Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

klaar mee

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Manu

Re: klaar mee

Ongelezen bericht door Manu »

Bij het zien van Sharpeis, Bulldogs en Mopsen lijn ik Manu aan. Hij snapt niks van die snuiten en gekke staarten en wordt er grommig van.
Zijn eigen (rasgebonden) lichaamstaal is ook niet alles, gekrulde staart op rug en een trotse houding.

Nu is hij trouwens heel goed bevriend met een gerimpelde Sharpei uit de buurt. Beestje is zo vaak gegrepen dat hij alle honden doodeng vindt, met Manu gaat dat na een paar keer samen oplopen heel goed. Ik ervaar zelf vaak dat mijn hond 'ze' niet begrijpt. Want als we even oplopen is er niets meer aan de hand.
Van een klein, gorgelend mopsje kan mijn hond van 32 kg al bang zijn en vindt het nodig achter mijn benen al borstelend te staan grommen :oeps:
Inne
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: klaar mee

Ongelezen bericht door Inne »

Leanne schreef:Wat sneu voor Madison :ugh:
Eens met mijn voorgangers, zelf proberen eerder in te grijpen als de aanvaller, als dat met een kopschop moet, dan moet dat maar.
Vrienden van mijn schoonouders hebben ook een Sharpei, super lief teefje dat niet eens op of om kijkt naar een hond.
Beau heet ze, ze is zeker al een keer of 4 a 5 zomaar aangevallen, met lelijke wonden aan toe :ugh:
Laatste keer is een maand geleden, weer ritje dierenarts en een paar hechtingen erbij.
Deze man gaf ook nog een vals adres op :roll:
Dat is erg!
Afbeelding
Madison

Boris, voor altijd in mijn hart
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”