Nee hoor. Ieders eigen keuzethom schreef:Ik ben niet gek, ik ben niet gek, ik ben niet gek.Lemuria schreef:Ik trok van de week ook een bakje quinoa open waar allemaal eensoortvan zandkleurige vliegjes in diverse stadia van ontpoppen/ontbinden inzatenIk vind het niet per se vies, maar gooi het dan wel weg. Zelfde geld voor Izzy's voer.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vieze beestjes.
Moderator: moderatorteam
-
Lemuria
Re: Vieze beestjes.
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
- Aantal honden: 1
Vieze beestjes.
Ik heb het een keer in een ongeopende zak Jarcobrokken gehad. De maden kwamen me met tientallen tegemoet
gelijk weggeflikkerd, zeiden ze in de winkel dat ik de zak naar hen mee terug had moeten nemen. Ja haha, ik kon alleen maar denken: wegwegweg!
Overigens in het studentenhuis waar ik een paar jaar heb gewoond kwamen ook maden uit de rijst en zelfs uit het toilet
dat heb ik overleefd, dus mijn immuunsysteem kan wel wat hebben inmiddels
mijn gevoel alleen niet.
maden 
Overigens in het studentenhuis waar ik een paar jaar heb gewoond kwamen ook maden uit de rijst en zelfs uit het toilet
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Owww gruwels zeg
Ik ga gelijk de bullenpezen in de schuur bewaren ipv in een keukenkastje, brrrr.
Ik heb het trouwens weleens gezien in zo'n zakje waar die bullenpezen inzaten in de dierenwinkel; daar kroop ook
van alles in, die heb ik maar laten hangen
Overigens heb ik in de schuur nog van die hele grove dikke bullenpezen liggen, ooit besteld bij Zooplus, maar daar
zitten tientallen zwarte spikkeltjes in. Geen idee wat het is, het beweegt niet.
Ik heb het nog niet durven geven en ook nog niet weggegooid. Geen idee of dit veilig is of niet, weet iemand wat
dat kan zijn toevallig?
Ik ga gelijk de bullenpezen in de schuur bewaren ipv in een keukenkastje, brrrr.
Ik heb het trouwens weleens gezien in zo'n zakje waar die bullenpezen inzaten in de dierenwinkel; daar kroop ook
van alles in, die heb ik maar laten hangen
Overigens heb ik in de schuur nog van die hele grove dikke bullenpezen liggen, ooit besteld bij Zooplus, maar daar
zitten tientallen zwarte spikkeltjes in. Geen idee wat het is, het beweegt niet.
Ik heb het nog niet durven geven en ook nog niet weggegooid. Geen idee of dit veilig is of niet, weet iemand wat
dat kan zijn toevallig?
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Minstens een plaag.Caro. schreef:Owww gruwels zeg![]()
![]()
van alles in, die heb ik maar laten hangen![]()
dat kan zijn toevallig?

-
Lemuria
Schimmel?Caro. schreef:Owww gruwels zeg![]()
![]()
van alles in, die heb ik maar laten hangen![]()
dat kan zijn toevallig?
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Of eitjes van vieze beessies
Dan zou ik ze maar gauw geven, want je wilt niet dat ze uit komen

- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
In mijn studentenhuis had een keer een huisgenoot in de zomer op vrijdagmiddag gehakt in het emmertje voor groenafval gedaan. Zondagavond kwam ik thuis en ik hoorde de maden van meters afstand wriemelen (nadat ik kokhalzend van de lucht de ramen had opengezet. Superleuk, zo'n studentenhuis!-Lilo- schreef: Overigens in het studentenhuis waar ik een paar jaar heb gewoond kwamen ook maden uit de rijst en zelfs uit het toiletdat heb ik overleefd, dus mijn immuunsysteem kan wel wat hebben inmiddels
mijn gevoel alleen niet.
maden
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Wat een gore verhalen zeg.
Hier is op de bak met bullenpezen na, alles vrij van ongedierte, gelukkig.
Hier is op de bak met bullenpezen na, alles vrij van ongedierte, gelukkig.

- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Hahaha, gadver! Dat is echt smérig!Lothian schreef:In mijn studentenhuis had een keer een huisgenoot in de zomer op vrijdagmiddag gehakt in het emmertje voor groenafval gedaan. Zondagavond kwam ik thuis en ik hoorde de maden van meters afstand wriemelen (nadat ik kokhalzend van de lucht de ramen had opengezet. Superleuk, zo'n studentenhuis!-Lilo- schreef: Overigens in het studentenhuis waar ik een paar jaar heb gewoond kwamen ook maden uit de rijst en zelfs uit het toiletdat heb ik overleefd, dus mijn immuunsysteem kan wel wat hebben inmiddels
mijn gevoel alleen niet.
maden
Ik heb talloze verhalen. Alle huisgenoten (alle mannen) in een hoekje van de keuken samengepakt toen ik thuiskwam. Op mijn vraag waarom ze zo knus bij elkaar zaten wezen ze collectief naar de hoek. Zat een dooie muis klem tussen een leiding en de muur
En een andere huisgenoot ging de maden te lijf die op maandag vaak tevoorschijn kwamen als we de stapel vuilniszakken van de overloop naar de voordeur verplaatsten. Die overloop bestond uit vloerbedekking, een houten trap en houten lambrisering. Zijn methode die we pas ontdekten toen hij al even bezig was: Deo en een aansteker