Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Toen Corso nog leefde, was er een logeerhondje bij ons genaamd Misha. Misha is een boomer van nog geen jaar oud, zit vol energie en kattekwaad, maar is het liefste beestje dat er rond loopt. Alles is leuk en iedereen is aardig. Toch moest Misha naar het asiel toe van haar eigenaren. Dit omdat ze plaste als je haar aaide en ze 's nachts blafte. Een groot deel van haar jonge leventje heeft ze in een bench doorgebracht. Maar niet meer, want Misha blijft. Vanaf nu mag ze lekker rennen in het bos en hoeft ze niet meer in de bench als ze dat niet wil. Nu is ze vrij. Ze is ontzettend slim. Binnen een half uur kende ze zowel het commando zit en af. In het bos mag ze los en rent ze als een malle heen en weer en komt af en toe mij even aantikken om dan weer verder te rennen. Het is wel wennen omdat ik nu een stuk minder hond aan de lijn heb, maar ze heeft nu al mijn hart gestolen.
Wat een schatje, maar heb je haar nu uit het asiel, of rechtstreeks via de oude eigenaar.
Ik denk dat je nog veel plezier van haar gaat hebben. Ze heeft een ondeugend snoetje.
blacky schreef:Wat een schatje, maar heb je haar nu uit het asiel, of rechtstreeks via de oude eigenaar.
Ik denk dat je nog veel plezier van haar gaat hebben. Ze heeft een ondeugend snoetje.
Rechtstreeks van de oude eigenaar. Ze logeerde hier en toen besloten de eigenaren om haar naar het asiel te willen brengen. Dus is ze maar gebleven
bram en thijs schreef:Inderdaad de criteria om onmiddellijk je hond op te doeken. Maar dat zal jou verder roesten want ze is nu van jou. Veel geluk saam.
Grappig genoeg heeft ze sinds ze hier is niet meer geplast als je haar aait en wordt er ook niet het hele nacht een blafconcert gegeven. En ik vind het inderdaad niet erg meer. Het is een mafkees, we moeten dr vaker van de tafel af jagen dan dat ze er onder zit, maar het is zo'n ontzettend lief beest.
Inderdaad een geluk bij een ongeluk.... wat zijn ze slim hè ? Mijn moeder heeft ook zo'n beestje en als zij er niet meer voor kunnen zorgen zal dat beestje onze roedel versterken....maar even on-topic
Volgens mij boffen jullie allebei
Heel veel plezier met deze warrige kleine slimmerik
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Ahww wat een snoetje, het lijkt me een heerlijke ondeugd.
Hartelijk gefeliciteerd met elkaar want volgens mij hebben jullie echt met elkaar geboft.
Misha past wel bij haar vind ik.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite