sulluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sulluna »

@ Cleva: Ja inderdaad, als je het zo stelt.. Is het inderdaad overdreven.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Sulluna schreef:

En dan deze foto:

Afbeelding

Wat een aanstellerij.

Sodeflikker toch op.

Nou ja.. Die foto is duidelijk na de behandeling. hechting in kin en bloeduitstorting onder oog. geloof mij, dat dat heftig kan bloeden en er dus heftig kan uitzien. Daarnaast een pitt die in je gezicht bijt en doorbijt, dan zou ik ook maar wat bang zijn. Ik heb ook wel eens gedacht dat mijn hond doodgebeten zou worden, wat achter af allemaal wel mee viel. Dingen kunnen er erger uitzien dan dat zij zijn.

Net als in de lip gebeten, 1 verkeerd adertje en je hele gang en muren zitten onder de bloed. Kijk dat topic van laatst, waar een hond een stukje van zijn oor er af had. ook over al bloed. Dus dat je dan schrikt en denkt "och, het zal de wawa toch niet zijn".. Kan best hoor. En dan blijkt het mee te vallen, nou alleen maar mooi.

Nee hoor, een hond die doorbijt en in mij in het gezicht heeft gepakt.. Die is hier ook zo weg. Maar goed, ik zal dus nooit aan een hond beginnen met zo'n verhaal. En hoop nooit een agressieve hond in huis te krijgen. Ik ben daar namelijk niet voor gemaakt.
Vergeet daarbij ook niet dat de vrouw lag te slapen en dus in haar slaap werd aangevallen, ik zou schreeuwen tot ik erbij neerviel denk ik of tot door drong dat het de hond was maar misschien door de paniek dringt dat niet eens door.

En de reacties over de blote voeten en de muts snap ik niet, niet van jou hoor maar van een aantal mensen.
Ik loop in huis ook op blote voeten met mijn haar netjes in een staart. Mijn sieraden hou ik ook gewoon om.
Mijn vriend draagt altijd zijn pet in huis, zelfs in de kerk op een bruiloft maar zijn schoenen doet hij in huis ook uit. Ik heb geen foto's van hem zonder pet sinds zijn 20e. Dat maakt hem geen hippie hoor en wil hij niet popiejopie overkomen dat is gewoon wie hij is en maakt hem ook niet minder in omgang met honden.

Neemt natuurlijk niet weg dat deze mensen ergens aan begonnen zijn wat gewoon boven hun pet ging. Maar dat maakt het niet minder erg of treurig, deze mensen zijn van de hond gaan houden hebben zelf de consequenties gedragen en hebben zelf de keuze gemaakt er een eind aan te maken misschien iets te laat maar ze hebben de keuze gemaakt. Maarja de mensen die hier zo stellig reageren maken zelf nooit foute keuzes natuurlijk.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”