Fijn dat je nu weet waar het probleem bij de paaltjes ligt. Succes volgende week!

Moderator: moderatorteam
Om iets te trainen meestalveertje schreef:Lopen er mensen bewust een disk om niet te promoveren? Of bedoel je bewust een disk lopen door er een stukje training van te maken tijdens een parcours en dan een stukje opnieuw doen om te oefenen?
Fijn dat je nu weet waar het probleem bij de paaltjes ligt. Succes volgende week!
Oke, dat andere vond ik al gekMachie schreef:Om iets te trainen meestalveertje schreef:Lopen er mensen bewust een disk om niet te promoveren? Of bedoel je bewust een disk lopen door er een stukje training van te maken tijdens een parcours en dan een stukje opnieuw doen om te oefenen?
Daar heb je eigenlijk wel een heel goed puntMachie schreef:Ik ben ook niet goed n bewuste disken lopen. Enige wat ik wel doe is dat als we al een foutje hebben, dingen herstellen. Bij 1 fout zet ik dr rustig terug op t raakvlak. 1 fout is toch geen U meer dus dan maakt t weinig meer uit
KarinW schreef:Lekker gelopen hoor!
Jammer van de palen in het VP
Die palen was gewoon echt een mega blunder van mijn kant. Als ik ze net zo had aangegeven als bij de jumping, dan had hij ze prima gelopen. Kan ik wel van balen maar ach, het komt wel. Verder liep hij super, ondanks z'n snuffelsessie bij de kattenloop.MirjamV schreef:Netjes! Jammer van de palen bij het VP.
Alfy had hetzelfde en moet zeggen dat ook ik er niet helemaal meer bij was. Weten we in ieder geval dat voor ons (Alfy en mij) de max temperatuur om nog goed te lopen rond de 24-25 graden ligt op wedstrijden. En dat is voor mij ook wel de max waaraan ik hem wil blootstellen qua inspanning dus dat komt mooi uitIk vond het 's morgens ook prima te doen, bij de jumping werd het toch wat warm. Diesel was toen ook minder geconcentreerd.
Voor alles is een eerste keerEilfy schreef:Maar merkte wel dat de focus bij Alfy minder was en ook ik was niet optimaal gefocust. Daardoor een latje (de 1e in z'n hele wedstrijd carrière)
jenn90 schreef:Leuk dat je de workshop as. dinsdag en vrijdag gaat volgenik ook, dus tot dinsdag!!
Wij liepen in de stromende regenEilfy schreef: En Machie, ik ken dat gevoel van "shit zo erg is het niet". Nu coschappen op de afdeling oncologie dus ik ben degene die vaak (mede) de boodschap moet brengen dat iemand niet meer zo lang te leven heeft... en dan is het zoals je zegt alleen maar heel fijn dat je op een zaterdag met mooi weer () heerlijk je rondjes kan lopen met de gekste Griek van Nederland.
Volgende bij Zoys is mijn eerste doel genieten. Lekker lopen en me vooral concentreren op lol hebben samen. Gelukkig heeft Alfy dat volop, dat scheelt een hoop
en dat is het belangrijkste (vind ik) lol en plezier hebben met je hond. utjes, komen vanzelf.Eilfy schreef:Volgende bij Zoys is mijn eerste doel genieten. Lekker lopen en me vooral concentreren op lol hebben samen. Gelukkig heeft Alfy dat volop, dat scheelt een hoop
Ik heb maar een klein beetje lol gehad hoorMachie schreef:Wij liepen in de stromende regenEilfy schreef: En Machie, ik ken dat gevoel van "shit zo erg is het niet". Nu coschappen op de afdeling oncologie dus ik ben degene die vaak (mede) de boodschap moet brengen dat iemand niet meer zo lang te leven heeft... en dan is het zoals je zegt alleen maar heel fijn dat je op een zaterdag met mooi weer () heerlijk je rondjes kan lopen met de gekste Griek van Nederland.
Volgende bij Zoys is mijn eerste doel genieten. Lekker lopen en me vooral concentreren op lol hebben samen. Gelukkig heeft Alfy dat volop, dat scheelt een hoop
Ja, zuur is het zeker, is nu 2x gebeurt. Maar ach, ik weet waar het aan ligt en waarschijnlijk als ik los laat dat die palen in 1x goed moeten (omdat ik een Utje moet lopen) gaat het wel. In de training doet hij echt de meest lastige insteken feilloos... dus aan wie zou het liggen op wedstrijdenrakker2000 schreef:en dat is het belangrijkste (vind ik) lol en plezier hebben met je hond. utjes, komen vanzelf.Eilfy schreef:Volgende bij Zoys is mijn eerste doel genieten. Lekker lopen en me vooral concentreren op lol hebben samen. Gelukkig heeft Alfy dat volop, dat scheelt een hoop
al is het wel zuur dat je hondje een keer super loop alleen weigering palen, oftewel milo.