Een kruising shi tzu van 6 jaar met een hele grote waffel en 0,0 manieren
Mijn ouwe doos reageert goed op hem maar dat verwachtte ik al. Ze keek me even aan van whoops wat hebbie nou weer meegesleurd? Is dat ook een hond?
Ze heeft hem even onder luid gegrom van zijn kant besnuffeld en had toen zoiets van pffff wat een (lelijkwoord)humeur en ging weer dr eigen gangetje.
Boris (de logee) loopt hier ondertussen regelmatig tegen een verbale waarschuwing van mij op want meneer gromt echt overal over. Buiten als we een andere hond tegen komen vergaat horen en zien je meteen zo grijnst hij. Echt hoor het beest is levensmoe. Die stond met zijn 8 kilo aan gewicht een grote waffel te geven tegen een bordeaux dog van 60 kilo. Gelukkig kende ik de bd in kwestie dus ik wist wel dat het geen bloedbad zou worden maar misschien wel ff opletten met alle loslopers hier. BD keek overigens Izzy eens meewarig aan alsof ie wou zeggen "Heb jij dat?"
Tijdens het eten zat meneer boris onder de tafel luidkeels te grommen omdat hij ook een stukkie kip bliefde maar dat is dus niet door gegaan. In plaats daarvan zat hij ineens heel beteuterd aan de andere kant van de kamer (ik heb hem er gewoon heen gedragen hoor