Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
lichtgroene ontlasting/kneedgum gevaarlijk?
Moderator: moderatorteam
- Moos
- Zeer actief
lichtgroene ontlasting/kneedgum gevaarlijk?
Moos heeft sinds vanochtend opeens een lichtgroene ontlasting, zeg maar de kleur van jong gras. Beetje een mix tussen hard en brijerig. Gisteren had hij ook overgegeven, maar dat doet hij ook weleens als hij zijn eten te snel naar binnen geschrokt heeft.
Hij is nog gewoon levendig zoals Moos hoort te zijn, speelt met de kat en heeft vanochtend ook gewoon zijn eten opgegeten.
Weet iemand misschien hoe dit komt, en of me er erg zorgen over moet maken?
Hij is nog gewoon levendig zoals Moos hoort te zijn, speelt met de kat en heeft vanochtend ook gewoon zijn eten opgegeten.
Weet iemand misschien hoe dit komt, en of me er erg zorgen over moet maken?
Laatst gewijzigd door Moos op 24 jan 2004 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.

- Westertoren
- Vaste gebruiker
- Moos
- Zeer actief
Nou, niet dat ik weet, maar hij is gisteren bij mijn moeder geweest, dus ik zal voor alle zekerheid nog even vragen of hij iets 'vreemds' gegeten heeft.Westertoren schreef:Heeft hij soms iets gegeten wat hij anders niet krijgt??
bvb van die gekleurde geperste staafjes? (wat volgens mij grote troep is)
Zou even zijn volgende ontlasting afwachten om te zien hoe daar de kleur van is.

- Moos
- Zeer actief
Nou, het mysterie is opgelost. Heb mijn moeder net gebeld, en toen ik over bijna fluoriserend groene ontlasting begon, ging er bij haar een lichtje branden.
Ze had gisteren op de grond een groen kneedgummetje van mijn broertje gevonden, maar ze dacht dat het een stukje klei was. Dit heeft ze boven op en plank weggelegd, maar volgends mijn broertje heeft een vriendje van hem wat op die plank gezocht, en is het gummetje toen waarschijnlijk naar beneden gevallen.
Moos heeft dit dus naar alle waarschijnlijkheid opgegeten. Dus nu de nieuwe vraag, zou dat schadelijk voor hem zijn?
Ze had gisteren op de grond een groen kneedgummetje van mijn broertje gevonden, maar ze dacht dat het een stukje klei was. Dit heeft ze boven op en plank weggelegd, maar volgends mijn broertje heeft een vriendje van hem wat op die plank gezocht, en is het gummetje toen waarschijnlijk naar beneden gevallen.
Moos heeft dit dus naar alle waarschijnlijkheid opgegeten. Dus nu de nieuwe vraag, zou dat schadelijk voor hem zijn?

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Moos
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Moos
- Zeer actief
Nee, nee, ik hou hem goed in de gaten. Ik had vanochtend rijles, maar dat had ik ook al afgebeld omdat ik hem niet alleen wilde laten vandaag.Stang schreef:Oké, nou gelukkig maar!!![]()
Moos maar niet alleen laten vandaag hoor: goed in de gaten houden een dagje!
Zometeen komt een vriend op visite en dan gaan we even lekker de duinen in, hopelijk laxeert al dat rennen ook een beetje!