Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Fokkers voorwaarden

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Re: Fokkers voorwaarden

Ongelezen bericht door kooi »

renee-uk schreef:
kooi schreef: Ik vind dat Renee-uk een Januskop laat zien omdat ze op dit forum bekend staat om haar warmte, empathie, gulheid, wijsheid en deskundigheid, terwijl haar gedrag naar mij toe van meet af aan een hele andere kant van haar laat zien. Wat bezielt iemand om een ander onophoudelijk achterna te zitten op een forum en die steeds op een zo zwart mogelijke manier weg te zetten? Je kunt iemands manier van discussiëren vervelend vinden, maar ik kan me op mijn beurt niet verplaatsen in iemand die voortdurend een ander moet neerhalen. Die echt geen gelegenheid onbenut laat om die kans te grijpen.
Een mens is de som van zijn delen, ik laat hier op het forum wel meer zien dan alleen dat nare trekje in mijn karakter. Maar in dat soort topics zie je Renee-uk nooit op mij reageren. Als je zo eenzijdig op iemand reageert dan schend je diens reputatie en dat vind ik op mijn beurt dus niet zo mooi. Ik vind het gedrag van Renee-uk naar mij wreed. En mijn vraag aan haar wat er voor haar daarmee te halen valt is dan ook volkomen oprecht.
stel je niet zo belachelijk aan.
ik heb de pest aan leugenaars of die nou onder de naam kooi of een andere bekend zijn hier en als ik daar wat over wil zeggen doe ik dat.
verder zou ik het hele topic nog maar eens teruglezen als ik jou was, misschien ben je wel meer 'vergeten' dan alleen die post over katten die niet naar buiten mogen.
actie en reactie, schoenen en aantrekken, splinters en balken, waarden en gasten en kaatsen en ballen terug kunnen verwachten!
if you can't stand the heat, get out of the kitchen kooi en begin vooral niet zelf met (scheld)namen te smijten als je niet wil dat mensen onaardig naar je doen.
Het is goed, maar dans jij voortaan maar alleen.
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kooi »

fes/lou schreef:Is een kutkarakter tegenwoordig een diagnose? oh........
En dat jou niet kennen wil ik maar gewoon zo houden :E:
Weglaten is liegen door omissie: dit is een diagnose:
ik twijfel nog of je als verzachtende omstandigheid ook ziek in je hoofd bent, maar ik denk dat je gewoon een kutkarakter hebt....
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

kooi schreef:Tweede bewering, ik zet Lieke niet netjes neer omdat zij eerder over mij suggereerde dat ik wellicht iemand was die ook zou liegen bij zijn belastingaangifte, en dat alleen zou nalaten uit angst gesnapt te worden. Dat vind ik nogal wat. En dat is ook de verwijzing naar het weglaten van informatie zoals Marion. dat deed, wat in het geval van Lieke zou wijzen op...omdat Lieke mij hier wegzet als halve crimineel. Het stukje is niet sarcastisch, maar ironisch en het is pas laster als ik concreet zou zeggen: Marion. is een bedrieger en een crimineel. Want daar word je op dit forum voor uitgemaakt als je toegeeft dat je weleens liegt, liegen door weglating is m.i. hetzelfde. Maar over Marion. en Lieke wordt niet en masse heen gevallen.
Pardon?????

Ik vind "ja" zeggen tegen voorwaarden en ondertussen "nee" denken en doen, iets heel anders dan in mijn situatie toen. Ik wàs van plan Miep veilig op de brok groot te brengen, ik vond het zelf ook veel te eng. Maar dat sloeg al heel snel om toen ik gewoon zàg dat het goed ging. En waarschijnlijk had ik de fokster dat ook al heel snel zelf verteld, alleen dat was niet nodig want ze kwam er op een andere (van haar uit niet zo'n heel nette manier) achter.

Maar goed, mijn verhaal doet er in dit geval helemaal niet toe. Ik wil alleen wel even rechtgezet hebben dat ik zou liegen en bedriegen. Dat kan ik namelijk helemaal niet, en doe ik ook niet.
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

kooi schreef:
fes/lou schreef:Is een kutkarakter tegenwoordig een diagnose? oh........
En dat jou niet kennen wil ik maar gewoon zo houden :E:
Weglaten is liegen door omissie: dit is een diagnose:
ik twijfel nog of je als verzachtende omstandigheid ook ziek in je hoofd bent, maar ik denk dat je gewoon een kutkarakter hebt....
ik twijfel nog dus is er geen diagnose gesteld lijkt me...
Daarbij vind je alles wat een ander zegt heel errug, maar mag je zelf wel je ongenoegen over iedereen ventileren.....Beetje hypocriet niet waar?
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”