Die liet zijn ontlasting gewoon lopen toen hij bij de DA lag.
Sterkte ..
Moderator: moderatorteam

Carporal is ook tegen ontstekingen. Ik geloof dat Tirsa dat ook heeft gehad in het begin toen ze zo slecht begon te lopen.teckeltoos schreef:Heb vannacht op de bank gelegen. Slapen wil niet zo lukken.
Was ik net even "weggezakt" hoor ik geschuifel.
Sarah heeft zichzelf omhoog weten te werken om een plas te doen
maar is er toen in gaan zitten.
Nu is ze weer ver weg in dromeland.
Ik zie nog geen verbetering.
Ze laat haar plasje nu tijdens het slapen gewoon lopen.
Ik vraag me af of het toedienen van de meegekregen Carporal
wel zin heeft. Er zit in dat achterlijf geen gevoel meer laat staan pijn.

Martine is zeker heel goed, maar ze neemt momenteel geen nieuwe klanten meer aan meen ik. Alleen nog mensen die al eerder zijn geweest. Ze heeft Beau geholpen voor wat vage klachten, met twee behandelingen was dat helemaal over.Suuz! schreef:Alma is bij Dr. Vecht geweest: http://www.orthomanueledierenarts.nl/
Martine Burgers staat ook goed aangeschreven. http://www.martineburgers.nl

Dat is een orthomanueel therapeute.teckeltoos schreef:Dan voor jullie steun. Het doet me goed mijn zorgen hier kwijt te kunnen.
En zorgen maak ik me.....had vanmorgen ineens een niet te stoppen huilbui.![]()
![]()
![]()
![]()
Affijn.
Zonet kwam buurvrouw koekje op visite. Sarah is stapelgek op buurvrouw koekje.
Ze komt de kamer in en Sarah hoort haar, blaft, staat op en loopt zonder om te vallen zo'n 2 meter naar haar toe![]()
geeft toch weer wat hoop.
Ik overweeg om contact te zoeken met dr Heukels in Hoogkerk
Dat is qua afstand tenminste te doen.
Mannen hebben iets als het om (rond) de geslachtdelen van een hond gaat....teckeltoos schreef:Ze ligt op een opgevouwen slaapzak daarop een afvalzak en daarop een handdoek die ververst wordt zodra ik nattigheid voel.
Buiten plassen wil ze pertinent niet. Ik wilde haar achterkant eigenlijk kaal knippen maar man Peter heeft daar een veto over
uit gesproken.

Bedankt voor de link, dit is voor mij ook te doen.teckeltoos schreef:Dan voor jullie steun. Het doet me goed mijn zorgen hier kwijt te kunnen.
En zorgen maak ik me.....had vanmorgen ineens een niet te stoppen huilbui.![]()
![]()
![]()
![]()
Affijn.
Zonet kwam buurvrouw koekje op visite. Sarah is stapelgek op buurvrouw koekje.
Ze komt de kamer in en Sarah hoort haar, blaft, staat op en loopt zonder om te vallen zo'n 2 meter naar haar toe![]()
geeft toch weer wat hoop.
Ik overweeg om contact te zoeken met dr Heukels in Hoogkerk
Dat is qua afstand tenminste te doen.
Sarah is net 13 gewordenbillyboy2 schreef:Hoe oud is jouw teckeltje?