Ik moest wel even grijnzen bij de vraag of het dier ontspannen oogde want Iz is er nog niet helemaal gerust op met vreemden in huis. Maar de meneer vond dat ze het prima deed
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Trots op het Izziebeest!
Moderator: moderatorteam
-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Trots op het Izziebeest!
Komt toch net de hondenbescherming op bezoek, geregeld vanuit het asiel waar ik Izzie heb mogen adopteren. Een reuze grote meneer dus ik gewapend met koekjes voorop de gang door. En er viel geen overtogen woord
Ik moest wel even grijnzen bij de vraag of het dier ontspannen oogde want Iz is er nog niet helemaal gerust op met vreemden in huis. Maar de meneer vond dat ze het prima deed
. Als ik het verschil zie met de eerste week dat ze hier was, ben ik toch wel reuze trots op tante Izzie. Vooral omdat de onzekerheid nog niet helemaal weg is vind ik het echt knap wat ze allemaal al accepteert! Ze krijgt vandaag een extra bot 
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
- Aantal honden: 1
Re: Trots op het Izziebeest!
Wees er maar trots op!
Vanwege haar, maar ook vanwege je eigen inbreng...
Vanwege haar, maar ook vanwege je eigen inbreng...